fjordjes schreef:Welke stappenteller app werkt wel goed?
Als in app op je telefoon? Geen een. Als je graag je stappen bij wil houden zou ik een sporthorloge of fitbit aanraden.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anna_Dani schreef:Vind je een eierkoek echt lekker of wil je het omdat Sonja het aanraadt? Het is namelijk helemaal niet zo gezond en als je dan toch iets ongezonds wil, kies dan iets wat minimaal een 8 is. Maar misschien vind jij een eierkoek een 8 natuurlijk.
cent schreef:Hoi hoi,
Mag ik mij hier ook melden?
Na 2 jaar geleden 15 kilo te zijn afgevallen door suikervrij en vetarm te eten ben ik daarna in 2 jaar tijd weer 8 kilo aangekomen.
Nu de knop weer om gezet en ben ik gisteren naar een diëtiste geweest. Ik ga nu koolhydraadarm doen, ben benieuwd!
Dus er moet 8 kilo vanaf!!
gaucho schreef:Welkom Loei
Hier bekend met enkelblessure, exact een jaar geleden mijn enkel gebroken en daarvoor meerdere keren enkelbanden gescheurd. In februari begonnen met krachttraining met een personal trainer, en sinds vorige week ook weer rustig aan begonnen met hardlopen. Heb me heel goed laten adviseren over de juiste schoenen (voor fitness + hardlopen) en tot nu toe lijkt dat te werken.
Vanochtend weegschaal op - 9.9 kilo tov februariNu 78.1 en 1.74, er mag dus best nog wat af
gaucho schreef:Welkom Loei
Hier bekend met enkelblessure, exact een jaar geleden mijn enkel gebroken en daarvoor meerdere keren enkelbanden gescheurd. In februari begonnen met krachttraining met een personal trainer, en sinds vorige week ook weer rustig aan begonnen met hardlopen. Heb me heel goed laten adviseren over de juiste schoenen (voor fitness + hardlopen) en tot nu toe lijkt dat te werken.
Vanochtend weegschaal op - 9.9 kilo tov februariNu 78.1 en 1.74, er mag dus best nog wat af
Neverland schreef:Welkom Loei! Veel succes. Ga je verder ook nog iets aan je eten aanpassen of alleen meer bewegen?
Ik ben momenteel op een punt beland waarbij ik soms denk: damn girl!! Hier hoeft echt niks meer vanaf.![]()
En op andere momenten denk ik: die buik moet echt minder... Als ik naar beneden kijk zie ik nog altijd mijn buik ipv mijn benen.
Het is een tweestrijd momenteel.
Neverland schreef:Welkom Loei! Veel succes. Ga je verder ook nog iets aan je eten aanpassen of alleen meer bewegen?
Ik ben momenteel op een punt beland waarbij ik soms denk: damn girl!! Hier hoeft echt niks meer vanaf.![]()
En op andere momenten denk ik: die buik moet echt minder... Als ik naar beneden kijk zie ik nog altijd mijn buik ipv mijn benen.
Het is een tweestrijd momenteel.
gaucho schreef:Nu 78.1 en 1.74, er mag dus best nog wat af
Lieke schreef:Zo, jullie gaan hard de laatste dagen, ik lees wel mee, maar aan mee-posten kom ik niet zo vaak toe omdat ik vaak op mobiel mee lees en dat typt niet zo lekker.