Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sita77 schreef:Ik lees al heel lang mee in dit topic, vind het wel jammer als ik een vraag stel dat er door niemand een antwoord komt. Natuurlijk kunnen jullie niet kiezen op welke plaats ik mn tattoo ga zetten, maar gewoon s een ander idee krijgen is ook een hulp.
IvysToeter schreef:Sita77 schreef:Ik lees al heel lang mee in dit topic, vind het wel jammer als ik een vraag stel dat er door niemand een antwoord komt. Natuurlijk kunnen jullie niet kiezen op welke plaats ik mn tattoo ga zetten, maar gewoon s een ander idee krijgen is ook een hulp.
Sorry ik heb je vraag even gemist denk ik
Sita77 schreef:Mijn vriend en ik zetten volgende week een koppeltattoo. Keep me safe/Keep me wild. Op welke plaats zouden jullie dit zetten?
Sita77 schreef:ik ben pas net wakkerIk lees al heel lang mee in dit topic, vind het wel jammer als ik een vraag stel dat er door niemand een antwoord komt. Natuurlijk kunnen jullie niet kiezen op welke plaats ik mn tattoo ga zetten, maar gewoon s een ander idee krijgen is ook een hulp.
linnnh schreef:nee heb je ja kan je krijgen zo denk ik. Vind het zelf geen raar idee.Ik heb jullie hulp even nodig denk ik
Ik wil een sleeve zoals hieronder, maar dan eigen ontwerp. Ik vind het werk van Sivanski echt fantastisch, maar vooral qua tekenen. Is het raar om haar (tegen betaling) te vragen om een ontwerp te maken en dan ergens anders te laten tatoeëren?
Daarnaast vraag ik me af of iemand bekend is met tattooshops in Thailand en of het aan te raden is om je daar te laten tattoeren?
[ [url=m/EoZxBh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QeIOIY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HtSF0g.jpg]Afbeelding[/url] ]