Naar de sportschool!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eulogy

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 11:38

Ik heb altijd leggings met zakken :D Zonder vind ik inderdaad heel vervelend want dan moet ik m'n telefoon in m'n sportbh stoppen of zo. Hier ook altijd lange legging, kort vind ik niet fijn, maar sport ook nooit buiten eigenlijk.

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 11:48

Draadloze oortjes zijn echt mijn beste investering van dit jaar. Met sporten ideaal, nooit meer gedoe met het kabeltje. Ook loop ik ermee hard wat super werkt en draag ze veel op werk voor telefoongesprekken. Ik heb de Apple earpods. Wel maanden in de stress omdat ik bang ben ze kwijt te raken (ze zijn zo klein en zo duur) en mijn normale oortjes liet ik ook altijd overal slingeren, nu heb ik wel het vertrouwen in dat ik ze niet meer kwijt raak haha.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 12:29

Ik sport met een Bluetooth koptelefoon van Jbl, echt de uitvinding van de eeuw :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 18:31

Hi ladies,

Zou ik hier mee mogen kletsen? Ik ga tegenwoordig ook weer vier keer per week naar de sportschool. :)

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 19:03

Tuurlijk, welkom :D

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 19:17

Vandaag heel slecht op laatste moment geskipt. Spul bij me kleren aan honden afgeleverd en klaarvom door te rijden. Maar nee deze week even pas op plaats, nacht bijna niet slapen toch teveel ingehakt. Ik rochel nog wat dus heel stout gespijbeld vandaag

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 22:41

Hier deze week ook rustig aan. Dinsdag gaan sporten dat gin wel lekker! Vanochtend helaas opgestaan met een pijnlijke knie. Aanstaande dinsdag krijgen mijn vriend en ik de sleutel van ons eerste appartement dus we zijn iedere avond op pad om nog spulletjes te halen en vanaf dinsdag hard werken om ervoor te zorgen dat we voor de kerst nog kunnen wonen.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 22:55

Klinkt als voldoende workout.

Morgen ook geen trainen, maar ga met mijn papa lekker zelfgemaakte pizza eten bij hem thuis, blijf plakken meteen ook nachtje mogelijk. Soort van kerstetentje. Ben zelf op vakantie dan en met 84 jaar weet je nooit of er nog een volgende kerst is -O- is belangrijker dan trainen

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 23:13

Hier ook weer geweest voor de 3e keer deze week :D

Halfuurtje hardlopen/wandelen en daarna wat biceps en buik gedaan :D

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 23:20

Hier gister geweest en morgenavond weer :D !

marit2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 00:02

Ik ben/was snotterig niet fit en een pijnlijke knie na een onverwachte en ongewenste ontmoeting met een kastje onder mijn bureau.... dikke blauwe knie...
Nu nog even werken & dan vakantie! Het idee is morgen weer te sporten en zaterdag weer paard te rijden! En in mijn vakantie als het toelaat weer lekker 2 of 3x per week gaan!

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 09:59

Linda_Fleur schreef:
Draadloze oortjes zijn echt mijn beste investering van dit jaar. Met sporten ideaal, nooit meer gedoe met het kabeltje. Ook loop ik ermee hard wat super werkt en draag ze veel op werk voor telefoongesprekken. Ik heb de Apple earpods. Wel maanden in de stress omdat ik bang ben ze kwijt te raken (ze zijn zo klein en zo duur) en mijn normale oortjes liet ik ook altijd overal slingeren, nu heb ik wel het vertrouwen in dat ik ze niet meer kwijt raak haha.

Hier hetzelfde. Het kost even geld en ik ben ook bang ze kwijt te raken maar vind die dingen ideaal :D

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 10:00

Ik heb gisteren wat hipthrusts gedaan zonder bankje/krukje en gewoon met mijn schouderbladen op de grond zonder gewicht maar dat was achteraf toch te licht voor mij.

Wil vanavond voor het eerst hipthrusts gaan doen op een bankje met een laag gewicht maar ben bang dat ik hem verkeerd uitvoer en hem teveel uit mijn rug trek of dat het bankje omvalt ;')
Iemand tips :P?

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 10:13

Ik zou een aantal instructievideos op youtube kijken en eventueel iemand in de sportschool vragen om mee te kijken. En beginnen met een laag gewicht om eerst aan de techniek te werken.

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 10:22

Ik ga Maandag weer aan de slag en dan met mijn nieuwe schema. Helaas de afgelopen week krap in tijd gezeten ivm de koop van mijn eerste huis! *\o/*

Voor volgende week de afspraken zo gepland dat ik toch lekker kan gaan sporten. Denk wel dat ik de eerste keren dood ga :') . Leg curl zitten 3x 30 V-squat 3- 8 dropset. Dus 24 per set en dat 3x. Help -O-

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 11:05

Gefeliciteerd met je huis *\o/* !

Enne.. succes Haha!

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 12:25

SteffiiY schreef:
Ik heb gisteren wat hipthrusts gedaan zonder bankje/krukje en gewoon met mijn schouderbladen op de grond zonder gewicht maar dat was achteraf toch te licht voor mij.

Wil vanavond voor het eerst hipthrusts gaan doen op een bankje met een laag gewicht maar ben bang dat ik hem verkeerd uitvoer en hem teveel uit mijn rug trek of dat het bankje omvalt ;')
Op de grond? Glute bridges bedoel je dan denk ik ipv hip thrusts?
Hm, gewicht in je hielen houden, kin op je borst/naar voren blijven kijken en kijken wat goed voelt :j Als je begint met vrij weinig gewicht kun je niet zoveel fout doen, succes!

Gefeliciteerd met jullie huis, zowel Laura als Ladyloe!

Mijn vriend is eindelijk thuis voor de kerst dus we gaan vanavond "samen" trainen :D Bij een powerlifting/oly lifting/martial arts gym die ik wil proberen, zin in! En maandag is onze squat wedstrijd _O-

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 12:29

Ik voel me soms echt een amateur haha. Ik doe voornamelijk cardio een de apparaten.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 12:46

Gefeliciteerd met het huis! Dat zijn mooie dingen om voor te skippen.

Samen trainen is leuk! Ik denk dat wij zondag weer samen gaan. Vriend vindt het leuk als ik mee ga. Hij vindt het leuk om tips te geven enzo en ik zit lekker naar zijn kontje te loeren als hij de deathlift doet :') en ik ben niet de enige vrouw die dat doet viel me op :Y)

Vanavond laatste les van de proefweek en dan ga ik denk ik een half jaar abo nemen. Een jaar voelt meteen zo lang. Al snap ik na een jaar vast al die namen van de oefeningen wel een keer :')

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 13:11

Ik vind het meestal niet heel top haha maar hij woont normaal 300 km hier vandaan voor zijn master dus nu hij thuis is vind ik het wel leuk :D

Ik weet zelf prima wat ik doe op zich, maar ik heb altijd meer aan bodybuilding gedaan en hij is strength & conditioning coach dus nu ik meer aan powerlifting doe is het wel heel handig/leuk om van hem meer te leren :j Echt samen trainen doen we niet, maar vanavond bijvoorbeeld helpt ie me met benchen en daarna doen we denk ik gewoon allebei ons eigen ding maar toch :D

Leuk dat het bevalt trouwens!

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 13:31

Ik heb de afgelopen week ook een paar keer getraind met een jongen. Vond t heel leuk, want deed ook oefeningen die ik alleen niet zo snel zou doen, zoals bench press. Maar toch train ik nog het liefst alleen :+

Vandaag kan ik helaas niet naar de sportschool, want ik heb volgende week tentamens en ik moet vanmiddag en vanavond werken. Dus nu even vol op leren. Ben gelukkig deze week verder wel elke dag gegaan en ik kan dit weekend nog, dus een rustdag is wel even lekker :j

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 13:41

SteffiiY schreef:

Zoek op YouTube het kanaal van Bret Contreras.
Hij heeft de hip thrust ‘uitgevonden’ en heeft er duidelijke filmpjes over.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 13:47

Ik ga vaak samen met mijn vriend :). Maar nu hij het druk heeft ga ik ook gewoon in mn uppie :).

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 17:54

Mijn vriend sport bij een andere sportschool, soms vind ik het wel jammer maar ik vind het ook wel fijn. Kan ik lekker mijn eigen ding doen :j
Ga sowieso vaak alleen naar de sportschool maar daar ken ik bijna altijd wel iemand :)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 19:09

Ik kan ook met hem erbij mijn eigen ding doen gelukkig. Ik ben net geweest en had eigenlijk geen zin. Hij was vanochtend al geweest en is nog een keer met mij meegeweest. Dat is wel een stimulans. Nu lekker pasta maken en een groene smoothie en dan is het wel weer gezond genoeg geweest :')