Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Linda_Fleur schreef:Draadloze oortjes zijn echt mijn beste investering van dit jaar. Met sporten ideaal, nooit meer gedoe met het kabeltje. Ook loop ik ermee hard wat super werkt en draag ze veel op werk voor telefoongesprekken. Ik heb de Apple earpods. Wel maanden in de stress omdat ik bang ben ze kwijt te raken (ze zijn zo klein en zo duur) en mijn normale oortjes liet ik ook altijd overal slingeren, nu heb ik wel het vertrouwen in dat ik ze niet meer kwijt raak haha.
SteffiiY schreef:Op de grond? Glute bridges bedoel je dan denk ik ipv hip thrusts?Ik heb gisteren wat hipthrusts gedaan zonder bankje/krukje en gewoon met mijn schouderbladen op de grond zonder gewicht maar dat was achteraf toch te licht voor mij.
Wil vanavond voor het eerst hipthrusts gaan doen op een bankje met een laag gewicht maar ben bang dat ik hem verkeerd uitvoer en hem teveel uit mijn rug trek of dat het bankje omvalt ;')
Iemand tips?
SteffiiY schreef:Ik heb gisteren wat hipthrusts gedaan zonder bankje/krukje en gewoon met mijn schouderbladen op de grond zonder gewicht maar dat was achteraf toch te licht voor mij.
Wil vanavond voor het eerst hipthrusts gaan doen op een bankje met een laag gewicht maar ben bang dat ik hem verkeerd uitvoer en hem teveel uit mijn rug trek of dat het bankje omvalt ;')
Iemand tips?