wie brand er een kaarsje voor mij ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 00:35

saskiakefie schreef:
Ik word wel een beetje verdrietig hoe zo ineens die sfeer is omgeslagen. ;( Het was zoveel liefde en dan ineens gaan mensen twijfelen en praten andere mee. Die opmerking op de vorige pagina is.echt.om.te.kotsen. Ik hoop van harte dat er een bokker bij je langs kan komen, want zo ken ik bokt ook. :(:)

Hier ben ik het helemaal mee eens, degene die die opmerking maakte moet zich diep schamen, bah. :(

Spice, je woonde toch ergens in de buurt van Rotterdam? Ik woon helaas niet dichtbij en ben ook niet in de gelegenheid om naar je toe te komen, maar er moet toch een bokker zijn die dat wel kan?!
Héél misschien dat ik woensdag of donderdag iets kan regelen, en dat kan ik dus écht niet beloven, maar wil ik wel proberen voor je. :)

Hoop dat je zo een goede nacht tegemoet gaat, Spice! :(:)

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 00:37

-O- Wat kunnen sommige mensen toch eigenaardig uit de hoek komen...
Een aantal goed bedoelde adviezen maar ook ronduit schandalige opmerkingen...
Maargoed....

Priscilla, trek het je aub niet aan! Ik hoop stiekem dat je nog een hoop taartjes mag bakken en het zal mij een zorg zijn wie dat bij je komt opeten :D
Ik hoop weer op een goede nacht voor je!

Mossel

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 00:46

Ik volg dit topic al een hele tijd stilletjes omdat ik niet goed weet wat ik moet zeggen, ik heb de ziekte zelf al meerdere malen in de familie meegemaakt...

Maar jeetje wat kunnen sommige bokkers naar ( zacht uitgedrukt) uit de hoek komen! Ga je heel diep schamen!!
Wbt zorg in Nederland is echt niet zo goed geregeld als het doet over komen! Ik heb zelf Ook zorg/hulp verlening nodig ( wel een andere tak) maar ik moet nog steeds alles zelf doen, er word niks voor je gedaan.

En spice, alstublieft ga je niet verantwoorden tegenover een aantal bokkers!! Spaar je krachten voor belangrijke dingen! Ik wens jullie echt enorm veel sterkte!! Het is dat ik 11 dagen geleden geopereerd ben aan mijn enkel maar anders had ik geen moment getwijfeld en was ik morgen in de auto gestapt!!
Hou je rustig laat je niet gek maken door die paar rotte appel, geniet van je goeie moment samen met Marcel.

Ook hier brand een kaarsje voor je, hou je taai

Hier nog een klein opkikkertje voor je met mijn dieren collectie

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 00:54

Al bak je 10 taarten en eet je ze allemaal
Met je kleinkind op....
daar heeft niemand iets mee te maken.
Hopelijk slaap je vannacht goed.

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-17 00:58

ik voel mij zo kl*te na die opmerking over verjaarspartijEN, en logeerpartijEN.
voor het eerst, en zeker voor het laatst, kon mijn kleindochter 1 keertje, 1 facking keertje bij me logeren.en word dit de grond in geboord. ik wist dat het eenmalig was, en mijn gehele bijdrage hierin was op de bank liggen.
de LAATSTE, ja laatste verjaardag van mijn kleindochter die ik mee mag maken, ben ik 2 uurtjes geweest. heb ik 2 dagen moeten bezuren.
dat dit nu in mijn gezicht gegooid word is heel zuur.
net als de taart, die ik gedeeld heb met mensen, waar ik "niks "aan heb. zo maar, uit de goedheid van mijn hart.nooit verwacht, dat dit een negatief iets is..

en voor alle mensen, die zeggen dat ik geen hulp aan wil nemen-ik wacht nog op 1 daadwerkelijk aanbod.
tot nu toe heeft z\ich nog niemand gemeld, die ook echt wil komen. :n
ridderkerk, bij rotterdam.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 01:04

Afbeelding
Mijn held (op sokken :=) jaagt de nare reacties voor je weg :))
Leg die reacties alsjeblieft, voor zover mogelijk...want ik weet dat het lastig is, naast je neer. Je hebt andere dingen waar je jouw energie in mag pompen. Je geeft al aan niet veel energie meer over te hebben, besteed het aan mensen/dingen die jouw aandacht waard zijn :j
Deze negatieve vibe heb je niet nodig, en zeker niet verdiend. In mijn ogen blijf je een topper, een vechter, een powervrouw.

Het is dat ik in Friesland woon en nu een onfatsoenlijk autootje onder mijn kont heb...anders was ik met alle liefde die kant uit gevlogen :*
Iets met een daihatsu cuore die mijn laatste snelwegrit niet zo tof vond en nu extra bijgeluiden heeft daardoor :') O:)

Ik wens je een goede nacht, en hopelijk morgen weer zo fris en fruitig mogelijk opstaan :*

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 01:06

Ik heb een paar pagina's terug zitten lezen, blijkbaar niet alles gelezen en ik vind eigenlijk dat de mensen die dat hebben geschreven hier nu ter plekke excuses moeten maken.. Want ik ben me kapot geschrokken van die berichten -:(-

En als er excuses zijn gemaakt dit topic ontstippen.

Spicegirl, ontzettend verdrietig, je laatste post.. weet wel dat het overgrote deel hier in het topic heel erg met mee voelt :(:)

maxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 01:07

Bah wat een nare berichten lees ik hier!
Waarom?
Als spice nog 1 keer haar kleinkind heeft te logeren nog 1 keer naar een verjaardag heeft kunnen gaan, nog lekker een taart heeft kunnen bakken gunnhaar dat dan! De zorg is behoorlijk ingewikkeld (werk in de zorg dus weer er helaas alles van)
Helaas woon ik helemaal in het noorden anders was ik met alle liefde bij je langs gekomen.
Trek je dit niet teveel aan spice! Jij en marcel weten hoe het zit en je moet vooral blijven doen wat je nog kunt en waar je van geniet!

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 01:09

Ik woon an sich wel in de buurt maar moet helaas werken morgen :(

JPS

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 01:17

Laat de kilte van een enkeling de warmte van een grote groep niet overstemmen.
Er branden veel kaarsjes voor je, Spicegirl en er leven minstens zoveel mensen met je mee!
Ik wens je een rustige nacht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 01:18

Lieve lieve spice, een hele grote knuffel van mij :(:)

Spaar je krachten, en verspil die niet om een (paar) bokker(s). Ik weet dat dat na zo'n reactie heel lastig is, maar probeer het naast je neer te leggen.

Ik vind jou een geweldige vrouw met een heel groot hart (en heel veeul humor :D ).
En diezelfde power-spicegirl... Heeft het voor elkaar gekregen dat haar kleindochter kon logeren! _/-\o_ En dat vind ik zo ontzettend knap!

Afbeelding

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 01:27

spicegirl schreef:
ik voel mij zo kl*te na die opmerking over verjaarspartijEN, en logeerpartijEN.
voor het eerst, en zeker voor het laatst, kon mijn kleindochter 1 keertje, 1 facking keertje bij me logeren.en word dit de grond in geboord. ik wist dat het eenmalig was, en mijn gehele bijdrage hierin was op de bank liggen.
de LAATSTE, ja laatste verjaardag van mijn kleindochter die ik mee mag maken, ben ik 2 uurtjes geweest. heb ik 2 dagen moeten bezuren.
dat dit nu in mijn gezicht gegooid word is heel zuur.
net als de taart, die ik gedeeld heb met mensen, waar ik "niks "aan heb. zo maar, uit de goedheid van mijn hart.nooit verwacht, dat dit een negatief iets is..

en voor alle mensen, die zeggen dat ik geen hulp aan wil nemen-ik wacht nog op 1 daadwerkelijk aanbod.
tot nu toe heeft z\ich nog niemand gemeld, die ook echt wil komen. :n
ridderkerk, bij rotterdam.

Lieve Spice, het is makkelijk praten, maar trek dat soort opmerrkingen je niet aan. Zulk soort mensen hebben geen idee. Je hoeft je hier ook zéker niet over te verantwoorden, 't moet niet gekker worden! Je doet alles wat je nog kan en geniet met en van je man, dochter en kleindochter....je bakt nog heerlijke taarten voor ze! Blijf lekker de dingen doen die JIJ wil, zolang het kan! :j Trek je niks aan van de minder positieve comments hier, je hebt je tijd beter te besteden. :)

Dikke knuffel, ook voor Marcel! :(:)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 01:29

Spice, steek een welgemeende middelvinger op naar die personen asjeblieft! En steek je tong er bij uit! Mij helpt dat altijd. :j

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 01:34

Balen dat je in Ridderkerk woont Pris. Morgen voor mij geen optie, stom, stom, stom, maar hoop echt dat er iemand kan langskomen. Al is het gewoon wat afleiding. Dat scheelt al zo een hoop.

En wat betreft de idiote discussie. MIjn vader was echt zoooo ontzettend slecht, maar wilde nog zo lang van alles doen en betekenen in ons gezin, dat je het niet begrijpt hoe iemand dat nog kan. Maar mensen verleggen grenzen. Ik heb zelf net maanden met veel pijn door reuma gelopen en nu pas toegegeven aan medicijnen. Nu pas besef ik hoe weinig ik nog kon. Maar ik wilde nog wel alles doen, dus je doet het. Nu gaat het door medicijnen weer normaal. Maar je gaat door zolang je kan.

Overigens is hulp ook niet altijd alles. Mijn vader kreeg een verpleegkundige aan bed en die stonk zo erg, dat hij haar heeft weggestuurd. Kreeg hij nog een uitbrander van de huisarts ook, maar je krijgt een vreemde in huis, je bent ziek, afhankelijk etc dan is het al wennen om hulp te krijgen. Daarbij weet ik van mensen dat ook niet alle hulp even vriendelijk is of zich kan verplaatsen.

Verspil je energie niet spice, want internet is zo makkelijk om anoniem iets te roepen. Maar in het dagelijks leven kom je weinig echt stoere mensen tegen. Internet heeft zijn voor-en nadelen. Neem jij nou gewoon alleen de voordelen van nog een beetje leuk contact met mensen.

Jennanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 01:34

Als ik terminaal zou zijn zou ik ook mijn best doen om nog optimaal van het leven te kunnen genieten. Taarten bakken is super leuk :)

Lijkt mij écht niks raars aan, kom op zeg.

Ik ben zaterdag in de buurt. Mocht je dan iemand nodig hebben kan ik er zijn!
Helaas morgen niet..

Voor nu weer sterkte en ik wens je een fijne nacht toe!! Er branden hier elke dag kaarsjes :)

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 01:48

Die opmerking.. Bah wat naar zeg :x

Trek je er niets van aan! Dikke knuffel van mij :(:)

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 01:49

Ik heb je even een pb gestuurd, nogmaals gaat het me helaas morgen niet lukken maar volgende week woensdag heb ik de hele dag. Het is 2 uur reizen maar dat heb ik voor je over. Ik help je graag!

Faruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 02:08

TS,heb je voor mij via PB je adres,ik heb de tijd aan mezelf dus kan langs komen wanneer je wil,geen probleem.

Ik kan vandaag,dinsdag dus.(hele dag)
Woensdag tot 3 uur.(moet daarna griepprik halen.)
Donderdag hele dag,
Vrijdag hele dag.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 02:26

Faruba schreef:
TS,heb je voor mij via PB je adres,ik heb de tijd aan mezelf dus kan langs komen wanneer je wil,geen probleem.

Donderdag hele dag,
Vrijdag hele dag.

_/-\o_

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 02:36

Faruba schreef:

Donderdag hele dag,
Vrijdag hele dag.

En ze is een schat.... neem dat van mij aan!! <3

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 03:31

Wat lief Faruba!

En all things aside denk ik nog steeds dat zo'n alarmkastje een heel goed idee is.
Misschien neemt dat ook wat stress bij Marcel weg? Er kan immers snel gereageerd worden als er iets mis is.
Heel bizar trouwens dat de baas van Marcel hem niet gewoon naar huis stuurt onder het mom van 'stukje menselijkheid'.
Je laat je werknemer onder deze omstandigheden toch niet werken? :?

wortel115

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 04:19

Lieve spice nog een berichtje van mij omdat ik aan je denk. Maak je niet boos om sommige reacties spaar je energie voor belangrijke dingen.

Ik hoop dat er iemand is die morgen tijd kan maken voor je. Ik vraag me alleen af is Nederland zo groot dat het te ver weg is?

Kaarsje brand hier nog regelmatig voor je. Ik hoop dat ik zondag niet in overtreding was. Het was die dag namelijk total fire ban day. Iets in combinatie met temperatuur en wind en mag dan nergens gestookt worden.

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 07:19

Wat heb je toch gevoelloze mensen. Bah!
Zo tegen iemand doen die van het laatste restje leven geniet.
Schaam je!!!

Priscilla , trekt het je niet aan. :(:)

Nymbous

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 07:20

.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 16-02-25 01:54, in het totaal 1 keer bewerkt

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 07:49

_/-\o_ faruba, prachtig gebaar.

Hopelijk heb je wat kunnen slapen SG en die nare commentaren wat van je afgezet. Ik wens je alvast een zo aangenaam als mogelijke dag. :(:)