[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 19:04

Ik vind ze denk ik een beetje te rond aan de bovenkant Eline.

Ik vind de blush palette echt heel fijn juist! De middelste roze is bij mij wel echt een highlighter.

Afbeelding

Ik heb vandaag de Mac lip prep en prime gekocht, onder mijn GC al super fijn *\o/*

Eulogy

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 19:06

Fenrir, Chanel Les Beiges heeft ook een soort gekleurde dagcrème, die is heel fijn licht maar toch nog met net een beetje dekking :)

Ik voel me in Engeland wel echt minder een mini dan in Nederland, de gemiddelde lengte voor vrouwen is hier blijkbaar 1.61 :+ Veel van mijn Nederlandse vriendinnen zijn toch wel rond de 1.75/1.80 en dat heb ik hier helemaal niet

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 19:08

Dat heb ik ook altijd als ik in Portugal oid ben, daar ben ik ineens van gemiddelde lengte en zijn er zelfs meer mensen kleiner dan ik. Alleen zijn er dan (in kleinere dorpjes dan) weer mensen die me aanstaren vanwege mijn haar (of het zelfs aanraken) :') Ik vond dat als kind al zo vreselijk, in Griekenland random mensen op straat die zomaar aan mijn haar zaten... ga weg :+

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 19:11

Kaygee schreef:
Ik vind ze denk ik een beetje te rond aan de bovenkant Eline.

Ik vind de blush palette echt heel fijn juist! De middelste roze is bij mij wel echt een highlighter.

[ [url=m/GWy3qw.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb vandaag de Mac lip prep en prime gekocht, onder mijn GC al super fijn *\o/*

Klopt, maar dat zijn ze van nature en als ik daar haartjes weghaal, aan de bovenkant, dat lukt niet in een rechte lijn. Dan krijg ik hakken en ik wil zonder potlood ook nog een redelijke brauw overhouden. Ik kan de lijn ook wel rechter bijtekenen, maar dan komt de punt/bocht :') niet goed uit en aah, mijn dingen zijn drama omdat ze gewoon uit zichzelf rond zijn. Lastig voor mij om te veranderen. Maar het is in ieder geval al een stuk beter dan dat het was.

Ik ben 1.70 en mijn vriendje... bestaat niet :'). Ook nooit een relatie gehad, dus wat voor lengtes ik dan zou hebben gehad, geen idee. Maar ik val toch wel op langere mannen. Kleiner dan ik vind ik niet zo aantrekkelijk. Maar veel te lang ik dan ook weer niet zo. Toch, heel klein en lang vind ik wel super schattig staan, als stelletje.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 19:13

Mooi zo eline!

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 19:19

Dan ben ik dus niet de enige die er niet zoveel mee kan. De roze highlighter is echt veel te roze bij mij. Op de foto helemaal rechts is de roze highlighter.
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 19:42

Drunksheep schreef:
Haha en hier 1.60 met een vriend van 2 meter _O-

Niet eerlijk he, beetje de lange mannen inpikken

kaatje888

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 19:53

Is een paintpot nou echt zo fijn?
Misschien toch maar een keer 1 aanschaffen.
Welke kleuren zijn mooi/fijn?

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 19:53

Rena100 schreef:
Dan ben ik dus niet de enige die er niet zoveel mee kan. De roze highlighter is echt veel te roze bij mij. Op de foto helemaal rechts is de roze highlighter.
[ [url=m/y6V203.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oef, heel roze idd. Die een na laatste zou dan een betere highlight zijn. Maar hoe zijn de andere blushes? Kun je daar wel wat mee?

Ik ben echt dol op het highlight palette. De creams zijn zo lekker romig. Breng ze gewoon met mijn vinger aan omdat ik niet met een kwast overweg kan.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 19:57

Eline, ik zou ze zelf iets minder lang maken ofzo. Ik weet het niet maar ik zie er iets aan. Of het begin wat zachter maken. Vind ze nu een beetje 'bold'.
Heb je een vergelijk foto? :) hoe ze eerst waren en nu

Paintpots werken wel degelijk. Mijn oogschaduw blijft 10x beter zitten, trekt einde van de dag niet in de vettige lijntjes en zorgt ervoor dat je poeder beter blend/ pigmenteert.
Het is officieel geen primer, maar een creme oogschaduw :) ik maak ook wel eens een ooglook met alleen maar paintpots, zonder poeder

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 20:04

Oke ik heb de milani amore matt lip liquid binnen. Echt heel mooi met een gigantische afknapper hij ruikt heel erg naar marshmallows en heb honger.. krijg echt haast de neiging om em op te eten..

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 20:05

Bronzer not on point :+

Afbeelding

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 20:09

De rest van de blushes is ook aardig aanwezig. Moet er echt heel voorzichtig mee omgaan, en ja dat werkt voor mij niet in de ochtend haha. Daarbij gebruik ik een grote blush kwast van real techniques en die past ook niet lekker in de vakjes dus dat schiet ook niet op.. moet eigenlijk zo'n waaier brush hebben

Wow friem, mooie bronzer idd...beetje op de verkeerde plek.

En ja, als ik bij elke oo bezoek ga, dan wil ik ook een paint pot proberen en aanschaffen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 20:13

Zo ziet het er ook uit als ik bronzer probeer aan te brengen, daarom doe ik het ook nooit :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 20:15

Ik ben 1.68 (denk ik) en mijn vriend is heel klein. Zo klein, je zou bijna zeggen dat 'ie niet bestaat. :D Ha ha. Zucht. :')

Auch Friem, die foto, beetje jammer die bronzer ja _O-

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 20:24

Shizzel schreef:
Ik ben 1.68 (denk ik) en mijn vriend is heel klein. Zo klein, je zou bijna zeggen dat 'ie niet bestaat. :D Ha ha. Zucht. :')

:')

Djilna

Ik heb nu 1 paintpot. Rubenesque met glans. Die gebruik ik op zichzelf en met andere schaduws. Wil graag nog de Soft Ochre en dan die grijzige en zag nog een soort dusty paars. Maar niet alles tegelijk, daar zijn ze te duur voor ;)

Kaygee

Dat treft ons allemaal wel eens toch :') hier wilde de bronzer ook niet lukken :D

Klein boos varkentje, ze mocht geen wenkbrauwen tekenen met mijn browwiz :x maar ze heeft wel even de bronzer getest en ballet slippers van GC op haar wangen gesmeerd.

Afbeelding

Wow die highlighter is bij mij echt niet zo heftig!

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Kaygee op 21-06-16 20:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Fenrir

Ik had laatst ook weer wat geknutseld met wat rozige oogschaduw :D

Afbeelding

alleen zo jammer dat mijn telefoon altijd alles zo roze maakt :+

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 21:08

Ik reageer hier bijna niet maar Kaygee wat heb jij een ongelooflijk schattig kind. <3 Wat een wimpers heeft ze zeg!!

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 21:17

Oh Fenrir, je bent echt belachelijk knap!

Zou iemand trouwens op een foto een keer duidelijk willen laten zien waar je bronzer aan moet brengen? Ik doe altijd maar wat..

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 21:21

Hele sexy foto van mij, heb geprobeerd duidelijk aan te geven waar ik contour. Het ligt wel ook aan vorm van je gezicht hoe je precies doet, wil mijn gezicht wat smaller en langer doen lijken.

Afbeelding

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 21:24

Ik pak mijn haarlijn bovenaan mijn voorhoofd, die driehoek bij mijn oor en heel ietsje bij mijn kaaklijn.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 21:26

Voor het complete beeld: blush, contour en highlight

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 21:30

Kaygee wat heb je een droppie. <3 <3

Lino, vind dat er altijd zo grappig uit zien als er zo op gescriebeld is. _O- Ik zou willen dat ik m'n voorhoofd toch driekwart kleiner wist te krijgen maar alle bronzer en contour en trucjes in de wereld zijn daar niet goed genoeg voor. :+