[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Frost

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 12:14

ScarOfWars schreef:
Nou, hier gaat het prut.

Ergens in januari heb ik mijn wenkbrauw laten piercen, wilde 2 tegelijk, maar mijn wenkbrauw begon op te zwellen, dus 2 week later de ander laten zetten.

Ik heb best wel wat gedoe gehad met de eerst, maar nu ben ik er laatst achter gekomen dat mijn lichaam klaar is met de eerste piercing, hij wordt er letterlijk uit gewerkt. Het stukje huid tussen de gaatjes wordt steeds kleiner en kleiner..

In dat geval zou ik hem er wel uithalen, anders wordt het litteken ervan alleen maar groter.

ScarOfWars

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 12:15

Ah jakkes, dan haal ik hem er meteen uit!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 12:15

Helaas daar staan wenkbrauwpiercings om bekend, net als navelpiercings. Om hum uitgroeikans :(:)

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 12:16

Ahh.. ach jammer dan. Dan laat ik hem later wel weer opnieuw piercen.

Waar bewaren jullie je sieraden/piercings trouwens? Ik heb alleen een juwelenbakje..

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 12:18

Hier ook hetzelfde. Heb ongeveer een jaar mijn wenkbrauwpiercing gehad en toen was mijn lichaam er ook klaar mee. Staafje leek uiteindelijk steeds langer te worden dus er ook maar uit gehaald. Litteken kan je nog wel zien zitten

Noblesse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 13:38

Korstjes van de ring van mijn septum peuter ik er inderdaad wel af. Als dat ding draait met een korstje erop schreeuw ik het uit :’)

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 16:33

TheNovelist schreef:
Cindeeh, ik ken het :') zo pijnlijk als hij dan ineens draait! Zelf ben ik nooit met mijn septum vast te komen zitten *snel afkloppen* wel vaak genoeg met mijn neuspiercing. Was in dezelfde week dat ik hem liet zetten (dus was nog heel gevoelig), trek ik hem er helemaal uit toen ik mijn gezicht aan het wassen was. Zo pijnlijk om hem dan weer terug te doen!

Oooh jaaa! Dat heb ik ook gehad met mijn oude neuspiercing. Echt gewoon minstens 2x per week. :'(

Ik bewaar mijn tongpiercings bij elkaar in een oud pillenpotje en al mijn andere piercings in een zo'n el cheapo ringendoosje van de lucardi. Die zitten dan samen met mijn plugs/stretchers in een tubberware bakje(gesorteerd op maat in kleine zipzakjes, anders is het een grote chaos)

coldsummers

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 19:45

Afbeelding
Dag na het zetten, er zit nog een flex staafje in. Ik heb hem laten piercen bij Tattoo Bob, erg tevreden over de service daar. Hij is nog wel gevoelig, had ook verwacht dat mn oor zou zwellen, dit is niet gebeurd (of minimaal).

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 22:04

coldsummers schreef:
[ Afbeelding ]
Dag na het zetten, er zit nog een flex staafje in. Ik heb hem laten piercen bij Tattoo Bob, erg tevreden over de service daar. Hij is nog wel gevoelig, had ook verwacht dat mn oor zou zwellen, dit is niet gebeurd (of minimaal).

Brrrr...... Lijkt me zo zeer doen!

Ik heb vandaag een derde oorbel laten schieten hahaha heldin dat ik ben. Zat onwijs op een PANG te wachten, maar dat is helemaal niet meer :D Jeugdtrauma :+

Wel heel blij met mijn nieuwe ear party! Zo leuk dat goud weer!
Afbeelding

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 23:26

Mooi!!!!
Ik zie er zo tegenop alles er uit te moeten halen over 3.5 week :(
Bij mij is in mn tweede zwangerschap mn MD onder mn sleutelbeen eruit gegroeid, dat vind ik nog steeds jammer

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 06:13

Was van korte duur....
Ik werd net wakker zonder oorbel en het is nu al dicht

jahoorisgoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 07:51

BloemBloem schreef:
Was van korte duur....
Ik werd net wakker zonder oorbel en het is nu al dicht

:oo dat meen je niet, wat zonde zeg!

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 08:16

Ja! Nu moet ik zeggen dat het schieten van dat oor ook niet vloeiend ging. Het "pistool" bleef aan het achterkantje hangen en het duurde even voordat die eraf was. Misschien is dat het geweest. Zo maar terug.....

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 08:23

@deksel is hij nu dicht? :(

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 09:30

Loolotte schreef:
@deksel is hij nu dicht? :(

Ja... denk het wel. Ik ga hem dus mooi niet voor de 3e x zetten. Beetje zonde van mijn geld dan :(.

jahoorisgoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 10:51

Oh deksel dat is ook balen zeg! :(

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 11:30

Wat balen deksel en BloemBloem.. Mocht je zo ergens naartoe gaan zou ik toch naar een piercer gaan BloemBloem; ik wilde ook een 3e gaatje laten schieten tegelijk met mijn 2e en dat werd me echt afgeraden omdat dat te dicht bij het kraakbeen zit en je kans hebt dat ze dan toch een randje kraakbeen meepakken met schieten..

Mijn 2e oorgaatjes lijken met zilveren knopjes toch te kalmeren, mag ook wel na 4 maanden. Denk dat ik toch allergisch ben voor het nikkel wat in chirurgisch staal zit -O- Ben nu stiekem toch aan het kijken voor een conch :=

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 19:05

Ik heb eindelijk mijn rook kunnen verwisselen!
Vind dit zo veel mooier staan
Afbeelding

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 19:16

Gaaf Kimberley! <3 Ik mis mijn rook echt hahha

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 19:42

TheNovelist schreef:
Ik heb eindelijk mijn rook kunnen verwisselen!
Vind dit zo veel mooier staan
[ [url=m/b7rg3R.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gaaf!!

Morgen is er een actie bij een locale shop hier in Arnhem. Alle oorpiercings per stuk voor 25 euro.
Dus ga ik toch nog mn rook en conch nemen. xD :')

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 20:06

Fijn is dat hè, als je eindelijk een mooier sieraadje erin kunt dragen :D een rook begint me steeds meer aan te spreken ook.

Was dinsdag bij Classic Ink & Mods en Dare2Wear langsgeweest om mijn daith éindelijk te laten piercen, maar ze hadden niet het sieraad wat ik er graag in wilde hebben. Was ik er eindelijk klaar voor... :)) Maar vond het echt zonde om veel geld uit te geven aan een sieraad wat eigenlijk niet echt was wat ik wil. Het sieraadje wat ik wel graag wil wordt nu door hun goudsmid gemaakt en zodra ik het belletje krijg dat het sieraad klaar ligt, ga ik ervoor! Zal volgende week of die week erna zijn.

Afbeelding
Dit wordt 'm <3 in 18 karaat geelgoud

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 20:11

Heerlijk gevoel is dat idd! Ook met m'n snake bites, ik vind knopjes zelf niks dus was zo blij dat ik liphoops in kon doen!

Wauw Drunksheep, die is echt heel mooi! Wel een foto plaatsen als je hem hebt <3

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 21:40

Prachtig sieraad is dat, ben zelf ook nog steeds zo blij met mn daith <3

Evi84

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 22:36

Kun je met een daith nog oordopjes op maatgemaakt dragen?

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 16:37

Ik heb op maat gemaakte oordoppen en een tragus, maar die zat er toen al in, denk dat het in het begin niet heel gunstig is Evi. Ik heb net mn sieraden uitgezocht, Jezus wat heb ik eigenlijk veel :)) voor wie 8 tm 14mm heeft pb even O:)

Afbeelding

Afbeelding

Ben benieuwd DS, eindelijk! Sierraad is niet mijn ding maar staat denk ik heel mooi met de rest :j

Ik heb even helemaal geen zin in iets nieuws, heb 4 weken geleden mijn neus piercing eruit gehaald en ben daar erg blij mee, t is mooi neutraal nu, was ook altijd ellende met dat ding, alles is nu lekker genezen enzo en geen gedoe, heb geen zin in weer dat hele riedeltje :))