ScarOfWars schreef:Nou, hier gaat het prut.
Ergens in januari heb ik mijn wenkbrauw laten piercen, wilde 2 tegelijk, maar mijn wenkbrauw begon op te zwellen, dus 2 week later de ander laten zetten.
Ik heb best wel wat gedoe gehad met de eerst, maar nu ben ik er laatst achter gekomen dat mijn lichaam klaar is met de eerste piercing, hij wordt er letterlijk uit gewerkt. Het stukje huid tussen de gaatjes wordt steeds kleiner en kleiner..
In dat geval zou ik hem er wel uithalen, anders wordt het litteken ervan alleen maar groter.
zo pijnlijk als hij dan ineens draait! Zelf ben ik nooit met mijn septum vast te komen zitten *snel afkloppen* wel vaak genoeg met mijn neuspiercing. Was in dezelfde week dat ik hem liet zetten (dus was nog heel gevoelig), trek ik hem er helemaal uit toen ik mijn gezicht aan het wassen was. Zo pijnlijk om hem dan weer terug te doen!
Jeugdtrauma

dat meen je niet, wat zonde zeg!
Ben nu stiekem toch aan het kijken voor een conch
Ik mis mijn rook echt hahha
Maar vond het echt zonde om veel geld uit te geven aan een sieraad wat eigenlijk niet echt was wat ik wil. Het sieraadje wat ik wel graag wil wordt nu door hun goudsmid gemaakt en zodra ik het belletje krijg dat het sieraad klaar ligt, ga ik ervoor! Zal volgende week of die week erna zijn.