BloggingMika heeft een afwijking/achterstand. Daar heeft ze ook ooit over geschreven. Zij heeft ooit gezegd super blij te zijn met haar wenkbrauwen, dusja
Lindor92
Geplaatst: 27-11-15 21:13
Kana schreef:
BloggingMika heeft een afwijking/achterstand. Daar heeft ze ook ooit over geschreven. Zij heeft ooit gezegd super blij te zijn met haar wenkbrauwen, dusja
had al zo'n vermoeden.
Niniane
Geplaatst: 27-11-15 21:30
Kana schreef:
Had ook al zo'n vermoeden inderdaad. Maar dan nog zijn die wenkbrauwen wel echt heel lelijk. Volgens mij kan ze zichzelf best wel leuk opmaken maar het enige wat je ziet is een overdaad aan wenkbrauw.
Ze is wat klein (maar geen dwerggroei) en heeft een waterhoofd en is niet helemaal goed in haar spieren, waarschijnlijk door haar lengte maar ze heeft geen achterstand, ze is prima in haar koppie dat zie je al duidelijk aan de manier hoe ze schrijft. Al zegt ze zelf dat ze niet de slimste is of gewoon de logica mist.
Haar oog make-up zit soms wel gewoon mooi alleen haar bronzer en haar wenkbrauwen zien er niet uit maar dat vindt zij wel mooi, is puur kwestie van smaak.
Zoo net even wat bestellingen gedaan Avocado eyecream van Kiehls gekocht, en op BB een palette van Stila (rose gold verpakking, so pretty.. en ik wilde echt nog een iets kleiner pallet met een 'grote' spiegel om mee te kunnen nemen als ik op vakantie of een weekendje weg ga ofzo), en nog een pakket van Laura Geller waar de foundation en spackle primer inzat.. die is in amerika toen ooit op mn gezicht gesmeerd en zag er toch echt wel mooi uit, maar toen niet gekocht omdat ik niet teveel uit wilde geven en de highlighter toen intressanter was.. daar ben ik nu na dik 2 jaar nogsteeds helemaal verliefd op dus ga nu eindelijk die foundation en primer weer proberen
Is Khiels een fijn merk? Lees en hoor er best veel over maar heb er zelf niets van
Mocht iemand nog ergens MUG bestellen en Grandstand Foiled Eyeshadow is op voorraad, wil iemand die dan alsjebliefttttt voor mij mee bestellen? Is al twee keer niet meer op voorraad en wil die zo graag.
Djilna
Geplaatst: 28-11-15 12:29
Nadine, ik heb idd net ook maar de Midnight recovery eye besteld. Hoop eigenlijk dat ze rond Kerst nog een kortingsactie doen. De MR eye + de serum is me nu even te duur. Moest ook al nieuwe singel en bontje voor mijn paard. En ben deze maand jarig dus kost hoop centjes
Haha ja ik had de vorige keeer de midnight recovery gedaan, en wilde nu de eyecream eens proberen gezien ik er zoveel positiefs over lees Hoop ook dat er no geen kortingsactie komt
Bij mij werden de fijne lijntjes onder mijn ogen echt minder! En dan had ik alleen de gewone proefverpakking.. Wel luxe, 3 luxe samples èn nog de 3 gewone samples
Hoe lang duurt het bij jullie ongeveer voordat jullie Beautybay pakketjes binnen zijn? Ik heb vorige week donderdag besteld en nog niks binnen, en ook geen track en trace. Zag wel het post nl busje over de weg rijden toen ik thuiskwam vandaag dus wie weet waren ze net geweest en was er niemand thuis.
Aaarrrgghhh krijg t met geen mogelijkheid goed op de foto maar wauw bizar mooie glow
Basis: Estee lauder double wear in 2c3 fresco icm starglazer white Mac pro longwear concealer in nc15 Mac studio sculpt concealer in nc20 Ud eyeshadow primer potion Mac prep+prime translucent powder Elf makeup mist & set Lancaster infinite bronze sunpowder Anastacia contour palette in light Becca afterglow (kleur 1,2 en 5)
Ogen: Makeup forever aquabrow in 10 Catrice lash/brow designer Mac paintpot soft ochre Mac x15 warm palette Mac fluidline in blacktrack L'Oreall double extension mascara Maxfactor masterpiece max mascara