Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mandyy schreef:Welkom Idylle! Ik woon in Barneveld, maar pas net iets langer dan een jaar dus ben niet heel bekend nog hier.
Ik heb geen hond dus let eigenlijk ook nooit op losloopgebieden.
Ken je het Paradijs? Ik vind het daar heel mooi en meestal rustig. Hei in Ede is ook mooi.
Ik ga zo met een vriendin een klompenpad lopen.
Anoeska27 schreef:Het park/bos rond kasteel Schaffelaar is losloopgebied en in Harskamp heb je ook een groot deel waar ze los mogen. Je kan op de site van Staatsbosbeheer zien of honden los mogen in bepaalde gebieden. Ik ontwijk die stukken ook altijd, vooral rond Schaffelaar lopen regelmatig een aantal kleintjes die graag hakken bijten.
idylle schreef:Anoeska27 schreef:Het park/bos rond kasteel Schaffelaar is losloopgebied en in Harskamp heb je ook een groot deel waar ze los mogen. Je kan op de site van Staatsbosbeheer zien of honden los mogen in bepaalde gebieden. Ik ontwijk die stukken ook altijd, vooral rond Schaffelaar lopen regelmatig een aantal kleintjes die graag hakken bijten.
Waar ga jij wandelen dan met je hond? Ik heb bij staatsbosbeheer op de site gekeken. Toen zag ik bij een wandelroute een hondje met een riempje staan, dus dacht: mooi aangelijnd.. toen ging ik lezen en mochten ze loslopen. Vind het daar dus niet erg overzichtelijk aangegeven. Toen ik ze mailde kreeg ik als antwoord, staat vaak wel in de tekst, maar dat viel dus tegen want staat meestal niks bij. Ja , een hondje met een riem, maar dat zegt dus niks over loslopen of aangelijnd... pffff haha
lizard schreef:Prachtige foto,s komen er weer voorbij.
En vandaag is het ook mooi weer,dus ik hoop dat iedereen geniet van zijn/haar wandelingen,of wat je ook mag doen.
Ik heb voor de middag een rondje langs de rand van het dorp gelopen.
3.15km.
Ging eigenlijk best wel goed.
[ [url=m/9uqrFq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Faringo schreef:Weet je al waar je gaat lopen Goof?
Faringo schreef:Mastbos is inderdaad erg mooi wandelen. Ben er maar 1x geweest maar vond het er wel erg leuk. Wel gaaf dat je er zo regelmatig dieren spot. Nieuwe gebieden ontdekken is ook altijd erg leuk, maar je bent dan inderdaad wel minder flexibel in het aanpassen van de lengte.