Suus___ schreef:Ik heb de face in body in c1, is dat niets? Of vind je de finish ook niets?
Had je berichtje trouwens gekregen, maar heb nog geen tijd gehad om echt terug te antwoorden. Als ik hem niet omgeruild krijg wil ik hem best verkopen dan (:
Nou, ik heb zelf een normale huid, maar bij mijn neus en T-zone is het echt echt echt heel droog. Ik gebruik dan ook hele zachte middelen om dit schoon te maken, ik smeer 3x per dag met creme en ik breng zo min mogelijk make-up daar aan. Helaas 'plakt' deze foundation aan mijn droge huid, het ziet er echt heel korrelig uit. Ik kan het op die plekken ook zo 'eraf' vegen. Dat is heel jammer aangezien ik expliciet had gevraagd voor een foundation voor een droge huid. Verder vind ik de verpakking niet heel handig(komt of heel weinig of heel veel uit).
Dus deze foundation wordt hem sowieso niet. De enige foundation die echt voor de droge huid is, is de Studio Sculpt, denk dat ik die in NC15 ga kopen dan dinsdag(of ik hem nu omgeruild krijg of niet).