Ik heb een proef potje gekregen maar ik ben er nog niet van overtuigt. Het is absoluut geen kwestie van vinger dippen en 3 minuten wachten. Na 5x dippen en een kwartier kwam er een hoekje los. Was overigens wel van een ander merk. Ik ben wel benieuwd naar deze versie maar dan wel zonder aceton. Ik heb zo af en toe enkele kunstnagels, nu weer een wijsvinger.
Yv, jouw lakje vind ik wel mooi. Had nooit verwacht dat ik grijze lakjes wat zou vinden maar sinds de 50shades van OPI ben ik wel om.
Anc, apart lakje, staat je wel goed! Ik denk dat ik hem als accent nagel wel erg leuk zou vinden.
Inschrijven bij de kvk dan wordt je gelijk ook aangemeld bij de belastingdienst en krijg je als het goed is een fiscaal nummer deed je nou je klantjes zwart dan Stef? Ziet d'r wel goed uit!! Mooie kleuren ook!
Allebei niet zo mijn ding van Yv en Anc, echt verrassend ook
Je kunt ook zonder KvK en fiscaal nummer bijverdienen zonder dat het direct zwart is. Als Stef de opbrengsten van haar klantjes netjes als inkomsten opgegeven heeft dan heeft ze niet zwart gewerkt. De belastingdienst bepaald of jij ondernemer bent of niet. Je hebt ook niet altijd een KvK nodig.
Yonker: ik geef het nu gewoon op bij mijn jaarlijkse inkomstenbelasting, maar ik wil uitbreiden, en om bijv aan ibx te komen moet ik een btw nr hebben...
Nou euh, niks eigenlijk Voor kvk bijv moet je tegenwoordig minimaal 15 uur hebben, daar kom ik (nog) niet aan. Moet ik een aansprakelijkheidsverzekering? Moet ik vergunningen? Ga gewoon maar eens de kvk bellen denk ik, want hoe meer ik lees, hoe een grotere warboel het voor me wordt....
Aansprakelijkheidsverzekeringn is niet verplicht, en eerlijk gezegd vraag ik me ook af of het voor nagelstyliste erg nodig is.. Die 15 uur tja.... kan me niet voorstellen dat ze daar op controleren.
Ik denk dat het juist wel verstandig is want als je als styliste een fout maakt waardoor je klant ernstige gezondheidsproblemen oploopt dan ben je flink het zaadje.