[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 11:23

Een olifant realistisch :)
Wel redelijk klein hoor voor zijn doen. En ik weet niet of hij verder een wachtlijst heeft. Ik wilde perse in februari. Dit omdat ik m door de leeftijd van m'n zusje( die gaat ook) niet eerder kan zetten.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 11:53

Het begint mij eigenlijk steeds meer te kriebelen ook wat te zetten :). Ik vind kleine, subtiele tattoo's echt superleuk en ben een groot fan van Disney.

De liefde was instant toen ik deze zag:

Afbeelding

Helemaal ik. Klein, subtiel, vintage stijl. Love it.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 12:06

Wachttijd? Meh, degene die mijn eerste piece heeft gezet neemt niks meer aan voorlopig, ze zit tot 13 maanden vol ... :+

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 13:37

quera schreef:
Een olifant realistisch :)
Wel redelijk klein hoor voor zijn doen. En ik weet niet of hij verder een wachtlijst heeft. Ik wilde perse in februari. Dit omdat ik m door de leeftijd van m'n zusje( die gaat ook) niet eerder kan zetten.

super tof, heb voor dat ik mijn eerste zette ook altijd gedacht aan een olifant.

Maar welke taal spreekt hij? Heb me voorgenomen dat ik echt eerst voor m'n coverup moet gaan. Maar dan wil ik wel goed kunnen communiceren haha. Bij Alex had ik daar wel moeite mee :')

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 13:46

Hij spreekt redelijk Engels. En anders kon daar nog 8 artiesten rond die je kunnen helpen.
Nadeel is dat hij redelijk zacht praat. Maargoed daar is over heen te komen toch? :D

De olifant heeft bij mij wel een betekenis. Het staat voor mijn oma. Die is gek van olifanten. We wilden dat doen als ze ooit komt te overlijden maar elke week vroeg ze of we hem al hadden. Dus vandaar dat hij er nu al op komt, dan kan ze er zelf nog van genieten.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 14:07

Ik mag begin volgend jaar weer!
Ben overigens ook aan het kijken voor dat weg laseren iemand enig idee hoe dat in zijn werk gaat? Ik heb een hoefijzer op mijn linker'bil', het is niet zo groot, misschien is iets er over heen zetten ook een idee?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 14:09

Laseren is duur, je hebt erg veel behandelingen nodig voor een vrij minimaal resultaat (geloof echt 30 ofzo), en het schijnt echt veel en veel meer pijn te doen dan het überhaupt laten zetten...

Kan zijn dat ik het fout heb hoor, nog nooit echt naar gekeken..

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 14:20

Emmaa_ schreef:
Laseren is duur, je hebt erg veel behandelingen nodig voor een vrij minimaal resultaat (geloof echt 30 ofzo), en het schijnt echt veel en veel meer pijn te doen dan het überhaupt laten zetten...

De prijs is gelukkig geen probleem, ik vroeg me alleen inderdaad wel af hoeveel behandelingen nodig waren!
Wellicht kan ik de tattoo beter laten 'bewerken' ik ben helemaal hiernaar vergeten te vragen toen ik gisteren mijn afspraak voor de tattoo maakte.

Bedankt voor je berichtje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 16:13

_San87_ schreef:
Het begint mij eigenlijk steeds meer te kriebelen ook wat te zetten :). Ik vind kleine, subtiele tattoo's echt superleuk en ben een groot fan van Disney.

De liefde was instant toen ik deze zag:

[ Afbeelding ]

Helemaal ik. Klein, subtiel, vintage stijl. Love it.

Ooh <3 Vind hem ook helemaal geweldig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 16:13

Ik heb maandag trouwens mijn ontwerp besproken met Amanda :D Ben echt benieuwd! :):)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 16:25

Bizzybijtje schreef:

Ja, hé :+:. Hoewel ik nu wel een beetje twijfel, ik heb namelijk een afbeelding van Eeyore gevonden in dezelfde stijl, en hoewel Pooh sowieso nostalgie is en een groot deel van mijn kindertijd/jeugd (want Disney), was Eeyore altijd mijn favoriet:

Afbeelding

Ik weet alleen niet of dit mooi is in een relatief kleine (1,5 x 1,5 cm of zo) tattoo, of dat het een grijze vlek wordt :).

Wat ga jij laten zetten :D?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 16:29

Ooh die is ook supermooi! Denk dat dat op zich best te doen is :j 1,5 bij 1,5 is wel heel klein maar ietsje groter misschien?

Ik ga een lotusbloem op mijn voet laten zetten :j In watercolor stijl dus :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 16:32

Mja, dat is te overleggen, denk ik. Ik wil, als ik het doe, wel dat het mooi op m'n pols past en eventueel nog te bedekken is met een sieraad. 2,5 bij 2,5 is denk ik wel het maximum.

Oh, watercolor is zo gaaf _O_! Vandaag nog weer hele mooie voorbeelden van voorbij zien komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 16:33

Mmm denk dat dat dat op zich moet lukken! Wel echt tof, origineel ook. Echt een leuk idee.

Ja ben echt ontzettend benieuwd naar het ontwerp. Denk dat ik een vreugdesprongetje maak als ik zie dat ik een mailtje van haar heb met een bijlage haha :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 16:35

Het is voor mij echt jeugdsentiment. Toen ik Winnie zag, was ik op slag verliefd. Maar Eeyore is ook instant love, dus lastig :D. Beide wil ik (nog) niet.

Booh, kan het me voorstellen, ja. Vooral omdat het iets is waar je je enorm op verheugd. Een lotusbloem moet haast wel adembenemend zijn in watercolor.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 17:26

Balou_k schreef:
Emmaa_ schreef:

De prijs is gelukkig geen probleem, ik vroeg me alleen inderdaad wel af hoeveel behandelingen nodig waren!
Wellicht kan ik de tattoo beter laten 'bewerken' ik ben helemaal hiernaar vergeten te vragen toen ik gisteren mijn afspraak voor de tattoo maakte.

Bedankt voor je berichtje!

Volgens mij (maar ik weet het niet helemaal zeker) is/was Tazzey bezig met een tattoo weg te laten laseren. Ik geloof dat het daar er best wel goed voor stond.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 17:28

Voor de geïnteresseerden, op FOK! loopt een topic waarin mensen de voortgang van het weglaseren van tattoo's laten zien. Inclusief kosten.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 18:01

Ik ben altijd heel benieuwd naar wat andere mensen hebben laten zetten, dus als de jouwe er op staat Bizzybijtje wil ik het graaaag zien :D

Disney tattoos zijn ook heel gaaf. Wil zelf ook nog wel wat film/serie/game gerelateerde tattoos haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 18:04

Zal ik zeker doen! :j Kan niet wachten!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 18:05

Ik ken het gevoel :D

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 18:53

_San87_ schreef:
Voor de geïnteresseerden, op FOK! loopt een topic waarin mensen de voortgang van het weglaseren van tattoo's laten zien. Inclusief kosten.

Daar ga ik even naar kijken bedankt voor de tip!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 18:59

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 19:01

_San87_ schreef:
Bizzybijtje schreef:

Ja, hé :+:. Hoewel ik nu wel een beetje twijfel, ik heb namelijk een afbeelding van Eeyore gevonden in dezelfde stijl, en hoewel Pooh sowieso nostalgie is en een groot deel van mijn kindertijd/jeugd (want Disney), was Eeyore altijd mijn favoriet:

[ Afbeelding ]

Ik weet alleen niet of dit mooi is in een relatief kleine (1,5 x 1,5 cm of zo) tattoo, of dat het een grijze vlek wordt :).

Wat ga jij laten zetten :D?

Eeyore <3

Ik laat (hopelijk volgend jaar) eeyores staart op de achterkant van mijn been zetten. Ik vind de meeste eeyore tattoos zo overdone en sommige echt heel erg lelijk gedaan (echt google niet Eeyore tattoo, daar zitten zo veel lelijke tussen...) en ik vind zo iets wel heel leuk. Met de gedachte dat eeyore zijn staart altijd verliest en ik verlies ook altijd dingen, vond ik dat wel passen.

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 19:02

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 19:05

Stijl vind ik wel mooi, uitwerking wat minder. Zie af en toe toch minder strakke lijnen.