Wel redelijk klein hoor voor zijn doen. En ik weet niet of hij verder een wachtlijst heeft. Ik wilde perse in februari. Dit omdat ik m door de leeftijd van m'n zusje( die gaat ook) niet eerder kan zetten.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
quera schreef:Een olifant realistisch![]()
Wel redelijk klein hoor voor zijn doen. En ik weet niet of hij verder een wachtlijst heeft. Ik wilde perse in februari. Dit omdat ik m door de leeftijd van m'n zusje( die gaat ook) niet eerder kan zetten.
Emmaa_ schreef:Laseren is duur, je hebt erg veel behandelingen nodig voor een vrij minimaal resultaat (geloof echt 30 ofzo), en het schijnt echt veel en veel meer pijn te doen dan het überhaupt laten zetten...
Kan zijn dat ik het fout heb hoor, nog nooit echt naar gekeken..
_San87_ schreef:Het begint mij eigenlijk steeds meer te kriebelen ook wat te zetten. Ik vind kleine, subtiele tattoo's echt superleuk en ben een groot fan van Disney.
De liefde was instant toen ik deze zag:
[ Afbeelding ]
Helemaal ik. Klein, subtiel, vintage stijl. Love it.
Bizzybijtje schreef:OohVind hem ook helemaal geweldig!
Balou_k schreef:Emmaa_ schreef:Laseren is duur, je hebt erg veel behandelingen nodig voor een vrij minimaal resultaat (geloof echt 30 ofzo), en het schijnt echt veel en veel meer pijn te doen dan het überhaupt laten zetten...
Kan zijn dat ik het fout heb hoor, nog nooit echt naar gekeken..
De prijs is gelukkig geen probleem, ik vroeg me alleen inderdaad wel af hoeveel behandelingen nodig waren!
Wellicht kan ik de tattoo beter laten 'bewerken' ik ben helemaal hiernaar vergeten te vragen toen ik gisteren mijn afspraak voor de tattoo maakte.
Bedankt voor je berichtje!
_San87_ schreef:Bizzybijtje schreef:OohVind hem ook helemaal geweldig!
Ja, hé. Hoewel ik nu wel een beetje twijfel, ik heb namelijk een afbeelding van Eeyore gevonden in dezelfde stijl, en hoewel Pooh sowieso nostalgie is en een groot deel van mijn kindertijd/jeugd (want Disney), was Eeyore altijd mijn favoriet:
[ Afbeelding ]
Ik weet alleen niet of dit mooi is in een relatief kleine (1,5 x 1,5 cm of zo) tattoo, of dat het een grijze vlek wordt.
Wat ga jij laten zetten?