Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Naamloos1 schreef:0.5 kilo aangekomen in 1 week! Terwijl ik 500 calorieen minder eet dan ik verbruik, mn lijstjes elke dag 'groen' zijn bij mijnvoedingscentrum en ik doe nu dus extra die Jillian 30 days shred.
Kan me niet voorstellen dat ik nu al spieren aan het kweken ben toch??
Help!!![]()
 ) maar puur vocht/ontlasting. 

Met de buikpijn valt het wel mee gelukkig  

maar eerder gewoon simpel vocht.
 Normaal eet ik rond de 1700 calorieën, en het enige wat ik echt aan beweging heb normaal gezien is shred. Tenzij is 3 uur moet werken (staand werk, koopavond) of zoals dinsdag 8 uren sta.. dan zit ik ook al snel op 2400 kcal omdat ik dan honger blijf hebben de hele dag  
                                                         Naamloos1 schreef:Zijn er hier ook mensen die meerdere 'sessie's' van Jillian achter elkaar doen?
Ik bedacht me net dat ik best naast de 30 days ook een andere er gelijk achteraan kan doen? Ik vind 30 minuutjes namelijk aan de 'korte' kant..

), nu heb ik weer de mogelijkheid, dus begin ik weer opnieuw.Naamloos1 schreef:Zijn er hier ook mensen die meerdere 'sessie's' van Jillian achter elkaar doen?
Ik bedacht me net dat ik best naast de 30 days ook een andere er gelijk achteraan kan doen? Ik vind 30 minuutjes namelijk aan de 'korte' kant..
F_Orumster schreef:Toen ik halverwege shred lvl 2 zat pakte ik buns op en kon dat net redden. Ik sla dan de cooling down van de ene en de warming up van de ander over. Doe de buns wel eerst, want die is te zwaar na shredden, andersom lukt me wel.

Heb dan vast wat anders zitten kijken. 

Renee1991 schreef:Pff.... Vanmorgen voor het eerst serieus begonnen aan 30 day shred, met matje en gewichten.
Ik ben ka-pot. Hoop dat dat snel beter wordt, ik baal er nu van dat ik een paar dingetjes niet zo goed mee heb gedaan omdat ik zo moe was. Best confronterend
 Vriendin van me is 3x gestopt op 8 minuten. Je komt er vanzelf steeds beter doorheen. Voor de motivatie is het beter de makkelijke variant te kiezen en hier en daar iets langzamer te gaan en het zo wel te halen, dan wanneer het net niet lukt. Bij de 1-3e keer dacht ik dood te gaan  
 bij de vijfde keer deed ik alles aardig zoals het moest, bij de 8e keer ging het heel fijn, bij de 10e keer was ik wel toe aan de volgende stap omdat het je te makkelijk afgaat 

Renee1991 schreef:Pff.... Vanmorgen voor het eerst serieus begonnen aan 30 day shred, met matje en gewichten.
Ik ben ka-pot. Hoop dat dat snel beter wordt, ik baal er nu van dat ik een paar dingetjes niet zo goed mee heb gedaan omdat ik zo moe was. Best confronterend