Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Naamloos1 schreef:0.5 kilo aangekomen in 1 week! Terwijl ik 500 calorieen minder eet dan ik verbruik, mn lijstjes elke dag 'groen' zijn bij mijnvoedingscentrum en ik doe nu dus extra die Jillian 30 days shred.
Kan me niet voorstellen dat ik nu al spieren aan het kweken ben toch??
Help!!![]()
Naamloos1 schreef:Zijn er hier ook mensen die meerdere 'sessie's' van Jillian achter elkaar doen?
Ik bedacht me net dat ik best naast de 30 days ook een andere er gelijk achteraan kan doen? Ik vind 30 minuutjes namelijk aan de 'korte' kant..
Naamloos1 schreef:Zijn er hier ook mensen die meerdere 'sessie's' van Jillian achter elkaar doen?
Ik bedacht me net dat ik best naast de 30 days ook een andere er gelijk achteraan kan doen? Ik vind 30 minuutjes namelijk aan de 'korte' kant..
F_Orumster schreef:Toen ik halverwege shred lvl 2 zat pakte ik buns op en kon dat net redden. Ik sla dan de cooling down van de ene en de warming up van de ander over. Doe de buns wel eerst, want die is te zwaar na shredden, andersom lukt me wel.
Renee1991 schreef:Pff.... Vanmorgen voor het eerst serieus begonnen aan 30 day shred, met matje en gewichten.
Ik ben ka-pot. Hoop dat dat snel beter wordt, ik baal er nu van dat ik een paar dingetjes niet zo goed mee heb gedaan omdat ik zo moe was. Best confronterend
Renee1991 schreef:Pff.... Vanmorgen voor het eerst serieus begonnen aan 30 day shred, met matje en gewichten.
Ik ben ka-pot. Hoop dat dat snel beter wordt, ik baal er nu van dat ik een paar dingetjes niet zo goed mee heb gedaan omdat ik zo moe was. Best confronterend