Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 23:13

luckyboy5 schreef:
Pfffff wil iemand me schoppen???? Best heavy, nu 3 daen gehad en begin nu iedere dag hetzelfde wel saai te vinden... Lig zo heerlijk op de bank :+ Ik dacht : ik ga eerst maar het topic lezen, misschien krijg ik dan zin om te gaan beginnen :D

Ik heb sokken met van die antislip puntjes erop aan. Doe ik omdat gympen zoveel herrie op de houten vloer maken want eigenlijk is met schoenen denk ik wel veel beter voor je enkels.maarja , moet nu nog beginnen ,en aangezien iedereen in huis al slaapt kan ik geen herrie meer maken...

Vriendlief hier vond het heel prettig dat ik het in de huiskamer deed, ookal was het aan het andere eind van de kamer :hij kwam telkens stiekem loeren (en hij wist ook nog wel een paar goede trainingen, zei hij :)) )
Maar hij had ook alle respect voor me ,vond het wel tof dat ik het zo volhield.

Nog wat vraagjes:
-zijn er van de 6 weeks 6 pack maar 2 levels???
-ik zag bij Kruidvat gewichten in de nieuwe folder staan. Zou dat wat zijn??
-klopt het dat de gemiddelde leeftijd hier 20/25 jaar is??? zag wel hier en daar een ouwetje :D voorbij komen ,maar meerendeel is best jong hé! (*begin me nu toch echt licht bejaard te voelen*)

Nou, ben bang dat ik er nu toch aan moet geloven. Enige motivatie is dat ik mezelf een grapefruit heb beloofd na de training, mjammie!!!

6week sixpack is inderdaad 2 levels, 3 weken voor elk level.

En ik ben 17 :D
Een van de jongste denk ik?

_JY_

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 23:14

Ik ben ook 17 8-)

kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 23:17

Ik ben 16. *D

Zo het schoppen heeft gewerkt, ik ben ook weer klaar voor vandaag. *\o/*

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 23:21

Ik zou de tijd wel terug willen draaien naar 16, dan zou ik het allemaal heel anders gaan doen... :D
Dau, goed bezig dames! Maar draai niet door...

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 23:23

Ik ben 19.
Net dag 4 gedaan. Gaat steeds beter en het halfuurtje is ook sneller om dan de eerste 2 dagen.
Wil hierna ook de 6w6p gaan doen. Maar eerst dit nog volhouden :P

Visitor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 23:25

Bij level 2 voel ik bij die cardio oefening in circuit 1, dat je vanuit plank positie met je benen naar voren moet springen zeg maar, de squat thrusts, vooral mijn bovenbenen. Hebben jullie dat ook of doe ik iets fout? Ik hoor haar namelijk hele andere spiergroepen benoemen.

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 23:25

ik heb even een baal momentje.
voelde mijn rug al een beetje tijdens het shredden... maar nu is het best hevig aanwezig.
Ik moet sowieso goed oppassen met mijn rug (whiplash en rugklachten na aanrijding, en nu eindelijk klachtvrij behalve bij bepaalde werkzaamheden die ik beperk natuurlijk).

Dus goed op mijn houding letten morgen en als de klachten blijven, is het helaas einde shredde voor mij!

Bolivia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 23:47

Hm, net level 1 van 6w6p gedaan maar vond het nogal saai en vervelend :')

Denk dat ik gewoon 30 day shred blijf doen en dan voor erbij 8 minute abs. Vind het voor mijn buikspieren altijd lekkerder om ze in korte tijd even weg te branden haha.

En sunshine, goed uitkijken! Niks forceren want dan zit je alleen maar langer met je klachten.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 23:51

KarinvdM schreef:
Ik zou de tijd wel terug willen draaien naar 16, dan zou ik het allemaal heel anders gaan doen... :D

Me too.....

luckyboy5

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 00:10

Zo, lekker n grapefruit opgepeuzeld en toch blij dat ik weer begonnen ben > thnkx voor de "schoppen"!

Het was inmiddels heel wat beter vol te houden, was zelfs verbaasd dat het al weer af was !!!
Sunshine : ik kan me voorstellen dat vooral die fiets(buikspier) oefening die aan het einde komt erg slecht voor je nek en rug is , misschien kun je die vervangen door een andere oefening? In de sportschool doe ik alle buikspieren met een "apparaatje". ik weet niet hoe zon ding heet (van de tell sell bekend) maar dat zorgt ervoor dat je minder aan je rug en nek gaat trekken.

Mijn indruk was dus wel aardig goed: wat tieners(wat klinkt dat raar!) , veel 20tigers, wat 30tigers en een stuk of 3 40 tigers. Ik vind het wel erg leuk , zon bonte mix aan mensen!!!

Ik was trouwens wel een eeuw bezig met meten voor ik begon, pfff wat een secuur werkje : het scheelt zo een paar centimeter als je het lint iets schuin houdt. Het was een goede tip (blz 1 ) om voor de spiegel te meten!!!
Nou lekker douchen en naar bed!!!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 00:16

sunshine schreef:
ik heb even een baal momentje.
voelde mijn rug al een beetje tijdens het shredden... maar nu is het best hevig aanwezig.
Ik moet sowieso goed oppassen met mijn rug (whiplash en rugklachten na aanrijding, en nu eindelijk klachtvrij behalve bij bepaalde werkzaamheden die ik beperk natuurlijk).

Dus goed op mijn houding letten morgen en als de klachten blijven, is het helaas einde shredde voor mij!

Heb jij niet gewoon te veel spanning op je rugspieren? Zonder het shredden bedoel ik dan.
Dat had ik ook altijd en dat is heel ellendig... tegenwoordig heb ik redelijk speciale therapie (is 't enige dat helpt) waar ik een keer per drie maanden heen ga en ik leef geheel pijnvrij! Misschien voor jou ook een optie nog... je hebt vast al veel geprobeerd, maar dat had ik ook! Als je meer wil weten moet je maar even pb'en.

Aangezien we toch met leeftijden aan het smijten zijn: ik ben 25.

Ik zag iemand over ruimtetekort bij 6w6p? Dat is wel lastig, ik kan het met shredden net af, maar dan kom ik daarmee denk ik ook in de knoei. En die wil ik hierna eigenlijk gaan doen... :\

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 00:17

Waar heb je dan zoveel ruimte voor nodig?

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 00:17

Geen idee hoor, ik heb nog niks gezien. Maar ik zag het staan net, geloof op de vorige pagina?

Equimotion

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 00:19

Deze granny is 24 O:) O:)

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 00:21

Hoeveel ruimte heb je nodig, je hoeft geen rondjes te rennen of zo.

Gaat hier prima in mijn kamertje hoor. Kan alleen niet zo hoog de lucht in springen.

Equimotion, jou onderschrift _O-

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 00:49

Visitor schreef:
Bij level 2 voel ik bij die cardio oefening in circuit 1, dat je vanuit plank positie met je benen naar voren moet springen zeg maar, de squat thrusts, vooral mijn bovenbenen. Hebben jullie dat ook of doe ik iets fout? Ik hoor haar namelijk hele andere spiergroepen benoemen.

Ik voel ook vooral mn bovenbenen branden :j
Ik moet me wel echt op mn rug concentreren anders verga ik van de pijn in mn
Onderrug dus span mn buikspieren zo veel mogelijk aan maar die voel ik
Desondanks bijna niet.

Ik ben echt weer kapot van level twee (dag 3) iemand opbeurende woorden
Of ben ik toch een beetje een mietje?

_JY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 01:16

Zo, ik heb weer even twee afleveringen 'Losing It' gekeken, dus ik ga d'r morgen weer volop tegenaan. :)) :D Ik mag morgen van mezelf even niet de makkelijke weg kiezen... }> ~~}>

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 06:38

Ik gebruik inderdaad nu een hulpmiddel met de buikspieroefeningen (weet niet hoe dat ding heet hihi)
Dat scheelt wel iets maar alsnog is het zwaar.
Met de cooling down (waarbij je wijdbeens zit) merk ik hoe stijf ik ben in mijn rug, ik kan eigenlijk niet voorover buigen...

Sorry voor mijn ego post maar moet zo naar het werk dus weinig tijd.

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 07:16

Sunshine, ik doe je na.
Even een ego post, want eerst shredden dáárna bijlezen :=
Ik moet voor 7 uur in de douche staan ivm ouders die ook willen douchen dus moest extra vroeg op vanmorgen.

Manman wat deed m'n buik zeer. Heb gister bij het avondeten ongeveer het dubbele aan calorieën gehad wat ik tegenwoordig over de hele dag eet. Dat doe ik dus ook niet meer, als ik uiteten ga sla ik voortaan het voor en nagerecht over. Dat opgeblazen gevoel was héél naar. Wel fijn om even te beseffen dat mijn lichaam dus echt wel op kleinere porties kan leven.

Ik zie snel iets staan over leeftijd? Ik ben 24.

whoopylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 08:18

Ik ben 26.

Ik kan ook bijna niet voorover buigen bij de stretch.
Ik zie er trouwens er tegenop om naar lvl 2 te gaan, moet ook ongesteld worden; dus misschien maak ik er wel 3x 14 dagen van, kan geen kwaad toch?

Net geshred, houd nog steeds lvl 1 niet vol zonder een paar keer een paar seconde te pauzeren. Zeker dat stukje "jumping jacks, jump ropes, jumping jacks, jump rows"

Diane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 08:27

Zo, goed bezig allemaal weer. :) Ik ben 21.

Met de stretch kan ik wel voorover liggen over mijn benen, alleen recht naar voren kan ik niet zo laag. Ik heb nu 4 dagen level 1 gedaan, maar ik vind het niet erg, elke dag hetzelfde, wel lekker eigenlijk.

Bzoem: Ik ben er nu inderdaad ook op aan het letten dat ik niet zo veel meer eet, dat opgeblazen gevoel herken ik goed!

Whoopylover: Aah, komt vanzelf dat je geen adempauze meer hoeft te nemen. Probeer jezelf er wel echt toe te zetten het zonder te doen.

Veel succes allemaal vandaag, jullie kunnen het! :)

Visitor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 08:28

Zodiacje, aha ik ben dus niet de enige. Misschien hoort het dan wel gewoon?
Raponsje, misschien weet jij dat? (Als je je goed genoeg voelt om te lezen/posten, tenminste.)
En ik had met level 2 eerst ook wel wat moeite, gister dag 17 ging opeens tamelijk makkelijk, dus volhouden!

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 08:36

zodiacje schreef:
Ik ben echt weer kapot van level twee (dag 3) iemand opbeurende woorden
Of ben ik toch een beetje een mietje?

Nee hoor, je bent geen mietje, het is gewoon een stuk intenser dan level 1! Bij mij ging het pas 'lekker' (dus Nathalie-style en volhouden) bij dag 16 en verder :(:)

En ik heb dag 19 erop zitten! Ik kijk altijd erg uit naar de laatste set cardio en buikspieren, die vind ik echt lekker! En het schaatsen ben ik goed in, wil wel een wedstrijdje met Nath aangaan :+

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 08:37

_JY_ schreef:
Zo, ik heb weer even twee afleveringen 'Losing It' gekeken, dus ik ga d'r morgen weer volop tegenaan. :)) :D Ik mag morgen van mezelf even niet de makkelijke weg kiezen... }> ~~}>

Zo, dat helpt hè :') ! Ik heb ook paar stukjes gekeken en heb volgende dag meteen vol gas gegeven met de workout, 'wat nou naar adem happen, doorgaan' }:0

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 08:41

Ik moet vandaag eerst naar school, gaaaaaap! Als ik thuis ben ga ik eerst even chillen en dan shredden. Dag 28 alweer, het gaat nu echt hard :j