Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Calimero_ schreef:@Nynke1: Waarom vond jij mij eigenlijk op de eerste foto uit verhouding?
ilske schreef:Leuk een aantal mensen die in de psychiatrie werken!
Mizora schreef:Een ander voedingspatroon kan zeker effect hebben op je hoofd. Ik heb het zelf ook altijd. Maar ook de kou maakt er een puinzooi van. Ik vind het dan ook helemaal niet erg als die weer een beetje wegtrekt. Met mij gaat het de afgelopen paar dagen gelukkig weer wat beter, maar ik was mijzelf ook constant aan het dwingen toch nog iets te doen. Mijn hoofd wil dan gewoon niet meer.
Bonjoy schreef:Krijg je wel al je voedingsstoffen binnen?
Safiera schreef:ilske schreef:Leuk een aantal mensen die in de psychiatrie werken!
Leuk, leuk?! Ik blijf het maar eng vinden(laten we het er op houden dat ik doorgewinterde patiënt ben)
En Winner, voor dat kamertje wil ik dan ook vriendelijk bedankenAl moet Parnassia een goede organisatie zijn want ik er van gehoord heb. Vriend van me heeft daar stage gelopen en/of gewerkt. Trouwens, even paradoxaal: Ik wil HBO-V gaan doen en dan ook de psychiatrie-kant op.
Weer ontopic:
Vandaag balansdagje met 2 shakes en wat fruit (+ extra banaantje omdat ik ging sporten)
Vanavond eet ik wel gewoon mee. En al 1 uurtje naar school gelopen en 1,5 u gefitnesst
Beetje offtopic weer: het gaat deze dagen echt bagger met mij. Ik kan me niet concentreren (en nog wat rare dingen wat mijn hoofd doet) Dat kan toch geen verband hebben met het diëten??
Safiera schreef:Malima schreef:Vallen jullie echt af met die Shakes 1x per dag?
Ik wel. 1 of 2 shakes per dag ipv ontbijt en lunchAl eet ik er als lunch soms zelfs nog twee sneetjes eiwitbrood bij. Heb shakes van 215 kcal dus vind dat te weinig om de hele middag mee door te moeten.