[centraal] Het Piercing topic..!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ocean_polly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 00:13

ik kan nu officieel uit de lijst met tongpiercings.
had er zo'n ruzie over gehad dat ik hem er 2 dage geleden uitgehaald heb was dat gezeur elke keer zo zat..
vind het jammer maarja wel beter voor me tanden.

Dais_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 10:52

Ohjee, drastisch ocean_polly. Vind je het niet zonde? Heeft toch ook aardig wat gekost. En waar zeurde je ouders dan precies over? dat het je tanden verpest of iets dergelijks??

En verder, ik heb op de dag dat ik hem had laten zetten daarna die hete chips van lays gegeten (hot spicy ofzo?). Mijn vriend en moeder vonden hem veel te heet maar ik proefde amper wat. Ik heb een week minder smaak gehad. Maargoed, ik raad het iedereen aan om flink chips te eten Dat werkt echt.

Daarna zat ik in Breda en daar zat ik 3 dagen alleen. Ik had 3 dagen niet fatsoendelijk gepraat en mijn tong deed toen echt pijn

Zeg dat je er een goede week last van hebt en uitkijken met eten want je staafje is way to long!

By the way, bestaan er staafjes van 13 mm ??

LiinDseyy

Re: [centraal] Het Piercing topic..!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 12:47

meld zich:
ik heb 6 gaatjes in mun oor en een neuspiercing....15 maart ben ik jarig en dan krijg ik een navel piercing...en daar blijft het dan denk ik ben (ben pas 12 jaar haha)

heb er niet echt goede foto's van maar ik zal eens kijken...

heb alleen foto's waar mijn neuspiercing op te zien is:
Afbeelding
Afbeelding

groetjes

0mandy0

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 16:04

Diana_14 schreef:
Ik ben 15 en heb ook een tongpiercing, alleen is mijn moeder best wel makkelijk, mijn broertje van 13 heeft een wenkbrauw piercing. Iemand mijn moeder een dagje lenen?

Ik wil der wel lenen diana haha ik wil het dnek ik al een jaar en mag het echt niet maar op mijn 18e laat ik hem gewoon zetten Je tanden hoeven er niet kapot van te gaan je moet alleen niet de hele tijd met je piercing langs je tanden gaan En plastic bolletje is beter als ijzer Ik heb trouwens wel een navelpiercing mijn moeder vin dat als ik nog een tong piercing er bij neem dat ik ordinair ben blabla bla

xxsweet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 16:09

Jaah mijn vader kwam gister met het verhaal dat ik mijn lichaam aan het verkrachten ben .. Noujaaa zeg 2 navelpiercings.. So what!
Ik heb zonet gebeld naar de piercingshop maar ze nam niet op .. kProbeer het zo weer

LiinDseyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 17:11

xxsweet schreef:
Jaah mijn vader kwam gister met het verhaal dat ik mijn lichaam aan het verkrachten ben .. Noujaaa zeg 2 navelpiercings.. So what!
Ik heb zonet gebeld naar de piercingshop maar ze nam niet op .. kProbeer het zo weer

2 navelpiersings? hoe wil je dat gaan doen? foto?

xxsweet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 17:55

Ik geef je even een link naar Princessromy haar profiel..
memberlist.php?mode=viewprofile&u=42605

Daar staat een foto van haar navelpiercings

Ik heb trouwens een afspraak gemaakt 11 maart ben ik een Piercing rijker

Megamutsj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 19:54

Ik wil we ook wel weer een piercing bij.
Heb nu een labret.. maar ik weet niet wat ik erbij wil!
Misschien een oorpiercing, maar ik weet het niet zeker, dus nog even goed over nadenken!

_Marjon_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 21:06

ilovisjoly schreef:
xxsweet schreef:

2 navelpiersings? hoe wil je dat gaan doen? foto?

1 boven en 1 onder, vind ik erg mooi

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 21:13

xx-sweet!-> zo 1 onder me navel wilde ik eerst ook! vind ze super mooi maar heb er niet echt de buik meer voor en ze schijnen best snel uit te groeien...

0mandy0-> veel mensen vinden een tongpiercing ordinair...maar vaak is dat omdat van die overdreven mensen altijd met die piercing tussen de tanden zitten te spelen enzo! een jongen op me werk heeft er ook 1 maar hij speelt er niet mee alleen heel af en toe zie je em met praten...

in tongpiercings zit ook weer een hoop verschil... heb het er met mijn piercer over gehad en zei zegt ook het ligt er aan hoe schuin ze em zetten en hoe jij praat of je em vaak ziet of niet! zij zei tegen mij dat je em bij mij waarschijnlijk bijna nooit ziet omdat ik met me tong in me mond praat ofzo

hebben jullie trouwens ook een vaste piercer waar jullie heen gaan of kiezen jullie zomaar wat uit? ik heb me navelpiercing zomaar in de stad laten zetten en dat vond ik toen 10 keer niks! voor mijn sternum heb ik opgebelt naar een piercer die mij heel fijn leek en zij had em nog nooit gezet en wilde het graag proberen voor een vriendelijk prijsje heb me nooit een proefkonijn gevoelt daar! als je binnenkomt krijg je wat te drinken en ze praten over van alles...echt super! bij me volgende piercing ga ik daar zeker weer heen!

Gerbenfroh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 21:16

Wat is een sternum?

Girl In The Mirror

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 21:18

Je borstbeen...
Doen ze daar tegenwoordig piercings in?
Men loop ik hopeloos achter.

edit k u t s m i l e y s!

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 21:40

sternum is zeg maar ongeveer tussen je borsten...

en achterlopen ag ik wist ook niet dat het kon totdat ik foto's zag en dacht dat is vet dat wil ik ook

xxsweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 21:55

Rianneke schreef:

hebben jullie trouwens ook een vaste piercer waar jullie heen gaan of kiezen jullie zomaar wat uit?

Jaah ik wel
Ik heb nog maar 1x gepierced maar toch
Deze werd aangeraden door een meisje bij mij op school.. Die had daar ook haar piercing laten zetten.. Niet duur, met verdoving en alles ontzettend steriel Goede uitleg over nazorg etc.
Ik voelde me daar erg op m'n gemak en daarom heb ik nu weer een afspraak bij haar staan

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 15:23

dat vind ik ook belangrijk dat ze gewoon alles netjes uitleggen! de eerste keer dat ik bij die piercer kwam toen zeiden ze je mag altijd bellen voor vragen ofzo en ze vroegen of ik na 2 maandjes terug kwam om het even te controleren

saartje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 16:23

Hey

Ik had eventjes een vraagje voor jullie
Na hoeveel tijd mag je eigenlijk je navelpiercing vervangen? Ik heb ze nu 2 maanden, twee weken geleden heeft ze wel nog eens eventjes pijn gedaan maar dat ging snel over eigenlijk.
Maar sommige zeiden 1 maand, andere 2 en sommige nog iets anders, dus ik weet het eigenljk niet goed meer...

Hilde_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 16:43

3 maanden bij mij

x_shirley_x

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 16:45

Diana_14:
mijn moeder is precies hetzelfde, ik kreeg voor mijn 15e verjaardag een tongpiercing en mijn broertje voor zijn 13e verjaardag een wenkbrauwpiercing..Toevallig

Diana_14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 17:22

x_shirley_x, idd toevallig
Binnenkort wil mijn moeder een navelpiercing Dan neem ik er direct ook eentje

xxsweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 19:10

saartje39 schreef:
Hey

Na hoeveel tijd mag je eigenlijk je navelpiercing vervangen? Ik heb ze nu 2 maanden, twee weken geleden heeft ze wel nog eens eventjes pijn gedaan maar dat ging snel over eigenlijk.
Maar sommige zeiden 1 maand, andere 2 en sommige nog iets anders, dus ik weet het eigenljk niet goed meer...

Bij mij zei die vrouw dat hij er na een half jaar uit mocht
Maar dat ruilde ik in voor 2 weken muaha

KisSs_Girl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 19:11

Iemand ouder overhaal tips
Ik wil namelijk zon schuine lip piecing,zeg maar iets naast je mondhoek [lekker duidelijk verhaal]
Maar het mag niet,ik mag verder ALLES doen wat ik wil,bv met mijn haar ofzo,maar dat mag niet *boos*

Hilde_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 20:47

Madonna piercing is dat toch?

KisSs_Girl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 21:14

Nee,niet boven je mond,maar echt in je lip
Hoe leg je dat uit

Diana_14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 13:31

Ja KisSs_Girl ik snap welke je bedoeld. hij is idd erg mooi.
Misschien kun je ze aan het idee laten wennen door een nep piercing over je lip te dragen als je thuis bent

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 14:31

saartje39 schreef:
Hey

het ligt eraan of die genezen is...zoals jij het beschrijft en hij ziet er gewoon mooi uit! geen korstjes meer en niet rood enzo...dan kan je er gewoon een ander in stoppen! bij mij was ie heel snel genezen en heb binnen een maand er een ander in gezet! waar die mee gezet was was veel te lang en irritant nu heb ik er van die kortere banaantjes in zitten