had er zo'n ruzie over gehad dat ik hem er 2 dage geleden uitgehaald heb was dat gezeur elke keer zo zat..
vind het jammer maarja wel beter voor me tanden.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Diana_14 schreef:Ik ben 15 en heb ook een tongpiercing, alleen is mijn moeder best wel makkelijk, mijn broertje van 13 heeft een wenkbrauw piercing. Iemand mijn moeder een dagje lenen?
xxsweet schreef:Jaah mijn vader kwam gister met het verhaal dat ik mijn lichaam aan het verkrachten ben .. Noujaaa zeg2 navelpiercings.. So what!
Ik heb zonet gebeld naar de piercingshop maar ze nam niet op .. kProbeer het zo weer
ilovisjoly schreef:xxsweet schreef:Jaah mijn vader kwam gister met het verhaal dat ik mijn lichaam aan het verkrachten ben .. Noujaaa zeg2 navelpiercings.. So what!
Ik heb zonet gebeld naar de piercingshop maar ze nam niet op .. kProbeer het zo weer
2 navelpiersings? hoe wil je dat gaan doen? foto?
Rianneke schreef:
hebben jullie trouwens ook een vaste piercer waar jullie heen gaan of kiezen jullie zomaar wat uit?
saartje39 schreef:Hey
Ik had eventjes een vraagje voor jullie
Na hoeveel tijd mag je eigenlijk je navelpiercing vervangen? Ik heb ze nu 2 maanden, twee weken geleden heeft ze wel nog eens eventjes pijn gedaan maar dat ging snel over eigenlijk.
Maar sommige zeiden 1 maand, andere 2 en sommige nog iets anders, dus ik weet het eigenljk niet goed meer...
saartje39 schreef:Hey
Ik had eventjes een vraagje voor jullie
Na hoeveel tijd mag je eigenlijk je navelpiercing vervangen? Ik heb ze nu 2 maanden, twee weken geleden heeft ze wel nog eens eventjes pijn gedaan maar dat ging snel over eigenlijk.
Maar sommige zeiden 1 maand, andere 2 en sommige nog iets anders, dus ik weet het eigenljk niet goed meer...