Maar voor nu zit ik nog steeds op de 2,5 Mounjaro per week. Afvallen gaat nu wel wat langzamer omdat ik mijzelf ook wat meer gun

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rambogirl schreef:Wat een goede resultaten allemaal! En wat een uitpluis werk voor jou Dees.
Heel fijn dat je nu precies weet waar je grenzen liggen.
Ik heb mezelf voorgenomen om alles wat ik eet of drink te noteren, maar schrik toch best wel van het resultaat. Zo weinig dat ik maar eet! Gemiddeld zit ik nu per dag op 604kcal en 80gr eiwit.
Het is niet zo dat ik perse niet wil eten, maar ik krijg het ook gewoon echt niet weg en ik denk er ook niet aan.
Vandaag moet ik voor de 2e keer prikken maar ik heb nog steeds mijn eetlust niet terug.
Hebben meer mensen dit gehad in de eerste weken dat het helemaal weg bleef? Moet ik dan we prikken vandaag? Is dat wel verstandig?
Om te reageren op bovenstaande vraag: Ik heb mijn recept via de huisarts. Kosten zijn wel voor mezelf. Je kan ook altijd via GetWellis of Yazen proberen.
Vanillia schreef:Ik heb het ook via de huisarts, wel zelf betalen (Mounjaro 2,5mg = €46,5 per week). Voor vergoeding via verzekering kom je alleen in aanmerking met een BMI boven de 35 en na het volgen van een GLI traject.
Rambogirl schreef:Wat een goede resultaten allemaal! En wat een uitpluis werk voor jou Dees.
Ik heb mezelf voorgenomen om alles wat ik eet of drink te noteren, maar schrik toch best wel van het resultaat. Zo weinig dat ik maar eet! Gemiddeld zit ik nu per dag op 604kcal en 80gr eiwit.
Het is niet zo dat ik perse niet wil eten, maar ik krijg het ook gewoon echt niet weg en ik denk er ook niet aan.
Vandaag moet ik voor de 2e keer prikken maar ik heb nog steeds mijn eetlust niet terug.
Hebben meer mensen dit gehad in de eerste weken dat het helemaal weg bleef? Moet ik dan we prikken vandaag? Is dat wel verstandig?
Om te reageren op bovenstaande vraag: Ik heb mijn recept via de huisarts. Kosten zijn wel voor mezelf. Je kan ook altijd via GetWellis of Yazen proberen.
n_love_qwert schreef:Liselot schreef:Als je huisarts lastig doet kan je het via getwellis ook krijgen in NL
Bedankt voor de tip! Doen meer mensen dit? Vind het altijd zo eng om het online te bestellen, is dat niet scam gevoelig?
Johnnydepony schreef:Zo tig paginas bijgelezen….
Hier inmiddels -25 kg. En een bmi van net onder de 25 nu. Ik wil nog graag 5 kg er af.
Een week of 2/3 vrijwel stil gestaan maar laatste 2 weken ineens weer 3kg er af.
Ik lees veel over afbouwen wat behoorlijk goed gaat volgens mij. Zijn er ook al mensen echt cold turkey gestopt? Want dat lijkt wel de bedoeling te zijn van mijn huisarts.
En om terug te komen op een veel eerdere post….
Mounjaro lijkt voor mij niet heel veel te doen tegen het roken helaas…
Jester_ schreef:Rambogirl schreef:Wat een goede resultaten allemaal! En wat een uitpluis werk voor jou Dees.
Kan je niet minder spuiten? Ik vind 600 kcal wel echt heel laag, dat is echt roofbouw voor je lichaam en zeker voor de lange termijn niet goed en vol te houden. Of dingen met wat meer kcal toevoegen, zoals een broodje met bijv een dikke laag pindakaas. Dan eet je zo 300 kcal