Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Supervixen schreef:Ieris gefeliciteerd nog en wat leuk zo'n weekendje weg! Die n70 willen wij binnenkort ook doen, altijd goed om daar hoogtemeters te trainen.
Lisitano jouw foto is ook leuk! Heb je nooit dat hij opeens remt en je over hem struikelt?

Vond het wel verschrikkelijk koud na het rennen. 

Ook een lekkere race gelopen?
Ik heb hem wel gezegd dat we in de kerstvakantie toch echt gaan en hem filmpjes laten zien. Hij leek enthousiast…
Ik hoop dat je wat afleiding vindt in het lopen, maar begrijpelijk dat het niet zo wil als anders.
Zaterdag nog een parkrun gedaan met man, zusje en vriend van mijn nichtje, lekker lopen kletsen. Werd sowieso niet snel gelopen. En gisteren nog een rondje 10K gedaan en daarna kwam de sportmasseur, dat was zoals altijd pijnlijk, maar de boel is weer lekker los 
Maar we kunnen wel gezellig met Ieris lopen, al zal ze ons wel afschudden onderweg, de snelheid heb ik er na de lange lopen nog niet weer in getraind
Samantha_ schreef:M’n vorige PR zat er volgens mij wel dicht bij.
M’n vriend heeft vroeger wel gelopen, hij is nu weer begonnen omdat ik veel loop haha. Maar hij maakt minder kilometers, dus 15 was voor hem wel even afzien. Ik denk als hij meer gaat lopen dat hij op mij moet wachten bij de finish.
Terwijl ik mezelf absoluut niet meer ongetraind noem. Hij heeft 1 keer 14.4km meegelopen en dat deed hij ongetraind. Hij krijgt gelukkig inmiddels wel ietsjes stijve spieren als hij meeloopt. En de laatste paar keer kwam hij op de fiets er wel achteraan omdat hij 15km toch wat te ver vond. Dus dat geeft mij dan weer een goed gevoel.
En ik heb slecht geslapen (dat gebeurt de laatste tijd wel vaker, hoewel Garmin dat niet altijd registreert). En ik voel me eigenlijk prima op dit moment, alsof ik prima een training weer aankan.
(want ik vind hardlopen in de winter wel voor mijn gevoel meer tijd kosten en minder leuk zo in het donker). Tiggs schreef:Je kunt de Runna app ook op ‘balanced’ zetten voor een lichter schema Germie. Maar als ik jou was zou ik sowieso met deze trainingen stoppen, je maakt je lichaam kapot zo. Je bent het hier vast niet mee eens, maar toch.
volgens mij zitten hier super veel mensen die al lang lopen, veel ervaring hebben én het beste met je voorhebben. Doe er je voordeel mee zou ik zeggen (of niet
)
gefeliciteerd!
)