Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
DuoPenotti schreef:Maar dan zou het betekenen dat sommige doelgroepen 3 spuiten moeten krijgen? Of hoe zie ik dat voor me?
secricible schreef:Alleen de ZA toch? En idd ook daar wordt gekeken of een tweede vaccin met bijv pfizer daar tegen helpt. Dus hoe het vervolg qua vaccinatie er dan weer uit ziet is nog niet heel duidelijk
secricible schreef:Alleen de ZA toch? En idd ook daar wordt gekeken of een tweede vaccin met bijv pfizer daar tegen helpt. Dus hoe het vervolg qua vaccinatie er dan weer uit ziet is nog niet heel duidelijk
secricible schreef:Hoe kom je daarbij zebrastreep? Er wordt juist vollop onderzoek gedaan naar combinaties.
In UK loopt een onderzoek naar pfizer icm AZ dus ik verwacht dat daar binnenkort de eerste resultaten van komen.
Er lijkt geen reden om aan te nemen dat het kwaad kan, de vraag is alleen wat het doet qua effectiviteit. Zowel op de standaard varianten als de mutanten.
secricible schreef:Die laatste alinea van punt 15 dus. Je mag nu niet zomaar combineren zolang de veiligheid en effectiviteit niet is vastgesteld. Maar er wordt wel onderzoek naar gedaan en als dat gunstig is wordt het snel goedgekeurd
secricible schreef:Maar waarom vind je dat een probleem? Dat is met de griepprik niet anders en daar kijkt niemand er naar?
secricible schreef:Dan begrijp ik het zebrastreep. Knuffel voor jou.
Het us natuurlijk ook best op de zaken vooruit lopen. Volgend jaar zien we dan wel weer hoe verder toch?
Vayo schreef:Ja inderdaad en het kan veel makkelijker onderverdeeld worden, omdat het makkelijker te bewaren is. En als het hier goedgekeurd is, zijn ze al volop aan het produceren. Ik hoop echt dat deze leveringen veel betrouwbaarder gaan zijn dan astrazenica. Ik zal eens kijken of ik kan vinden hoeveel vaccins en wanneer dan hier verwacht gaan worden.
Idd sec. bronnen zeggen dat het ´gewoon´ 11 mrt goedgekeurd wordt. Ik kan me ook niet voorstellen dat het er niet doorheen komt. Ik ben er ook heel erg blij mee! En idd gewoon 4 uit 4.
EDIT: op nos.nl lees ik dat Nederland 11,3 miljoen vaccins besteld heeft! Ik kan alleen niet vinden wanneer welke hoeveelheden verwacht worden. Maar de farmaceut zegt paraat te staan en meteen te willen leveren als de goedkeuring is afgegeven.