Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
imaudy schreef:Ik irriteer mij er mateloos aan dat sommige mensen overal heengaan, nergens bij nadenken. En als je er wat van zegt is het: huh...
Sizzle schreef:Wat voor mij dan op zich ook duidelijk is, is dat het inderdaad niet enkel door direct contact komt. Een groepje dermatologen in een bespreking hebben neem ik aan gewoon zakelijke afstand zonder knuffelsessie.
DubbelDun schreef:Als Amerika ineens aan een miljoen test kan komen, waarom wij dan niet ??
Die dingen kosten geld, testen kost geld en NL wil hier niet in investeren omdat ze het belang er niet van in zien.
MizzMontana schreef:Sizzle schreef:Wat voor mij dan op zich ook duidelijk is, is dat het inderdaad niet enkel door direct contact komt. Een groepje dermatologen in een bespreking hebben neem ik aan gewoon zakelijke afstand zonder knuffelsessie.
Ze geven elkaar misschien een hand als collega’s?
Dioxide schreef:Weet je wat me opvalt trouwens... We horen steeds over nieuwe besmettingen in alle continenten, behalve Afrika![]()
Met de slechte gezondheidszorg daar zou je toch helemaal zeggen dat het virus zich zou moeten verspreiden als een mallijer. Ik bedoel, het is niet dat er geen mensen van het Afrikaanse continent naar Azië afreizen...
Dioxide schreef:Weet je wat me opvalt trouwens... We horen steeds over nieuwe besmettingen in alle continenten, behalve Afrika![]()
Met de slechte gezondheidszorg daar zou je toch helemaal zeggen dat het virus zich zou moeten verspreiden als een mallijer. Ik bedoel, het is niet dat er geen mensen van het Afrikaanse continent naar Azië afreizen...
DubbelDun schreef:Als Amerika ineens aan een miljoen test kan komen, waarom wij dan niet ??
Die dingen kosten geld, testen kost geld en NL wil hier niet in investeren omdat ze het belang er niet van in zien.
Pandora2 schreef:Zo hoor ik het in elk geval niet op het journaal hier elke avond.
Overal ter wereld is er een tekort aan materiaal voor testen.
De fabrikanten weten ook niet of ze op korte termijn aan het grootste deel van de vraag gaan kunnen voldoen.
Niemand was hierop voorbereid. Dat is ondertussen wel duidelijk
Photograph schreef:Zou ik ook je documentje mogen?Dioxide schreef:Weet je wat me opvalt trouwens... We horen steeds over nieuwe besmettingen in alle continenten, behalve Afrika![]()
Daar schrijf ik over in mijn document. Veel mensen speculeren over besmettingen in Afrika. Maar Afrika is de slechtste in gezondheidszorg ter wereld, dus is het logisch dat ze weinig testjes hebben. Waarschijnlijk heeft Afrika veel meer besmettingen dan op kaarten zijn aangegeven. Maar besmettingen worden pas aangegeven zodra er 2 positieve testen zijn geweest. Vandaar dat er weinig mensen op de kaart aangegeven staan. Ik denk dat we moeten verwachten dat daar ook zeker een epidemie zal komen/is.