Supervixen schreef:Het komt nogal ondoordacht over allemaal.. ik wil een tattoo om het hebben van een tattoo. En ik wil het liever gisteren dan vandaag.Dat.
Dat maak jij ervan.
dat ik al een tijd een tattoo wilt betekent niet meteen dat ik hem zo snel mogelijk zet, ik zoek alleen leuke concepten.
Het is iets permanent, je kunt niet over een jaar bedenken dat je toch iets anders wilt (althans, coveren maar niet ideaal). Het komt voor mij ook wat ondoordacht over, dus dan zou ik sowieso afraden iets te laten zetten op korte termijn.
Er zijn nogal wat stijlen, b/w of kleur en andere zaken die daar nogal wat verschil in kunnen maken. Wat wij mooi vinden, hoef jij niks te vinden en vice versa.
Spijt ook niet, er zit nu wat anders overheen. Ik heb van alle tattoos geen spijt maar gooi er wel wat anders overheen.
Ik meld me hier ook weer eens. Ik wil graag een tattoo op de zijkant van mijn pols laten zetten met de geboortedatum van mijn dochtertje. In Romeinse cijfers en dan niet zo 'hard' maar een wat sierlijker lettertype, maar niet te. Misschien probeer ik het zelf te schrijven. Het werk van InkDistrict uit Amsterdam spreekt me heel erg aan!