Supervixen schreef:Het komt nogal ondoordacht over allemaal.. ik wil een tattoo om het hebben van een tattoo. En ik wil het liever gisteren dan vandaag.Dat.
Dat maak jij ervan.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fotolijstje schreef:Dat maak jij ervan.dat ik al een tijd een tattoo wilt betekent niet meteen dat ik hem zo snel mogelijk zet, ik zoek alleen leuke concepten.
idinn schreef:Mijn eerste was mijn eigen sterrenbeeld, lekker veilig
En of je met ouder worden verstandiger wordt qua keuzes.. vraag ik me af.. eind deze maand mag ik weer. Voor een rainbow farting unicorn op mijn fun arm in wording![]()
fotolijstje schreef:Hey!
Als je geen echte ontwerpen hebt en je komt er niet uit wat zal je dan doen? Ik wil graag iets kleins, een tekstje of een klein plaatje en welke plekken zijn dan vooral leuk/goed om te doen om ze wel snel te kunnen zien voor mijzelf?
Onali schreef:idinn schreef:Mijn eerste was mijn eigen sterrenbeeld, lekker veilig
En of je met ouder worden verstandiger wordt qua keuzes.. vraag ik me af.. eind deze maand mag ik weer. Voor een rainbow farting unicorn op mijn fun arm in wording![]()
Maar voor jou is het wel een overwogen keuze om dit te nemen.
Als 16 jarige kan je gewoon zo'n keuze niet maken.
fotolijstje schreef:Niet gemeen bedoeld maar smaken blijven altijd veranderen, ongeacht 16 of 30 dus wat je zegt slaat nergens op, ja het is permanent maar als je het goed doordenkt en je wilt het echt dan kan je prima een keuze maken?