Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PSvanLot schreef:Maar dat is toch geen werken meer wat ze doet? Dat is ongeveer 55 uur per week werken, ik heb er pauze bij gepakt. Dan mag ik hopen dat je daar een hele dikke auto van kunt rjijden...
PSvanLot schreef:Ik kom uit een ondernemersgezin/familie en weet exact hoe het werkt. En investeren in je bedrijf is inderdaad het belangrijkste wat er is.
Maar als ik hier het uurloon hoor dan denk ik dat je weinig kunt investeren en vooral veel uren draait.
Celiien schreef:PSvanLot schreef:Ik kom uit een ondernemersgezin/familie en weet exact hoe het werkt. En investeren in je bedrijf is inderdaad het belangrijkste wat er is.
Maar als ik hier het uurloon hoor dan denk ik dat je weinig kunt investeren en vooral veel uren draait.
zie overigens mijn toevoeging.
klopt, maar als je klanten ook naar x om de hoek gaat die een beetje bijbeunt en wel maar 30,- vraagt.. je moet wel mee kunnen concurreren. en doen wat je leuk vind is ook heel belangrijk.
in ieder geval, we dwalen af.
ik heb net weer wat nieuwe spulletjes besteld. een mermaid poeder, zo'n kwastje als vanmiddag werd aangegeven en nog wat andere dingetjes