Nee en je kan niks, want moet wachten tot de verzekering morgen komt..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

kon even moeilijk kiezen maar het is gelukt!

Ben op vakantie en probeer zo gezond mogelijk te eten, maar elke dag twee keer per dag uit eten en gezond en mager eten is haast onmogelijk. Neem wel steeds de beste keuzes, maar overal zit boter op of friet bij. En heb ook al twee keer gezondigd met een taartje bij de koffie... maandag maar weer heeeel streng voor mezelf gaan zijn. Only2Bianca schreef:Balen Olympia, hoe kan dat nou?
Hopelijk kun je je gedachte even elders op richten vanavond...kies wat lekkers van de kaart.
Welkom Banyu! Hoeveel ben je afgevallen met de shakes en nam je er 3 per dag of alleen 1 als maaltijd vervanger?
Even doorbijten op zondag, vind het echt de rotste dag omdat ik ‘niks mag’ nu ik op dieet ben...
Lees: afbakbrood, hagelslag, koek, tosti’s en spaghetti met ijs... #nuevenniet!
) moet zo weer aan het werk, maar denk laat ik even een berichtje er over delen 
NoTwixLeft schreef:Sta je nog niet op de lijst en wil je er wil op, stuur mij dan ook een pb.
Geef je startgewicht, streefgewicht, startdatum en huidige gewicht door.
Wil je het niet letterlijk doorgeven is het ook goed om alleen door te geven wat het verschil met de eerder weging is. We snappen hier allemaal dat je gewicht soms niet iets waar je trots op bent en wilt delen met de hele wererld