Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laura82 schreef:Pff ik heb ff de balenben nou alweer een ruime week in de lappenmand, verkouden maar dan wel een hele hevige variant. Hoest me vooral een ongeluk, en slaap daardoor bijna niet. Gisteren toch maar even naar de huisarts, en longen luisteren... flinke bronchitis
verklaart wel de benauwdheid iig. Vroeger vaak gehad, maar kan me niet herinneren dat ik daar zoveel last van had. Nu weer een kuur, de 2e in een maand ofzo
![]()
Baal vooral dat ik niet gewoon lekker kan sporten enzo, had zo'n zin om in januari weer vol aan de bak te gaan.
Emmaa_ schreef:In de nieuwe allerhande staan trouwens heel veel recepten voor maaltijdsoepen die erg vriendelijk zijn qua kcal. Zag een Mexicaanse maïssoep die me super lekker lijkt, was 250 kcal voor een portie ofzo. Denk dat ik die maar eens ga maken als lunch.
Bhriseis schreef:Frummels, ballet is zo leukIk ben ook als volwassene begonnen en raakte helemaal verslaafd haha. Heb je al een school voor ogen?
_sharonnn schreef:Even een vraag tussendoor, ik ben op zoek naar een trainingsschema, met de bedoeling om af te vallen, maar hoe zou ik die het beste samen kunnen stellen? Hoe hebben jullie dat gedaan?dankjewel alvast!
_sharonnn schreef:Even een vraag tussendoor, ik ben op zoek naar een trainingsschema, met de bedoeling om af te vallen, maar hoe zou ik die het beste samen kunnen stellen? Hoe hebben jullie dat gedaan?dankjewel alvast!
black_kelpie schreef:Emmaa_ schreef:In de nieuwe allerhande staan trouwens heel veel recepten voor maaltijdsoepen die erg vriendelijk zijn qua kcal. Zag een Mexicaanse maïssoep die me super lekker lijkt, was 250 kcal voor een portie ofzo. Denk dat ik die maar eens ga maken als lunch.
Ik ga voor de zoete aardappelsoep met een Indiaas tintje die erin staat
Saaaash schreef:_sharonnn schreef:Even een vraag tussendoor, ik ben op zoek naar een trainingsschema, met de bedoeling om af te vallen, maar hoe zou ik die het beste samen kunnen stellen? Hoe hebben jullie dat gedaan?dankjewel alvast!
Eenvoudigweg cardio (+- 30 min) om op te warmen, dan kracht (+- 30 min) en afsluiten met nog een keer cardio (+- 30 min), je kan ook starten met een uur cardio, het is beter cardio voor kracht te doen maar ik sta dan altijd uitgeput in de gym dus ik verdeel het zo.
EDIT: ik wil je wel een deel van mijn trainingsschema's laten zien, samengesteld door personal trainers en bodybuilders.
EDIT 2:
Mijn lijstje:
O: kwark met havermout
L: kantoorlunch (drie luxe broodjes gegeten met allerlei beleg, erg veel cal... maar eens in de zoveel tijd mag het!)
A: luxe salade met kip, mango, avocado, sesamzaad, baby spinazie, sla, feta etc.
Bhriseis schreef:Ik haal mijn schema's van de site EM2WL en voorheen van een personal trainer. Sport je nu al veel? Zo niet, dan zijn Jillian Michaels workouts een leuk begin!
Frummels, jep, op semi professioneel niveau; heb geluk gehad dat ik bij een school met professionele leerkrachten terecht kwam. Heb tot de zomer zelf les gegeven en dans nu nog max 5 uur per week, vroeger 12 uur per week hihi. Hier spammen wat je er van vindt hoor!
Saash, ik dacht dat cardio na kracht moet.