Ik vind het leuk om af te wisselen. Loop graag alleen, maar samen is ook fijn, zeker als je je aan iemand kunt optrekken. Dan hou ik het beter vol en loop ik sneller.
Ik vind samen lopen ook erg fijn. Vriendlief is sinds een paar weken enthousiast dus die gaat nu vaak mee, samen push je elkaar toch om net wat verder te gaan.
De kerstman heeft een garmin Forerunner 235 onder de boom gelegd, wat een leuk ding! Liep hiervoor met een Fitbit charge 2, dit is toch wel een vooruitgang.
Ik loop het liefst samen! Samen met m’n beste vriendin heb ik praktisch alle trainingen voor de marathon afgewerkt en we zijn hand in hand gefinisht . Daarnaast loop ik graag met mijn vriend, zwager of een vriendin. De mannen zijn handig voor het tempowerk en vriendinnen om juist de rustige rondjes te doen en ondertussen bij te kletsen.
Gaaf cadeau Boekmklatsch! Heb je er al een rondje mee gelopen?
Net terug van weekje wintersport en meteen bij thuiskomst onze lieve hond moeten latrn inslapen. Hij had kanker, maar afgelopen week enorm achteruit gegaan. Hij was mijn allesie.. ging ook vaak mee hardlopen! Ik ben kapot....... Vandaag geprobeerd te gaan hardlopen maar ging niet.. flink verkouden, vermoeid en intens verdrietig......
Ik loop bijna altijd in groep, kan me makkelijker aan een vaste afspraak houden dan in mijn eentje een loopje inplannen. Morgenvoormiddag lopen we met de club zelfs weer het nieuwe jaar in, al zal de drink erna wel langer duren dan het loopje. Vandaar dat ik al lopend van huis uit vertrek en terugkeer, heb ik toch 2x 3km extra.
Gisteren San Silvestercross (wegwedstrijdje van 4,25 km) gelopen in mijn eigen dorp, 4de vrouw van onze gemeente, dus naast het podium gegrepen, maar toch best hard gelopen ondanks een drammerige start en veel "vals plat" in het parcours. Op een totaal van 312 vrouwen (of was het 321?) was ik 13de, dus heel mooi vooraan geëindigd. Ik was de laatste maanden in totaal een 3 à 4 weken out geweest door allerlei omstandigheden, dus vind dit best een fijn resultaat om het jaar af te sluiten.
Ik had nieuwe trailschoenen binnengekregen. De saucony peregrine 8. Had me eigenlijk voor een loop van 10km op de weg ingeschreven, maar teveel zin om mijn trailschoenen uit te proberen. Uiteindelijk 17.5km gelopen in het bos en over de hei. Heel tevreden over mijn schoenen, had gisteren zelfs geen blaren (maar kan nog komen weet ik uit ervaring).
Dank jullie wel, ontzettend lief van jullie!! Allemaal de allerbeste wensen en een sportief 2019 toegewenst.
Pff.. ik heb out of the blue een ontstoken dikke teen. Lijkt erop dat de nagelriem de boosdoener is. Dus buiten het verdriet, een fikse verkoudheid, nu ook n dikke .. dikke teen
Nou.. lekker begin van 2019.. Paard lag plat in stal toen we thuiskwamen. Meteen met hem naar buiten gegaan, hij gooide zich op de grond.. en kermen. Toen ging hij plat liggen en sloot zijn ogen. Pff.. ondertussen had mijn man de dierenarts gebeld, maar ik kan je vertellen dat het f*cking lang duurt als je je paard zo ziet. Voordat de dierenarts kwam, had hij al twee keer gemest, maar telkens gooide hij zich weer op de grond. Toen de dierenarts kwam, heeft hij gekeken of hij koorts had, wat niet het geval was, daarna hartslag, die kon net door voor normaal. Toen een spuit voor de pijn en daarna opgevoeld. De dikke darm zat/lag verkeerd. Hij heeft nogmaals een pijnstiller gekregen en nu moeten we de nacht afwachten en morgenvroeg verder kijken. Sorry als ik wat wazig ben, misschien iets niet goed omschreven, maar moest het even kwijt. Kan het niet verdragen nog een dierbaar beessie te verliezen op 3 dagen tijd........