Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lieshorses schreef:Ik las net een pagina terug en schrok best wel. Ik wist niet dat anticonceptie niet werd vergoed! Ik zal hem dan wel in mijn pakket hebben zitten (i guess) want haal de pil altijd gratis bij de apotheek.
Maar jeetje, dat ze wat nuttigs met ons belastinggeld gaan doen, niet alleen de pil/spiraaltje maar ook condooms moeten gratis worden vind ik. Durex kan ook gek doen met prijzen, terwijl het nogsteeds gewoon veel soa's zal besparen.
Had laatst trouwens ook iets opgevangen over dat soa testen vanaf nu ook geld gaan kosten?
Lieshorses schreef:Ik las net een pagina terug en schrok best wel. Ik wist niet dat anticonceptie niet werd vergoed! Ik zal hem dan wel in mijn pakket hebben zitten (i guess) want haal de pil altijd gratis bij de apotheek.
Maar jeetje, dat ze wat nuttigs met ons belastinggeld gaan doen, niet alleen de pil/spiraaltje maar ook condooms moeten gratis worden vind ik. Durex kan ook gek doen met prijzen, terwijl het nogsteeds gewoon veel soa's zal besparen.
Had laatst trouwens ook iets opgevangen over dat soa testen vanaf nu ook geld gaan kosten?
idinn schreef:Lieshorses schreef:Aah op die manier![]()
Maar dat soa testen geld kosten wist ik niet? Dacht dat dat altijd gratis kon
Voor homo's zijn (of waren) die wel gratis. Blijkbaar behoor je dan spontaan tot een andere risicogroep ofzo...
Citaat:Wat kost een soa-test?
Voor soa-testen ben je het beste af bij je huisarts of de GGD. De kosten van deze soa-test hangen af van een aantal factoren zoals je verzekering, je eigen risico, het soa-onderzoek en de locatie waar je je laat testen. In sommige gevallen is een soa-test bij een GGD gratis (jongeren onder de 25 jaar, mannen die seks hebben met mannen en sekswerkers)
Hypericum schreef:Of mijn nieuwe buurvrouw als buurvrouw krijgen, werkt ook goed.
Echt, nu het toch over nanny jo gaat. Ik gok dat zij denkt dat ze nanny jo is, maar dan leuker, grappiger en nog pedagogisch verantwoorder.
Echt met dit mooie weer vindt alles plaats in de tuin en ik wordt er niet goed van.
En die kinderen hebben overal maling aan, dus dr methodiek werkt ook nog eens niet.