wie brand er een kaarsje voor mij ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 22:53

Vanuit Friesland ook niet zo makkelijk , kwam graag langs anders !

Anoniem

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 22:56

Wie weet waar ze woont zeg het even dan scheelt haar zelf weer moeite

saskiakefie

Ik word wel een beetje verdrietig hoe zo ineens die sfeer is omgeslagen. ;( Het was zoveel liefde en dan ineens gaan mensen twijfelen en praten andere mee. Die opmerking op de vorige pagina is.echt.om.te.kotsen. Ik hoop van harte dat er een bokker bij je langs kan komen, want zo ken ik bokt ook. :(:)

petitparis

Lieve Spice, moest ik in je buurt wonen, dan had ik al lang aangeboden om al eens binnen te springen en te checken of je iets nodig had of een handje help. Maar daar ben je nu niet mee geholpen.
Laat het aub niet aan je hart komen hoe anderen je situatie beoordelen. Niemand staat in jouw schoenen en volgt jouw pad. Hou de eer aan jezelf en doe waar jij je het best bij voelt en verspil je energie niet in je te verdedigen...

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 22:57

Annet_Dottie schreef:
Wie weet waar ze woont zeg het even dan scheelt haar zelf weer moeite

Ik dacht omgeving Rotterdam. Ze heeft het in een van haar berichten staan.

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 22:57

Ik weet niet waar je woont spice? Ik ben nu in zuiden van het land.

Petpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 22:58

TS woont in Ridderkerk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 23:00

Petpa sorry dat ik het zeg maar misschien kan je jezelf beter verwijderen uit dit topic na je opmerking op de vorige pagina.

Ik woon in het noorden van het land dus helaas kan ik niet langs komen

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 23:01

Ik volg dit topic pas zeer recentelijk maar bah, de mensheid op z'n laagst de afgelopen 2 pagina's. Ga je schamen dat je je tegen een terminaal zieke zo gaat gedragen. Sorry voor mijn botte woordkeus maar jeetjemina.

@TS: ik heb momenteel geen kaarsje bij de hand maar ik steek er in mijn hoofd eentje voor je aan. Heel erg veel sterkte en vertrouw op jezelf.. jij weet het beste wat je wel en niet wil en kan. Ik hou je in mijn gedachten

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 23:01

Spice ik zit morgen de hele dag in het ziekenhuis in Amsterdam, als je in die regio zit dan kom ik ervoor of erna met liefde langs!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 23:03

Wat betreft deur open kunnen doen voor hulpverleners, mijn zwager heeft een kastje buiten hangen met een sleutel erin. Kastje is gezekerd met een code. Hiermee kan iedereen die de code kent binnenkomen. Ook al wil je geen vreemden in huis (begrijpelijk heb zelf fikse hulpvraag gehad en niets zo naars als steeds andere mensen om je heen, hadden weinig vrienden familie verweg en buren vraag je er niet voor)

Maar soms heb je geen keuze meer omdat je en je naasten er aan onder doorgaan of er een onveilige situatie ontstaat. Vrijwilligers van paliatieve hulp zijn schatten en helpen uit pure naastenliefde. Geven aandacht een luisterend oor, geven een gevoel van veiligheid omdat er altijd iemand aanwezig is op de achtergrond die in nood kunnen bijspringen en hulp kunnen vragen.

Ik heb geen idee waar je ergens woont en of ik iets zou kunnen betekenen. Maar desnoods hang ik wat rond als je alleen thuis bent.

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 23:06

Lieve dappere Spice, jij hoeft aan niemand verantwoording af te leggen.
Als jij nog een lekkere taart wil bakken, of dat nou op een goede of een slechte dag is, dan doe je dat.
Al bak je om hem vervolgens in de kliko te kieperen, dat gaat niemand hier wat aan.

Breng de tijd die je nog hebt door met degene die je lief hebt.
Hopelijk kun je nog een beetje pijn vrij genieten van de mooie momenten met je gezin voor je aan je laatste dappere reis begint!

En echt.. Bah! sommige reacties hier kunnen gewoon echt niet!!

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 23:09

Petpa schreef:
spicegirl schreef:
Ik ben nu echt boos*sorry.als er getwijfeld word aan mijn toestand.goed lezen!@+ik zeg steeds dat ik met de dag achteruit ga.vandaag kan ik met geen mogelijkheid een taart bakken.gisteret veel kunst en vliegwerk.nog 1 hoogstens 2 dagen en ik kom helemaal niet overeind.vandaag nog net.logeren en verjaardag was alweer 14 dagen geleden. Zo snel gaat het.we hebben helaas ook alleen Internet vrienden.aan wie wij dit onmogelijk kunnen vragen .niemand die ooit bij ons is geweest.buren idem dito.verhaal iets anders-te lang -maar jullie snappen dat ik het niet aan een stel Polen of een 74 jarige vrouw vraag.ik wil jullie er ook niet belasten Hoe lief ook.ik kan binnen 1 of 2 dagen de deur niet meer openen.noodknop ook geen nut dan.en Denk je dat ik dan een vreemde aan mijn bed wil in nood..dan bel ik Marcel die is zo thuis..

Sorry er is hier iemand doodziek en dan ga je hier over in discussie schaam je!!

Ts ik wordt er echt heel verdrietig van in wat voor land wij leven . Dat de werkgever en collega ‘s van marcel hem niet naar huis sturen. Als marcel mij collega was dan had ik hem echt naar huis gestuurd en een behoorlijke discussie met mijn baas aan gegaan. Marcel moet er nu voor jou kunnen zijn en hoe die baas dat weg schrijft zorgverlof of ziekte dagen zijn probleem niet die van jullie....wie verwacht er nu van zijn personeel dat je op zo manier werkt

grijzemuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 23:09

Ik reageer bijna nooit uitgebreid op een topic, maar dit maakt me zo verdrietig. Je moet je helemaal niet aan ons verantwoorden Spice. Het moet niet gekker worden.

Je bent je energie wel voor andere dingen nodig, dan te moeten verantwoorden wie hoeveel punten taart heeft gehad.

Je woont in de buurt van Rotterdam toch? Ik woon in het oosten van het land dus niet echt in de buurt helaas.

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 23:12

Lieve Spice,
Jij hoeft je tegenover niemand te verantwoorden..
Helaas heb ik morgen school anders was ik zeker naar je toe gegaan. Mocht je het fijn vinden als er iemand bij je is volgende week dan hoor ik dat graag, ik wil je heel graag helpen en ik heb dan toch de hele week vrij.

Nymbous

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 23:20

.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 16-02-25 01:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 23:31

Fijn dat Marcel zo bij je is als je hem belt. Verder hoop ik dat je vooral de steun uit dit topic voelt en het negatieve af kan laten glijden. Hoop dat je een goede nacht tegemoet gaat. Kunnen jullie nog samen slapen?

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 23:31

Wat is er mis met sommige mensen :?
Word hier nu serieus getwijfeld aan spice?
Ik gok dat zij en haar familie zelf wel weten hoe en wat.
Vergeet niet dat een groot deel van de zorg nu geregeld moet worden door de gemeente, en sommige gemeenten hebben hun zaakjes nou eenmaal niet lekker op orde.
Ik hoor het vaker, ook in mijn directe omgeving, dat mensen om wat voor reden dan ook van het kastje naar de muur worden gestuurd zonder voeten in de aarde te krijgen. Dit kost soms zoveel extra stress dat er over nadenken of er mee bezig zijn het al niet meer waard is.
Laten we nou niet gaan speculeren en dit topic gezellig houden, alsof het allemaal nog niet erg genoeg is dit....

Priscilla, laat je alsjeblieft niet op je nek zitten. Steek je energie in je man en in jezelf, jij hoeft je aan niks of niemand te verantwoorden!!
Ik duim voor een pijnloze fijne nacht.
Ik hoop heel erg dat er iemand is die langs kan komen.
Zelf woon ik echt te ver, helaas.
Dikke virtuele knuf :(:)

DeBuurvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 23:35

Ik baal echt dat ik zo ver weg bij jou woon. Nog nooit je gezien of gesproken maar ik was zeker langs gekomen om er even voor je te zijn.

Triest dat het zo moet. ;(

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 23:36

Lieverd je hoeft je niet te verantwoorden.

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 23:51

Er is toch wel iemand die bij Ts in de buurt woont? -O- bokt is zo groot en dit topic heeft zoveel volgers

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 23:54

Lotus83 schreef:
Er is toch wel iemand die bij Ts in de buurt woont? -O- bokt is zo groot en dit topic heeft zoveel volgers

Ik woon niet echt dichtbij maar ik heb gratis reizen dus ik baal heel erg dat ik morgen naar school moet..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 00:05

Lotus83 schreef:

Ik denk het wel maar de vakantie is net voorbij en de meeste mensen zullen denk ik zoals sommige hier al aan geven, moeten werken of naar school..
Helaas is het voor mij nog net niet de andere kant van het land en heb ik geen vervoer maar an deze week genoeg tijd..

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 00:17

Ik zit echt helemaal aan de andere kant van het land, maximale afstand zo ongeveer helaas.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 00:31

Ik zit in Belgie helaas.

Wat een sch**topmerkingen hier. Ik ken de mindere kant van de zorg in het O zo geweldig geregelde Belgie en wat ik op maak van Nederland is het daar niet veel beter gesteld en ik kan me dus ook zo voorstellen dat TS tussen schip en wal valt. En dan is er nog het punt dat je de energie en moed moet hebben om dat aan te vechten. Denk dat TS die wel anders kan gebruiken.

En twijfelen aan TS haar toestand op basis van een taart? Ga je verdomme heel diep schamen! :r

Ik hoop dat er iemand in de buurt van je zit TS... Wel een goede tip vond ik idd psychische decompensatie... Het zou een klein wonder zijn als Marcel dat niet had. Dan kan de huisarts wel iets voor jullie betekenen en kan Marcel bij je zijn zonder gezeik.