Mijn ex was 1,95. Dat verschil was wel flink!
Ik val juist niet op kleine mannen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
velvetblack schreef:1,65 en vriend is 1,85. Normaal dus
Mijn ex was 1,95. Dat verschil was wel flink!
Ik val juist niet op kleine mannen
Suus___ schreef:Sharmila schreef:Hahaha ja ik ben maar 1.45m en mijn man is 1.85m hahaha
Bij mij ongeveer t zelfde contrast
Ik ben 168 en mn vriend 204
Yltje schreef:Ik ben 1.64 en vriend ik dacht 1.93 of zo? Ik denk trouwens iets kleiner haha
Ik zit al dagen te twijfelen welke UD lipstick ik ga nemen.. Wil er meerdere maarr als ik nou niet han alles tegelijk doe kan ik vaker eens een bestellen haha
Michelle77 schreef:Hmmm creepy... Mijn ruud is ook 1.93 en ik 163.5
Hier weinig make up gedaan vanochtend. Morgen wel, team uitje met het cafe. Dus wel wat leuks op.
Maar we gaan geloof ik varen en het wordt lekker weer. Dus twijfel over foundation, wil lekker bruin worden...
DnT schreef:Chanel vitalumiere aqua heeft lichte kleuren en weinig dekking.
Egaliseert eigenlijk alleen maar.
Denk dat je die wel heel fijn vindt.
Furrow schreef:Ik vind givenchy balm foundation daar ook een aanrader in, die zit tussen bb en echte foundation
velvetblack schreef:Ik zal morgen eens kijken welke grijzig is van de paintpots.
Fenrir, mijne lijkt inderdaad ook op een italiaan (zwart haar, smal en slank en gele huid)
Niniane schreef:Oké een aantal vonden toch dat ze teveel geld uitgaven aan make-up?
Kylie Jenner heeft in één keer Sephora bezoeken 1.185 dollar aan producten gekocht.Dan is mijn spaarrekening op joh.