[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lous

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 13:42

Een staafje krijg je er in die situatie beter in dan een ringetje. Ik zou eerst dat proberen en dan zachtjes drukken.
Als hij erin zit kan je na een tijdje weer een ringetje erin doen.

Berriepi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 14:22

Dat ga ik proberen, thx!

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 19:17

Hai!
Ik ga donderdag waarschijnlijk een septum laten zetten. Wat denken jullie? (ik had even heel creatief 2 staafjes in mn neus gedaan xD)
Afbeelding

Maar nou wil ik eigenlijk ook een conch en rook laten plaatsen. Zijn er mensen die deze samen hebben in 1 oor?
Ik heb links al 2x een helix + in beide oren gestretchte oren en een 2 gaatje. Links is voor mij nu af, dus daar komt niks meer bij. Maar mijn rechteroor is verder nog helemaal kaal.

Verder, zijn er mensen die 3 piercings tegelijk laten zetten of ben ik nu heel ambitieus? :')

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 19:22

Ik denk zeker dat je een septum kan hebben! En wat betreft 3 piercings tegelijk zetten, jij kent je lichaam het beste dus als je denkt dat dat geen probleem zou zijn dan zou ik er voor gaan (ik weet van mezelf dat ik er ook 3 kan laten zetten)
Ik heb zelf een rook en wil er ook heel graag een conch bij, lijkt me wel een leuke combi!

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 19:28

TheNovelist schreef:
Ik denk zeker dat je een septum kan hebben! En wat betreft 3 piercings tegelijk zetten, jij kent je lichaam het beste dus als je denkt dat dat geen probleem zou zijn dan zou ik er voor gaan (ik weet van mezelf dat ik er ook 3 kan laten zetten)
Ik heb zelf een rook en wil er ook heel graag een conch bij, lijkt me wel een leuke combi!

Dankjewel! Ik kijk donderdag wel gewoon even. Wellicht voel ik me heel stoer haha.
Pijn is geen probleem. Maar mijn bloedsuiker die meters dropt, is wat minder. Maar daar zijn genoeg oplossingen voor gelukkig.

Kan het kloppen dat AOP geen horseshoes verkoopt? Of kijk ik gewoon met mijn neus. Ik kan ze echt niet vinden. :=

jahoorisgoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 08:26

Die septum staat leuk! Zeker doen!

Ik heb zelf een dubbele conch laten zetten en man wat deed dat pijn :') Misschien niet helemaal vergelijkbaar omdat dit met twee naalden tegelijk werd gedaan en het natuurlijk vlak bij elkaar zit, maar ik ga dus echt nooit meer twee piercings tegelijk laten zetten. Terwijl een kennis van mij een triple forward helix heeft laten zetten en die vond het wel prima, de derde prik was even wat vervelender dan de eerste twee maar ze zou het zo weer doen. Nou ik dus nooit meer.
Zou het even aankijken, ik denk dat je zelf wel aanvoelt of een tweede of derde piercing gaat lukken op dat moment :)

xWouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 22:30

Ik kom hier ook even mee praten, lees hier al een tijdje mee en er komen gave dingen voorbij!

Vandaag heb ik zelf namelijk aan beide kanten een 2e gaatje laten schieten en aan een kant een helix laten piercen. Vrees dat ik de smaak te pakken heb :=

Spelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 15:35

Zo ik heb vanochtend lekker toch mijn tepelpiercings laten zetten. Was echt een eitje, prik was niet heel lekker maar had ook niet echt het gevoel dat ik knock out zou gaan ofzo. Nu maar hopen op een goede genezing :D

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 21:10

Jaloers! Wil ik ook al zo lang maar iets stopt mij gewoon. Vind de 'prik' niet zo eng maar meer om daar te zitten :')

Spelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 22:01

Ja zo zat ik ook hoor, maar ik heb een hele toffe vrouw gevonden die heel wat jaren ervaring heeft in het piercings zetten. Er werd netjes een scherm neergezet zo had ik alle privacy. Je kan natuurlijk altijd even bij een shop informeren hoe ze te werk gaan met het zetten van tepelpiercings. Als je uit de kop van Noord-Holland komt of bereid bent daar naar toe te komen heb ik een goed adresje voor je :D

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 23:32

marindexo schreef:
Die septum staat leuk! Zeker doen!

Ik heb zelf een dubbele conch laten zetten en man wat deed dat pijn :') Misschien niet helemaal vergelijkbaar omdat dit met twee naalden tegelijk werd gedaan en het natuurlijk vlak bij elkaar zit, maar ik ga dus echt nooit meer twee piercings tegelijk laten zetten. Terwijl een kennis van mij een triple forward helix heeft laten zetten en die vond het wel prima, de derde prik was even wat vervelender dan de eerste twee maar ze zou het zo weer doen. Nou ik dus nooit meer.
Zou het even aankijken, ik denk dat je zelf wel aanvoelt of een tweede of derde piercing gaat lukken op dat moment :)

Thanks! Heb 2 lip piercings(naast elkaar) tegelijk laten zetten, dat was wel even pittig. Maar op zich wel te doen. Laat staan op verschillende plekken. Maar ik kijk wel gewoon hoe ik me dan voel. En hoeveel het gaat kosten. 3 piercings tegelijk is een beetje duur namelijk, denk ik. :+ :') Beetje wispelturig wel hehe.

Spelt schreef:
Zo ik heb vanochtend lekker toch mijn tepelpiercings laten zetten. Was echt een eitje, prik was niet heel lekker maar had ook niet echt het gevoel dat ik knock out zou gaan ofzo. Nu maar hopen op een goede genezing :D

Jeetje, dat had ik ook wel gewild... Ik ging echt door een hel. En ik was zo stom om ze niet alle 2 tegelijk te doen dus de 2e keer was nog erger omdat ik wist wat ik kon verwachten.

TheNovelist schreef:
Jaloers! Wil ik ook al zo lang maar iets stopt mij gewoon. Vind de 'prik' niet zo eng maar meer om daar te zitten :')

Het is heel stom en superobvious. Maar die mensen weten niet beter. Ik was er ook een beetje bang voor, maar ik voelde me helemaal op me gemak(voor zover dat mogelijk is, als je weet dat ze zo'n naald door je tepel jassen). De piercer zorgde er voor dat ik echt zo comfortabel mogelijk was en als ik toch even moeite had, nam hij echt de tijd voor me.

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 00:32

Spelt, oh dat is dan wel fijn idd! Jammergenoeg kom ik daar niet vandaan en is dat wel heel ver reizen voor mij! Maar nogsteeds bedankt! :D

Cindeeh, klopt idd dat ze niet beter weten, het is hun baan. Maar toch blijft het voor mij zo'n 'awkward' gevoel haha!

Hoeveel waren jullie er eigenlijk voor kwijt als ik vragen mag? Want het zit nu toch wel aan me te knagen omdat ik ze zo graag wil :')

Spelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 10:05

Citaat:
Spelt schreef:

Jeetje, dat had ik ook wel gewild... Ik ging echt door een hel. En ik was zo stom om ze niet alle 2 tegelijk te doen dus de 2e keer was nog erger omdat ik wist wat ik kon verwachten.

Oh dat meen je niet! Ik was ook wel heel blij dat ik ze beide in een keer heb laten zetten hoor,anders is het wel echt een mega stap als je weer terug moet pff

Ik heb er 50 euro per piercing voor betaald. Denk dat dat ook ongeveer de gemiddelde prijs van een tepelpiercing is :D

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 21:47

Ik heb ook ong 50 per piercing betaald geloof ik.

Afbeelding
Toch maar voor alleen de septum gegaan. De rest werd me even te duur. Plus die rook blijkt een rotding te zijn, dus geen zin in teveel pijn haha. Volgende wordt de conch en daarna zie ik wel. :)

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 23:48

Aah okeoke! Weet ik iig een beetje wat ik kan verwachten.
Cindeeh, staat je goed! Bij mij was de rook echt super makkelijk met zetten, maar hij blijft zo lang vervelend doen :')

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 00:21

Was het geen pijnlijke piercing? Na mijn tepelpiercings is alles wel relatief volgens mij. Maar idk. Die piercer had echt zoiets van, nee dat is een bitch.

coldsummers

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 19:41

Ik heb vandaag mijn industrial laten piercen, god wat deed dat een zeer zeg. :')

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 20:55

Ohoh foto! Lijkt me idd 2 gemene prikken

Spelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 23:23

Lag er bij mij wel echt aan hoe de piercings werden gezet en hoeveel pijn het deed. Mijn rook werd met een gevroet en gekloot gezet dus deed echt zeer, terwijl mijn conch door een andere piercer super snel in een keer werd gezet en die viel me reuze mee. Bij die zelfde piercer dus ook mijn tepels laten doen en dat ging ook weer super makkelijk in 1 beweging. Dus het ligt ook maar net aan de piercer denk ik dan

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 07:20

coldsummers schreef:
Ik heb vandaag mijn industrial laten piercen, god wat deed dat een zeer zeg. :')

Erg he ? Ik ben voor voorlopig even genezen met piercings zetten :') ik heb hem nu bijna drie weken maar pfff dat deed pijn

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 07:33

oliebol. Mijn neuspiercing is alweer er uit gegaan (3 maanden geleden ookal, toen moest ik hem opnieuw laten piercen). Ik kreeg hem er niet meer in. Leek net alsof er al een vliesje zat, die heb ik door geprikt en dat deed veel pijn en het ging bloeden. Toen stopte ik er maar mee. (ik werd rond half 1 wakker, ging om 11u slapen dus kan nooit super lang er uit zijn geweest). Ik heb echt geen zin om hem weeer opnieuw te laten piercen...

Noblesse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 08:36

Ik ben vorige week mijn septum verloren, helaas niet meteen door gehad dus toen ik het eindelijk door had kreeg ik hem er niet meer door. Dus zaterdag opnieuw laten piercen... is me dit toch weer een hel :') . Verschrikkelijke pijn. Normaal ben ik van het principe gewoon met rust laten en lichaam zelf laten uitzoeken, maar door mijn werk in de varkenssector kruipt er erg veel stof, meel, stront,... etc in de wonde, dus doe ik 1x per dag onder de douche met water uitspoelen dat al het vuil eruit is. Maar auw auw auw. Als ik hem nu nog eens verlies laat ik hem niet meer piercen hoor, ik vind septums echt een marteling qua genezing.
Mijn industrial, neusringetje, lippiercing en smiley waren allemaal een piece of cake. Maar deze... ~~}>

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 11:44

Ik ben normaal van het litfa
Maar ben ik de enige die bij zn septum die korstjes er af wilt krabben (van het ringetje, niet vd wond zelf)
Als hij perongeluk beweegt met zo'n dingetje op die ring.... noooohh.

Kan ook liggen aan mijn genezing. Mijn vriend vergeet steeds dat het nog gevoelig is, dus geeft ruwe kussen, met gevolg dat Cindy even over de grond rolt van een pijn scheut. XD
Oh en blijven hangen aan waterflessen en tshirts enzo.
Why am I like dis.

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 11:53

Cindeeh, ik ken het :') zo pijnlijk als hij dan ineens draait! Zelf ben ik nooit met mijn septum vast te komen zitten *snel afkloppen* wel vaak genoeg met mijn neuspiercing. Was in dezelfde week dat ik hem liet zetten (dus was nog heel gevoelig), trek ik hem er helemaal uit toen ik mijn gezicht aan het wassen was. Zo pijnlijk om hem dan weer terug te doen!

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 12:13

Nou, hier gaat het prut.

Ergens in januari heb ik mijn wenkbrauw laten piercen, wilde 2 tegelijk, maar mijn wenkbrauw begon op te zwellen, dus 2 week later de ander laten zetten.

Ik heb best wel wat gedoe gehad met de eerst, maar nu ben ik er laatst achter gekomen dat mijn lichaam klaar is met de eerste piercing, hij wordt er letterlijk uit gewerkt. Het stukje huid tussen de gaatjes wordt steeds kleiner en kleiner..