Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
TheNovelist schreef:Ik denk zeker dat je een septum kan hebben! En wat betreft 3 piercings tegelijk zetten, jij kent je lichaam het beste dus als je denkt dat dat geen probleem zou zijn dan zou ik er voor gaan (ik weet van mezelf dat ik er ook 3 kan laten zetten)
Ik heb zelf een rook en wil er ook heel graag een conch bij, lijkt me wel een leuke combi!
marindexo schreef:Die septum staat leuk! Zeker doen!
Ik heb zelf een dubbele conch laten zetten en man wat deed dat pijnMisschien niet helemaal vergelijkbaar omdat dit met twee naalden tegelijk werd gedaan en het natuurlijk vlak bij elkaar zit, maar ik ga dus echt nooit meer twee piercings tegelijk laten zetten. Terwijl een kennis van mij een triple forward helix heeft laten zetten en die vond het wel prima, de derde prik was even wat vervelender dan de eerste twee maar ze zou het zo weer doen. Nou ik dus nooit meer.
Zou het even aankijken, ik denk dat je zelf wel aanvoelt of een tweede of derde piercing gaat lukken op dat moment
Spelt schreef:Zo ik heb vanochtend lekker toch mijn tepelpiercings laten zetten. Was echt een eitje, prik was niet heel lekker maar had ook niet echt het gevoel dat ik knock out zou gaan ofzo. Nu maar hopen op een goede genezing
TheNovelist schreef:Jaloers! Wil ik ook al zo lang maar iets stopt mij gewoon. Vind de 'prik' niet zo eng maar meer om daar te zitten
Citaat:Spelt schreef:Zo ik heb vanochtend lekker toch mijn tepelpiercings laten zetten. Was echt een eitje, prik was niet heel lekker maar had ook niet echt het gevoel dat ik knock out zou gaan ofzo. Nu maar hopen op een goede genezing
Jeetje, dat had ik ook wel gewild... Ik ging echt door een hel. En ik was zo stom om ze niet alle 2 tegelijk te doen dus de 2e keer was nog erger omdat ik wist wat ik kon verwachten.