Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maanlicht schreef:Ik heb dat probleem ook, vooral met hartige dingen.. Ik probeer over de hele dag genoeg te eten, maar toch heb ik zin om de kastjes leeg te halen 's avonds. Probeer nu al wat later te eten, dat werkt aardig.
@ Kayleigh: die cannellini cake, is dat van cannellini bonen gemaakt?
Heb je daar een recept van?
Laura82 schreef:Wauw een kg, ja dat lijkt me zeker genoeg! Maar even voor de duidelijkheid, mijn post was geen kritiek hoor! Juist bedoeld om aan te geven dat je van zo'n lijstje niet kan zien of het genoeg is of niet.
Ik zit zelden echt vol, dat vind ik wel lastig... Ook als ik eiwitten eet, al gaat het dan wel iets beter. Maar ik kan een half uur na het avondeten ook echt gewoon een hongergevoel hebben, ook al heb ik meer dan genoeg gegeten
Maanlicht schreef:@ Kayleigh: die cannellini cake, is dat van cannellini bonen gemaakt?
Heb je daar een recept van?
gribaldi schreef:In de chocolade zitten toch geen gekke dingen?
Ik kruip weer onder de mee-lees-steen, blijkbaar vinden een aantal mensen het fijn om over mij te 'roddelen'.
Spoiler:
Als het afvallen bij jullie niet lukt, fijne meelezer S, ga dan niet op mij zitten afgeven of op mijn lijstje. Daar is niks mis mee. Ik eet voldoende. Ik leef, ik geniet en heb plezier. Je kunt ook vragen hoe de rest van mijn dag eruit ziet, zonder meteen een oordeel te vellen. Blijkbaar, ben je zo erg met een ander bezig i.p.v. met jezelf dat je daaromvetblijft... Greetz RBF