Licht aan t einde van de tunnel, welk einde?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

wortel115

Re: Licht aan t einde van de tunnel, welk einde?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 23:03

Jeetje Quir dat ze je fdan naar huis willen sturen. Gelukkig kun je toch blijven ik duim in ieder geval nog steeds dat je je snel wat beter gaat voelen

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 23:15

:(:)

No words...

Madje1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 23:15

ooh bah, snap dat je daar alles behalve blij mee was.
Gelukkig probeert de arts nog mee te denken. maar pff het zit echt niet mee.
Snap dat je hem liever bij je hart wilt hebben. Maar kan het dan ook niet dat het pericard dan gaat ontsteken en dan dezelfde reactie van het buikvlies in het pericard gaat plaats vinden?
Maar ik denk aan de andere kant wel dat jouw buikvlies er gewoon niet tegen kan en aankomende keer weer zo gaat reageren. Dus misschien kan het wel gewoon bij het hart, omdat nog niet geïrriteerd is geweest.

En voel je je nu slechter worden door de antibiotica of door de hoge druk en toch meer last krijgen van die bacteriën?

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-16 07:21

Madje1992 schreef:
Gelukkig reageer de bacterie goed. En hopelijk verdwijnt hij dan ook uit je hoofd. Of kan deze zich niet gaan verstoppen?
Hopelijk blijft het alleen bij deze en kun je het zo goed aanpakken.

Verkoop lijkt mij altijd lastig, maar helemaal met een veulen dat je hart gestolen heeft.

En nog een bloemetje vanuit hier voor jouw.
[ [url=m/v7yxk4.jpg]Afbeelding[/url] ]

Als hij het tot zondag red neem ik hem mee voor je. Ten minste als je dat leuk vind en het mag.

Oh ik zie nu pas t bloemetje, hij is prachtig! <3

Bedankt allemaal weer voor de lieve berichtjes, doet me erg goed, elke keer weer. <3

Ook alweer kaartjes gekregen van aantal lieve Bokkers, dankjewel!

rocymax schreef:
Ach Quir toch, wat ontzettend rot en balen weer. Had zo gehoopt dat je je alweer iets beter zou voelen. Ik voel zo met je mee.... :(:)

Dankjewel! Ben bang dat het pas weer beter gaat worden als er een nieuwe drain in zit, maar hopelijk geen zes weken wachten. Ook al is t nu nog maar vijf weken, toch nog wel erg lang.

balance schreef:
Ik hoop dat ze je nog even vasthouden in het ZH Quir. Blij dat je dat gesprek hebt gehad, ik kan me voorstellen dat dat oplucht.

Ik zeg t niet snel, want uiteraard ben je liever thuis (en in theorie is dat ook mogelijk met de picc lijn), maar ik ga niet zomaar meer naar huis. Nu kunnen ze goed zien hoe snel het verslechterd en misschien helpt dat om er wat meer haast achter te gaan zetten voor de nieuwe drain.

Gesprek was inderdaad echt een opluchting, zeker omdat hij t niet eens was met 't beleid dat ze wilde. Terwijl de zaalarts liet overkomen alsof dat zijn idee was, maar daar leek t eigenlijk helemaal niet op. Vraag me dan altijd af waar t fout gaat en hoeveel er de andere kant op dan wel niet fout gaat... beter gewoon de eigen arts aan t bed en niet een zaalarts.

SpeechLess schreef:
Jemig, hoe kunnen ze nou weer bedenken dat je met een paar tabletten naar huis kunt terwijl je middenin je behandeling zit 8)7
Fijn dat het gesprek met je arts goed was. Blijft natuurlijk lastig met die afwegingen van risico en slagingskans qua plaatsing van de drain..
Naar dat je je nog weer slechter gaat voelen.. Dat komt nu door de antibiotica? Kan dat nog beter worden of is die kans klein?

Precies dat inderdaad... ons argument was ook dat dezelfde bacterie et vorige keer ook zat en wij dus denken dat die de twee weken antibiotica via infuus dus overleefd heeft. En dan zouden ze nu na een week al stoppen en overgaan op pillen?
Natuurlijk heb ik ook liever pillen, zoveel fijner en makkelijker dan aan dat lijntje zitten. Maar ik wil gewoon dat monster dood hebben, tot de laatste. Als dat betekend aan t lijntje, heel graag zelfs.

De reden dat de arts niet naar t hart wil begrijp ik ook wel. Als er dan een infectie ontstaat, zit die gelijk overal en grote kans dat de nieren dat niet overleven. Ook krijgt de drain en totaal andere werking en is de kans op onderdruk veel groter (omdat er dan aan de drain gezogen wordt door de bleef stroom). Kans op trombose is aanwezig, etc.

Dus begrijp t heel goed, maar in de buik is nu al zo vaak fout gegaan. Liever toch in t hart... de kans dat het goed gaat is toch nog wat groter dan dat het fout gaat.

Deels door de antibiotica inderdaad, maar slechter gaat t vooral door de torenhoge druk in mijn hoofd. Dat wordt niet meer beter tot er een drain in zit (of elke dag lumbaalpunctie, maar dat zie ik niet zitten := )

Imre schreef:
Dikke knuffel, Alice! :(:) Ik snap niet dat ze niet inzien dat je een goede reden hebt om die drain niet meer naar je buik te willen.

Dankjewel! <3

Snap ik ook niet, al denk ik wel dat ie heel goed begrijpt waarom ik dat niet wil, maar voor hem wegen de risico's daar denk ik niet tegenop. Verwacht wordt wel dat de infecties telkens uit de buik komen, maar wat als dat toch niet zo blijkt te zijn?

esje01 schreef:
Bah bah wat verschrikkelijk vervelend weer allemaal.
6 weken klinkt me ook wel weer enorm lang in de oren.
Dikke knuffel van ons.

Dank je. <3
Ik vind zes weken ook erg lang, veel te lang... maar ze willen zekerheid dat de infectie weg is. Op zich mee eens, maar stop dan ook niet na twee weken antibiotica. Daarna gebeurd er toch niets meer en kan er ook best een drain in... als je zes weken wilt wachten, geef dan ook zes weken antibiotica

Jet schreef:
Jeetje, moet je weer zo sterk voor jezelf opkomen! En dat lukt je ook nog, ondanks dat je je zo ontzettend beroerd voelt. Je bent ook wel een enorme vechtersbaas hoor!
Ik kan me voorstellen dat de arts het erg spannend vindt om de drain naar je hart te leiden, als het dan mis is, is het waarschijnlijk ook echt mis. Nu met die drains naar je buikholte weten ze je steeds weer net op tijd een soort van op te lappen, zo zie ik het tenminste, maar als je maar een kwart van een signaaltje mist als hij bij je hart gaat klooien, is de kans groot dat je er niet meer bent. Dat zal een arts hoe dan ook willen voorkomen, dat zit niet in zijn beroep... Maar ik snap aan de andere kant ook heel goed dat jij dat buikgedoe meer en nog meer dan zat bent, dus ik snap jouw kant van het verhaal ook prima.

Wat een idioterie om je met pillen naar huis te willen sturen, diegene die dat bedacht had mag nog wel eens een stuk van zijn opleiding overdoen wat mij betreft... Ik hoop toch echt dat ze deze kuur in het ziekenhuis afmaken, ook al wil je zelf misschien ook wel liever naar huis, daar kunnen ze je toch veel beter in de gaten houden.

Heel veel sterkte weer hoor, mijn duimen draaien zich weer suf voor je!

Dankjewel! <3

Gelukkig heb ik een ontzettend lieve vriend die daar heel duidelijk in is, alleen lukt me dat niet.

Dat is het inderdaad, begrijp ook echt wel heel goed waarom hij dat liever niet doet. In de buik heb je tijd om in te grijpen, in het hart gaat het allemaal veel sneller en als t fout gaat ook meteen heel erg fout. De buik kan dat ook gebeuren, maar je hebt simpelweg gewoon tijd om iets te kunnen doen.

Als ik van te voren wist dat het weer zo'n strijd zou worden, hadden ze die drain er nooit uit mogen halen. Dan maar dood ziek, maar voel me nu slechter...

Ik weet niet wie het bedacht had. Zaalarts liet overkomen of het mijn eigen arts was, maar zo leek t juist helemaal niet. Natuurlijk ben je liever thuis dan in t ziekenhuis, maar ga nu toch echt niet zomaar naar huis.

bigone schreef:
Misschien een vreemde vraag maar kunnen ze die drain niet naar de blaas verplaatsen??

Dat kan inderdaad niet, op zich is de blaas steriel. Alleen blaasontsteking komt toch geregeld voor (nu heb ik nog nooit een blaasontsteking gehad, maar kan altijd) en dat is levensgevaarlijk.

Varekaj schreef:
Je blaas staat via je urineweg in verbinding met de buitenwereld. Hoewel urine steriel is, kan je altijd een blaasinfectie oplopen en dan klimt dat alsnog door naar de hersenen en in het slechtste geval ook naar de nieren. Dat moet je niet willen.
Daarnaast gok ik dat TS dan een godganse dag op het toilet gaat zitten...

Dit inderdaad. :)
En inderdaad denk ik dat ik dan de hele op t toilet zit. :+
Normaal maak je zo'n halve liter hersenvocht per dag aan, dan valt t nog mee. Alleen maak ik veel en veel meer aan.

Jet schreef:
Marc, mijn overleden man met MS had op het gegeven moment een urostoma. De blaas was losgekoppeld van de hogere urinewegen. Die blaas veroorzaakte de laatste jaren voor de operatie enorme problemen, keer op keer een blaasontsteking, die opsteeg naar de nieren. Dan kreeg hij een uro-sepsis en moest hij met de grootste spoed naar het ziekenhuis. Zijn blaas konden ze met het plaatsen van de uro-stoma niet verwijderen omdat de operatie dan te lang zou duren. Toch kon die stomme blaas ook daarna nog voor grote problemen zorgen met zijn infecties. Uiteindelijk is hij overleden omdat zijn lichaam niet meer reageerde op de antibiotica. Dit alleen even om aan te geven dat naar de blaas echt geen optie is, zoals Varekaj al aangaf.

Poeh wat enorm heftig zeg. :(:)

wortel115 schreef:
Jeetje Quir dat ze je fdan naar huis willen sturen. Gelukkig kun je toch blijven ik duim in ieder geval nog steeds dat je je snel wat beter gaat voelen

Dankjewel! <3
Normaal ga ik graag naar huis, maar deze keer toch echt niet mee eens...
Hopelijk stoppen ze er snel een drain, dan zal t snel weer beter gaan.

_KiMbErLeY_ schreef:

No words...

<3

Madje1992 schreef:
ooh bah, snap dat je daar alles behalve blij mee was.
Gelukkig probeert de arts nog mee te denken. maar pff het zit echt niet mee.
Snap dat je hem liever bij je hart wilt hebben. Maar kan het dan ook niet dat het pericard dan gaat ontsteken en dan dezelfde reactie van het buikvlies in het pericard gaat plaats vinden?
Maar ik denk aan de andere kant wel dat jouw buikvlies er gewoon niet tegen kan en aankomende keer weer zo gaat reageren. Dus misschien kan het wel gewoon bij het hart, omdat nog niet geïrriteerd is geweest.

En voel je je nu slechter worden door de antibiotica of door de hoge druk en toch meer last krijgen van die bacteriën?

Ja, heel fijn. Ben ook echt wel blij en tevreden met mijn arts, maar soms zou t fijn zijn als je ze wat vaker ziet en niet alles via zaalarts gaat...

Op zich is het pericard niet t enige risico, maar vooral dat de bacteriën in het bloed terecht komen en dan heb je een bacteremie/sepsis en dat is levensgevaarlijk, omdat de bacterie dan werkelijk overal in t lichaam terecht komt.

Echter denken we dat de infecties ontstaan in de buik en dan zou t in principe goed moeten gaan in het hart. Uitgezonderd de sowieso al aanwezig kans op infecties.

En mijn buikvlies is sowieso heel gevoelig door de infecties van t buikvlies, dat zal ook blijven waarschijnlijk.

Voel me slechter door de hoge druk vooral, ook wel wat van de antibiotica maar de druk is alweer zo hoog.

Gisteren bij oogarts geweest, zie behoorlijk dubbel. Dus nu een bril (kinderbril haha) gekregen om te lenen die t dubbel zien zo goed als weg haalt.

Verder vannacht aantal keer prednison en dexamethason gehad, omdat ik straks een CT scan heb met contrast (en ik daar allergisch voor ben). Dus sliep ik eindelijk, werd ik weer wakker gemaakt door prednison en dexamethason of de antibiotica... half zes de eerste zak antibiotica er weer aan en ze zitten er net een 15 min weer. Dus alweer even wakker.

Spekkie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 09:38

Pfoehhh he, heel veel sterkte. Ik vind het knap dat je zo volhoud. Tja wat is wijsheid, na al die ellende in je buik snap ik dat je liever voor je hart gaat. Maar ik vind het idee ook wel wat eng hoor :o .

Maar als jij al aangeeft dat je nu liever in het ziekenhuis blijft dan naar huis gaat is het wel echt heftig, blij dat je eigen arts wel goed naar je luistert, dat is altijd een dingetje. Ben ik ook wel eens tegenaan gelopen.

Heel veel sterkte meis en hopelijk ondernemen ze snel actie.

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 09:46

Hele dikke knuffel van mij :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 12:16

Misschien heel stom hoor, maar kunnen ze de drain niet uitwendig uiten? Dus beetje zoals een stoma?

Lay_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 12:46

Dikke virtuele knuff!

Bobje, dat is naar mijn weten niet mogelijk.
Ik heb in 2013 een drain gehad na mijn hersenstam operatie (drain kreeg ik ivm complicatie van lekkend hersenvocht ) en moest 10 dagen op mijn kamer/bed blijven ivm infectie gevaar.

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-16 13:22

Spekkie01 schreef:
Pfoehhh he, heel veel sterkte. Ik vind het knap dat je zo volhoud. Tja wat is wijsheid, na al die ellende in je buik snap ik dat je liever voor je hart gaat. Maar ik vind het idee ook wel wat eng hoor :o .

Maar als jij al aangeeft dat je nu liever in het ziekenhuis blijft dan naar huis gaat is het wel echt heftig, blij dat je eigen arts wel goed naar je luistert, dat is altijd een dingetje. Ben ik ook wel eens tegenaan gelopen.

Heel veel sterkte meis en hopelijk ondernemen ze snel actie.

Dankjewel! <3

Ik vind t ook wel een eng idee hoor, maar dat vond ik eerst in mijn hersenen ook. Rug en buik heb ik altijd een minder eng idee gevonden, maar hersenen... en hart inderdaad. Het idee alleen al. Zo ook met de drain in de hersenen, moest daar niet te veel bij nadenken. Je merkt er namelijk ook niet zoveel van.

Picc line vond ik toch ook wel spannend, eerste dagen ook heel erg gefocust op de lijn. Durfde niet op rechts te liggen (bang dat ik m afknelde of iets of dat ik m zou voelen), maar daar merk je ook helemaal niets van en doe nu gewoon alles. Merk er helemaal niets van, behalve als paracetamol en naproxen uit beginnen te werken voel ik de insteek een beetje. Pijn is een groot woord, maar fijn in ieder geval niet.

Nu eindig de picc lijn op dezelfde plek als de drain zou eindigen. Enige verschil is dat de drain stuk dikker is dan de picc en hij ergens anders het vat in gaat (in de hals in plaats van de arm).

Dus eigenlijk stelt t niet zoveel voor... het is ook vooral na de operatie, de complicaties, die de chirurg tegenhoudt. En ik begrijp t op zich ook wel. Nu moeten zij nog begrip krijgen en zien dat t zo niet gaat...

Dat ik niet zomaar naar huis, zegt inderdaad best veel. Liefst ben ik al thuis als t woord thuis valt...

_Mel schreef:
Hele dikke knuffel van mij :(:)

Dankjewel! <3

bobje26 schreef:
Misschien heel stom hoor, maar kunnen ze de drain niet uitwendig uiten? Dus beetje zoals een stoma?

Ja, dat is wel een optie. Voor tijdelijk, echter mag je dan niet van bed af en moet je plat liggen en meeste ziekenhuizen kom je op intensive care te liggen. Meeste ziekenhuizen plaatsen ook een externe drain na infectie, maar hier doen ze dat dus niet...

Lay_D schreef:
Dikke virtuele knuff!

Bobje, dat is naar mijn weten niet mogelijk.
Ik heb in 2013 een drain gehad na mijn hersenstam operatie (drain kreeg ik ivm complicatie van lekkend hersenvocht ) en moest 10 dagen op mijn kamer/bed blijven ivm infectie gevaar.

Ja inderdaad, dus niet zomaar een optie, maar zou t toch wel heel graag willen. Van die enorme druk af zijn.

Helaas zit nu al een van de twee van mn picc lijn dicht... echt ontzettend rot. Nu hebben ze aan één wel genoeg, maar toch. Baal er best van.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 14:32

En meerdere drainen die dunner zijn of een drain die eindigt in een soort ballon met piclijn zodat je die zelf aan kunt prikken en leegzuigen...... schreeuw maar wat want er moet toch een technische oplossing te vinden zijn.

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 21:45

Ik volg je verhaal al een tijdje, en wat moet je je toch wanhopig voelen op momenten!

Hoe is het vandaag?

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 22:23

Ik vind het bewonderenswaardig hoe helder jij weet te reageren, zelfs meteen na je operatie. De dag na mijn keizersnee had ik al moeite met wat appjes versturen :+ .

Medisch gezien kan ik niets inbrengen, maar ik probeer zoveel mogelijk positieve vibes je kant op te sturen, en wens je veel wijsheid met de beslissing wat je met je knappe Liv gaat doen!

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 23:19

igor001

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 23:50

Ach Quir :(:)

Fijn dat je arts zo goed reageerde bij het gesprek en de ab gewoon nog via het infuus gaat. En ik snap je haast om een nieuwe drain te plaatsen, en ik begrijp nu ook echt wel hoeveel last je hebt, maar waarom geen 6 weken wachten als dat de kans op een infectie weer verdwijnt?

Een drain naar het hart klinkt met jouw geluk ook wel eng brr, maar inderdaad, het idee dat ze zoiets in je hoofd zetten ook.

Ik zal Liv trouwens houden Quir.. gewoon het idee dat hij over 4 jaar beleerd kan worden, dat moet toch zeker wel een motivatie voor je zijn. Over 4 jaar zit jij echt wel weer in het zadel mag ik hopen.

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-16 18:29

bigone schreef:
En meerdere drainen die dunner zijn of een drain die eindigt in een soort ballon met piclijn zodat je die zelf aan kunt prikken en leegzuigen...... schreeuw maar wat want er moet toch een technische oplossing te vinden zijn.

Hoe dunner de drain hoor groter de kans op verstopping, maar de drain mag ook weer niet te dik worden.

Elke keer als je een drain of reservoir aanprikt is er een risico op infecties, dus dat wordt liever niet gedaan. Je hebt een Omaya reservoir, dat is hetzelfde als de drain die ik had alleen dan zonder afvoerende katheter. In mijn drain zat ook een reservoir waar in geprikt kan worden. Echter is een Omaya reservoir alleen diagnostisch bedoeld en niet therapeutisch. Wordt vooral gebruikt bij jonge kinderen om lumbaalpuncties niet te hoeven doen.

Echt een goed alternatief is er dus eigenlijk niet.

ivy_power89 schreef:
Ik volg je verhaal al een tijdje, en wat moet je je toch wanhopig voelen op momenten!

Hoe is het vandaag?

Dat is met momenten zeker zo, zeker als t helemaal niet gaat zoals t zou moeten gaan...

Het gaat elke dag een stuk slechter, morgen een lumbaalpunctie (als t goed is) en plan opstellen met mijn neurochirurg... ik hoop zo dat er snel een nieuwe drain in komt. Heb echt oprecht veel spijt dat ik niet naar Nijmegen gegaan ben.

Miran schreef:
Ik vind het bewonderenswaardig hoe helder jij weet te reageren, zelfs meteen na je operatie. De dag na mijn keizersnee had ik al moeite met wat appjes versturen :+ .

Medisch gezien kan ik niets inbrengen, maar ik probeer zoveel mogelijk positieve vibes je kant op te sturen, en wens je veel wijsheid met de beslissing wat je met je knappe Liv gaat doen!

Zullen maar zeggen dat het went, al die narcose (en morfine) haha. Nu ben ik ook echt wel suf, maar met schrijven heb ik alle tijd en die heb ik vaak ook echt nodig, ook nu.

Dankjewel!

Saintelette schreef:

<3

igor001 schreef:
Ach Quir :(:)

Fijn dat je arts zo goed reageerde bij het gesprek en de ab gewoon nog via het infuus gaat. En ik snap je haast om een nieuwe drain te plaatsen, en ik begrijp nu ook echt wel hoeveel last je hebt, maar waarom geen 6 weken wachten als dat de kans op een infectie weer verdwijnt?

Een drain naar het hart klinkt met jouw geluk ook wel eng brr, maar inderdaad, het idee dat ze zoiets in je hoofd zetten ook.

Ik zal Liv trouwens houden Quir.. gewoon het idee dat hij over 4 jaar beleerd kan worden, dat moet toch zeker wel een motivatie voor je zijn. Over 4 jaar zit jij echt wel weer in het zadel mag ik hopen.

Als zes weken wachten daadwerkelijk er voor zorgt dat de infectie niet meer terug komt, had ik dat nog wel voor over. Echter is dat niet zo. Zodra de antibiotica stopt, zal de bacterie blijven zitten (als die er nog zit) en gaan groeien zodra die iets heeft om op te gaan zitten, een drain dus. Dan maakt t niet uit of dat drie weken, zes weken of een jaar is. Zolang er geen antibiotica gegeven wordt, kan er ook gewoon een drain in.

Dat is dus ook wat mij zo enorm tegen staat. Ze willen alles stoppen, maar heb drain terug erin stoppen. Heb dan ook echt oprecht veel spijt dat we niet naar Nijmegen gegaan zijn. Daar is t gewoon zo simpel. Infectie is drain eruit en externe drain erin, twee/drie weken antibiotica (afhankelijk van de bacterie) en dan terug een drain erin. geen gedoe, geen strijd en heb onmenselijk lijden. Vreselijk.

Soms zou t zo fijn zijn om echt een tumor in je kop te hebben, symptomen, de pijn en t lijden zijn exact hetzelfde. Echter tumor kunnen ze eruit halen of als dat niet mogelijk is, is het tenminste geen enorme strijd om een drain of pijnstillers of wat dan ook. Dan hoef je niet onmenselijk te lijden. Bizarre wereld is t gewoon. Pff.

Morgen hopelijk eens een concreet plan en uitzicht op een drain. Liever gisteren dan vandaag nog... eerst maar weer een lumbaalpunctie, maar als dat er voor zorgt dat die drain sneller komt.

Klinkt inderdaad eng, maar heb t er ondertussen heel graag voor over. :)

Wat Livje betreft, ga eerst eens kijken of ik goede afspraken kan maken (want ik heb wel 'voorwaarde' voor ik m daadwerkelijk verkoop, geen gekke dingen hoor, maar dingen als hem kunnen blijven volgen bijvoorbeeld). Als ik hem verkoop kan er wel een super gave pony komen waar ik gewoon van alles al mee kan gaan doen, ook als rijden nog niet gaat. Daarnaast zie ik Liv ook wel graag naar die ruiter gaan, denk niet dat hij beter terecht kan komen.

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 21:21

Maar meid, waarom alsnog niet overplaatsen naar Nijmegen??? Je wordt niet met handboeien vast gelegd toch?

Veel sterkte gewenst in ieder geval en dikke virtuele knuffel!!!

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 23:20

Wat heb je het weer ontzettend zwaar voor je kiezen zeg.. Echt vreselijk. Hele dikke knuffel.

Sofy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 01:28

Brrr, af en toe vind ik mezelf heel zielig, maar als ik dan zie hoe jij moed houdt ondanks alle tegenslag geeft mij dat weer kracht om zelf ook door te gaan. Dus heel erg bedankt voor het delen van alles! Je bent een grote inspiratiebron.
En natuurlijk opnieuw ook weer heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte toegewenst.

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 09:59

Succes vandaag

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 14:18

Kwambij mij ook meteen in me op, is het niet mogelijk om je alsnog naar Nijmegen over te plaatsen?
Wat een bittere ellende allemaal zeg. Moed houden hoor, ik bewonder je echt om je doorzettingsvermogen en het accepteren.

Heel veel sterkte maar weer :(:)

Madje1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 15:25

Wendy_Komen schreef:
Maar meid, waarom alsnog niet overplaatsen naar Nijmegen??? Je wordt niet met handboeien vast gelegd toch?

Veel sterkte gewenst in ieder geval en dikke virtuele knuffel!!!

Dit ben ik wel met je eens

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 19:20

En als ze moeilijk doen komen we je wel met een groep bokkers je ontvoeren naar Nijmegen!!

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 09:26

Hou vol Alice :(:)

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 12:27

Nogmaals dikke knuffel, en hoop dat de stilte is omdat je hard aan het genezen bent, en niet anders....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 20:13

Geen nieuws is goed nieuws zeggen ze, maar ik vind dit soort radiostiltes toch wel heel eng -O-

Duimen draaien hier overuren dat je druk bezig bent met genezen.