Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Madje1992 schreef:Gelukkig reageer de bacterie goed. En hopelijk verdwijnt hij dan ook uit je hoofd. Of kan deze zich niet gaan verstoppen?
Hopelijk blijft het alleen bij deze en kun je het zo goed aanpakken.
Verkoop lijkt mij altijd lastig, maar helemaal met een veulen dat je hart gestolen heeft.
En nog een bloemetje vanuit hier voor jouw.
[ [url=m/v7yxk4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Als hij het tot zondag red neem ik hem mee voor je. Ten minste als je dat leuk vind en het mag.
rocymax schreef:Ach Quir toch, wat ontzettend rot en balen weer. Had zo gehoopt dat je je alweer iets beter zou voelen. Ik voel zo met je mee....
balance schreef:Ik hoop dat ze je nog even vasthouden in het ZH Quir. Blij dat je dat gesprek hebt gehad, ik kan me voorstellen dat dat oplucht.
SpeechLess schreef:Jemig, hoe kunnen ze nou weer bedenken dat je met een paar tabletten naar huis kunt terwijl je middenin je behandeling zit![]()
Fijn dat het gesprek met je arts goed was. Blijft natuurlijk lastig met die afwegingen van risico en slagingskans qua plaatsing van de drain..
Naar dat je je nog weer slechter gaat voelen.. Dat komt nu door de antibiotica? Kan dat nog beter worden of is die kans klein?
Imre schreef:Dikke knuffel, Alice!Ik snap niet dat ze niet inzien dat je een goede reden hebt om die drain niet meer naar je buik te willen.
esje01 schreef:Bah bah wat verschrikkelijk vervelend weer allemaal.
6 weken klinkt me ook wel weer enorm lang in de oren.
Dikke knuffel van ons.
Jet schreef:Jeetje, moet je weer zo sterk voor jezelf opkomen! En dat lukt je ook nog, ondanks dat je je zo ontzettend beroerd voelt. Je bent ook wel een enorme vechtersbaas hoor!
Ik kan me voorstellen dat de arts het erg spannend vindt om de drain naar je hart te leiden, als het dan mis is, is het waarschijnlijk ook echt mis. Nu met die drains naar je buikholte weten ze je steeds weer net op tijd een soort van op te lappen, zo zie ik het tenminste, maar als je maar een kwart van een signaaltje mist als hij bij je hart gaat klooien, is de kans groot dat je er niet meer bent. Dat zal een arts hoe dan ook willen voorkomen, dat zit niet in zijn beroep... Maar ik snap aan de andere kant ook heel goed dat jij dat buikgedoe meer en nog meer dan zat bent, dus ik snap jouw kant van het verhaal ook prima.
Wat een idioterie om je met pillen naar huis te willen sturen, diegene die dat bedacht had mag nog wel eens een stuk van zijn opleiding overdoen wat mij betreft... Ik hoop toch echt dat ze deze kuur in het ziekenhuis afmaken, ook al wil je zelf misschien ook wel liever naar huis, daar kunnen ze je toch veel beter in de gaten houden.
Heel veel sterkte weer hoor, mijn duimen draaien zich weer suf voor je!
bigone schreef:Misschien een vreemde vraag maar kunnen ze die drain niet naar de blaas verplaatsen??
Varekaj schreef:Je blaas staat via je urineweg in verbinding met de buitenwereld. Hoewel urine steriel is, kan je altijd een blaasinfectie oplopen en dan klimt dat alsnog door naar de hersenen en in het slechtste geval ook naar de nieren. Dat moet je niet willen.
Daarnaast gok ik dat TS dan een godganse dag op het toilet gaat zitten...
Jet schreef:Marc, mijn overleden man met MS had op het gegeven moment een urostoma. De blaas was losgekoppeld van de hogere urinewegen. Die blaas veroorzaakte de laatste jaren voor de operatie enorme problemen, keer op keer een blaasontsteking, die opsteeg naar de nieren. Dan kreeg hij een uro-sepsis en moest hij met de grootste spoed naar het ziekenhuis. Zijn blaas konden ze met het plaatsen van de uro-stoma niet verwijderen omdat de operatie dan te lang zou duren. Toch kon die stomme blaas ook daarna nog voor grote problemen zorgen met zijn infecties. Uiteindelijk is hij overleden omdat zijn lichaam niet meer reageerde op de antibiotica. Dit alleen even om aan te geven dat naar de blaas echt geen optie is, zoals Varekaj al aangaf.
wortel115 schreef:Jeetje Quir dat ze je fdan naar huis willen sturen. Gelukkig kun je toch blijven ik duim in ieder geval nog steeds dat je je snel wat beter gaat voelen
_KiMbErLeY_ schreef:
No words...
Madje1992 schreef:ooh bah, snap dat je daar alles behalve blij mee was.
Gelukkig probeert de arts nog mee te denken. maar pff het zit echt niet mee.
Snap dat je hem liever bij je hart wilt hebben. Maar kan het dan ook niet dat het pericard dan gaat ontsteken en dan dezelfde reactie van het buikvlies in het pericard gaat plaats vinden?
Maar ik denk aan de andere kant wel dat jouw buikvlies er gewoon niet tegen kan en aankomende keer weer zo gaat reageren. Dus misschien kan het wel gewoon bij het hart, omdat nog niet geïrriteerd is geweest.
En voel je je nu slechter worden door de antibiotica of door de hoge druk en toch meer last krijgen van die bacteriën?
Spekkie01 schreef:Pfoehhh he, heel veel sterkte. Ik vind het knap dat je zo volhoud. Tja wat is wijsheid, na al die ellende in je buik snap ik dat je liever voor je hart gaat. Maar ik vind het idee ook wel wat eng hoor.
Maar als jij al aangeeft dat je nu liever in het ziekenhuis blijft dan naar huis gaat is het wel echt heftig, blij dat je eigen arts wel goed naar je luistert, dat is altijd een dingetje. Ben ik ook wel eens tegenaan gelopen.
Heel veel sterkte meis en hopelijk ondernemen ze snel actie.
_Mel schreef:Hele dikke knuffel van mij
bobje26 schreef:Misschien heel stom hoor, maar kunnen ze de drain niet uitwendig uiten? Dus beetje zoals een stoma?
Lay_D schreef:Dikke virtuele knuff!
Bobje, dat is naar mijn weten niet mogelijk.
Ik heb in 2013 een drain gehad na mijn hersenstam operatie (drain kreeg ik ivm complicatie van lekkend hersenvocht ) en moest 10 dagen op mijn kamer/bed blijven ivm infectie gevaar.
bigone schreef:En meerdere drainen die dunner zijn of een drain die eindigt in een soort ballon met piclijn zodat je die zelf aan kunt prikken en leegzuigen...... schreeuw maar wat want er moet toch een technische oplossing te vinden zijn.
ivy_power89 schreef:Ik volg je verhaal al een tijdje, en wat moet je je toch wanhopig voelen op momenten!
Hoe is het vandaag?
Miran schreef:Ik vind het bewonderenswaardig hoe helder jij weet te reageren, zelfs meteen na je operatie. De dag na mijn keizersnee had ik al moeite met wat appjes versturen.
Medisch gezien kan ik niets inbrengen, maar ik probeer zoveel mogelijk positieve vibes je kant op te sturen, en wens je veel wijsheid met de beslissing wat je met je knappe Liv gaat doen!
Saintelette schreef:
igor001 schreef:Ach Quir![]()
Fijn dat je arts zo goed reageerde bij het gesprek en de ab gewoon nog via het infuus gaat. En ik snap je haast om een nieuwe drain te plaatsen, en ik begrijp nu ook echt wel hoeveel last je hebt, maar waarom geen 6 weken wachten als dat de kans op een infectie weer verdwijnt?
Een drain naar het hart klinkt met jouw geluk ook wel eng brr, maar inderdaad, het idee dat ze zoiets in je hoofd zetten ook.
Ik zal Liv trouwens houden Quir.. gewoon het idee dat hij over 4 jaar beleerd kan worden, dat moet toch zeker wel een motivatie voor je zijn. Over 4 jaar zit jij echt wel weer in het zadel mag ik hopen.