Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Kayleigh_ schreef:Danique, welkom. Ik vind je lijstje er prima uitzien, het maakt voor je lichaam niet uit hoe groot je maaltijden zijn, als je in totaal maar aan je macro's komt. Dus als jij liever je nootjes en banaan als tussendoortje houdt, zou ik dat gewoon doen.
Verder kun je niet plaatselijk vet kwijtraken, dus oefeningen voor een strakkere buik bestaan niet.
Succes!
Kayleigh_ schreef:Danique, welkom. Ik vind je lijstje er prima uitzien, het maakt voor je lichaam niet uit hoe groot je maaltijden zijn, als je in totaal maar aan je macro's komt. Dus als jij liever je nootjes en banaan als tussendoortje houdt, zou ik dat gewoon doen.
Verder kun je niet plaatselijk vet kwijtraken, dus oefeningen voor een strakkere buik bestaan niet.
Succes!
Danique1990 schreef:Kayleigh_ schreef:Danique, welkom. Ik vind je lijstje er prima uitzien, het maakt voor je lichaam niet uit hoe groot je maaltijden zijn, als je in totaal maar aan je macro's komt. Dus als jij liever je nootjes en banaan als tussendoortje houdt, zou ik dat gewoon doen.
Succes!
Gisteren filmpje gezien, over super slanke top modellen die veel touwtje springen.. Ik naar de winkel, springtouw gehaald. Even een interval sessie gedaan van 30 sec zo snel mogelijk, 30 sec rust etc. Dat 10 min... Phoe, zwaar.. Maar nu spierpijn!! Ik kan echt zowat niet meer lopen.. Of m'n kuitspieren bij elke stap afscheuren.. Wordt wat, vanmiddag dressuurles!!
RusselNuwell schreef:xNavatu schreef:Hebben jullie ook dat als je gezond bezig bent je je gelijk al een stuk dunner voelt?
Ja, op zich heerlijk, maar als ik dan een slechte dag heb qua eten voel ik me moddervet.