Alleen vandaag niet gegaan want ben gister met paardlief over de kop gegaan in het bos dus heb echt veel spierpijn maar morgen wil ik toch een uurtje cardio gaan doen op een rustig tempo.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maris89 schreef:He dames! Nou dat is toch juist hartstikke goed Lucifertje! Gewoon zo volhouden en dan komt het wel goed toch!
Ik ben 2,5 week in Sri Lanka op vakantie geweest dus ben ook aardig wat kracht kwijt. Ben nu wel 3 x per week lekker bezig dus houd goede hoop haha! Qua afvallen wel ontzettend aan het jojo’en, bleh! En ik let zo ontzettend goed op.
HouVanUtopia schreef:Ik zou dat willen om meer eiwitten binnen te krijgen en in de zomermaanden heb ik soms geen tijd voor lunch op me werk en als je op zo'n manier toch aan wat goeds kan komen en makkelijk kan drinken tussendoor
HouVanUtopia schreef:Ik heb gisteren 2 groepslessen gedaan ging echt super
Nu morgen hardlopen
Vrijdag fitness
Zaterdag hardlopen
Ik zit eraan te denken om een eiwit Shake te gaan nemen iemand ervaring met smart protein van body fit shop deze kun je ook op niet sportdagen nemen als bv vervanging van ontbijt of lunch
HouVanUtopia schreef:Ik zou dat willen om meer eiwitten binnen te krijgen en in de zomermaanden heb ik soms geen tijd voor lunch op me werk en als je op zo'n manier toch aan wat goeds kan komen en makkelijk kan drinken tussendoor
HouVanUtopia schreef:Ja dat snap ik..... dat heb je nu al gezegd maar er zijn ook andere ervaringen als je erover leest en ik heb nergens gezegd het als vervanging te willen nemen dus snap niet dat je daar steeds over begint ja je kan ze als vervanging nemen voor bv je ontbijt en daarom zoek ik ervaringen omdat ik denk dat je daar dan meer aan hebt dan alleen een eiwit Shake