Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 02:08

@Yv_

Wat zou volgens Beautypedia dan wel een goede cleanser zijn? Heb er dringend een nodig :)

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 11:31

Yv_ schreef:
Loose: ik heb het weleens bij de Sephora laten doen, maar toen vond ik het een beetje gemaakt. Verder heb ik vooral van die goedkope poeders, omdat ik niet weet welke kleur ik moet hebben en ik een poeder van 20 euro die misschien niet goed is een beetje zonde van het geld vind. Daar zijn geen testers van, dus ik test ze niet uit in de winkel als je dat bedoelt.
En als je bedoelt of ik het uittest met bijbehorende oogmake-up: ik draag nauwelijks meer dan mascara op mijn ogen :). Af en toe wil ik nog weleens wat kleur opdoen in het weekend (en dan zijn het de neutrale kleuren uit naked 3) maar dat was het wel een beetje.

Edit: Oh maar ik heb geen blonde wenkbrauwen hoor :D. Assig bruin, maar als ik mn haar heb laten verven lijken ze weer donkerder/lichter ofzo.

Vind jouw match idd heel mooi Nel.

Ach, anders ga ik hier voor :Y)
[ Afbeelding ]

Goeie keuze, zoiets staat iedereen wel. :))

Haha oké ik dacht dat het om blonde wenkbrauwen ging. Heb je bij MAC al wel geprobeerd dan? Die brengen het ook altijd even aan.

Haha en mijn wenkbrauwen worden ook steeds donkerder geloof ik, en strakker. :))

Tytonidae: Je moet even klikken op Best Products en dan Cleansers aanklikken, daar vind je de cleansers die zij het beste vindt.

Tillie20

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 11:46

Heb net weer wat besteld op internet, 2 palettes en 1 baked highlighter. Ik ben heel erg op zoek naar een oranje tot oranje-rode lipstick, liefste onder de 15 euro. Iemand een aanrader?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 11:53

Vaak werken ze in tutorials voor contouren met wat meer creme/vloeibaar product.. Weet iemand fijne niet TR dure, zonder oranje onder toon

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 12:39

Je kan poeder van je bronzer met dagcreme of eventueel foundation mengen, als je het wilt uitproberen. Vind poeder zelf fijner werken omdat je het beter kan blenden. Vloeibare producten zijn vaak wat meer definitief zodra je het aangebracht hebt. Of je kan een te donkere foundation gebruiken (:

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 12:46

Kwam net een mooie ooglook tegen met het nieuwe too faced chocolate bar palette. Ga ik toch weer twijfelen er over haha.

Echt zo balen dat ik de sephora niet kon vinden in keulen!

Ik werk altijd met poeders om te contouren. Kom dat eigenlijk ook wel het meest tegen :j

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 13:19

Kom helaas geen donker genoegen poeders tegen zonder oranje/gele ondertoon :(

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 13:22

NYX taupe? Of wil je echt een bronzer?

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 13:22

Ik heb vandaag een dun lijntje zwarte eyeliner, daar boven zilvergrijze eyeliner, en zwarte mascara.
Moet zeggen dat ik nog best gelukt vind haha! :P

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 13:24

En als je eens zilver oogpotlood dort en daaroverheen zwart lijntje? Zo dor ik altijd als ik blauw zwart wil :P

Zolang je maar mee kan contouren.. Is voor onder mijn jukbeenderen.. Zal die even opzoeken

Heb vandaag lokk met flomar en w7 palette.. Zo blij mee <3 moet die echt vaker gebruiken

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 13:25

Gianti: Ook nog onder mijn ogen zeg maar?
Ik heb nu alles alleen bij de bovenwimpers gedaan ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 13:30

Ik heb de Honey bronzer van The Body Shop en die bevalt mij heel goed.
Niet oranje of geel, heb zelf namelijk een roze ondertoon en met de meeste matte bronzers lijk ik net een wortel :')

Deze is er in 2 tinten, ik heb zelf de lichtste.
Hij is heel subtiel, dus als je een iets steviger contour wilt, kun je beter naar de donkere tint kijken.
Is nog steeds wel vrij licht ;)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-12-14 13:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 13:30

Ik gebruik zelf vaak NYX taupe en dan met mocha blush van mac.
Gebruik ik geen blush ga ik voor NARS laguna!

Vind ze beiden erg mooi :)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 13:33

Ik gebruik de honey Bronzer van tbs als volledige Bronzer vooral zomers en dan nyx taupe om te 'contouren'
Cyella welke heb je besteld? Hier geen ervaring met oranje, dat staat me niet :=

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 13:35

Ben bang dat nyx taupe te licht is (ben getint)... Gebruik nu grijze oogschaduw onder MN bronzwr om de kleur iets koeler en donkerder te maken.. Helpt wel maar njet ideaal

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 13:51

Kijk eens bij mua, ik heb zelf een neutrale tot gele ondertoon en zo'n beetje alles van dat merk is veel te roze voor me. Mua krijg je bij de Kruidvat (:

Ik heb zelf vooral losse eyeshadows en kleine setjes(vooral voor smokey eyes ed). Ik ben niet zo gek op eyeshadow, ik hou meer van natuurlijk met een leuke lipstick. Had dus niet veel geld over voor palettes, heb van make-up revolution deze twee palettes gekocht:
Iconic 3
Eyes like angels
Dan heb ik een hoop keuze tussen neutrale tonen, plus een paar kleurtjes voor een wat spannendere look. Verder heb ik de highlighter in kleur Peach gekocht. Heb wat nieuwe lipsticks in oranje rood nu op het oog, die ga ik denk ik vandaag kopen in de stad.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 14:07

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 14:08

Den Haag en Rotterdam hebben er volgens mij allebei eentje :) In de Bijenkorf zitten ze overal, en bij veel (grote) Douglas filialen zit er ook eentje!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 14:59

Pff ik ben alles op de foto aan het zetten. Wat een werk! :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 15:00

Oh, als je getint bent gaat de honey bronzer absoluut niet donker genoeg zijn :')
Kijk eens bij Sleek, die hebben heel veel producten voor de getinte en donkere huid.

Gok dat je daar wel een mooie bronzer kunt vinden.

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 15:07

@Yv_,
Thanks, ga meteen even kijken!^_^

Verder een vraag aan iedereen in het topic:
Ik twijfels voor tussen 2 lipsticks die ik voor de kerst wil vragen: Yves Saint Laurent Rouge Volupte lipstick in Nude Beige OF Mac Pure Zen lipstick. Welke vinden jullie mooier? De verpakking boeit me niet zo, het gaat me vooral om de kleur! Ik heb jullie hulp echt nodig van zelf kom ik er echt niet uit hehe :')

Edit: Heb even foto's toegevoegd, ik heb over geen van beiden rechten oid 8D
Pure zen:
http://nl.tinypic.com/r/whcwmg/8
http://nl.tinypic.com/r/f9duzs/8

YSL Nude Beige:
http://nl.tinypic.com/r/dmyxio/8

Eerst wilde ik Nude Beige maar nu ben ik heel erg aan 't twijfelen, vooral ook omdat ik enorm bleek ben en niet zeker weet of ik Nude Beige wel kan hebben :+
Laatst bijgewerkt door Tytonidae op 14-12-14 15:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 15:08

Ik ken ze beide niet dus durf het niet te zeggen.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 15:14

Ben benieuwd Djilna! :D

Tytonidae: Pure Zen zou ik zegge!! :D Hoewel ze best wel op elkaar lijken. YSL is meestal wat romiger qua finish. (had je een nog moeilijkere naam kunnen kiezen? :+ )

Ik zag dit shapingpalette van Make Up Studio, lijkt me superfijn:
Afbeelding

Volgensmij zijn het allemaal een soort van foundations in pannen, het zijn nl wel crème producten.

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 15:24

Heb gisteren een Mac foundation gekocht, maar zie nu dat het ram de verkeerde kleur is. Was naar de counter gegaan, en had daar om hulp gevraagd. Ze raadde me de face en body foundation aan. Dus ze doet echt een héél klein beetje foundation op mijn kaaklijn(en het is al een niet-dekkende foundation). Ik zag het niet eens zitten. Dus ik vroeg wat voor een ondertoon het was: was roze. Dat terwijl ik een énorm gele huid heb. Dus ik vroeg om de gele, die opgedaan. Ik zag hem niet zitten en heb die meegenomen. Nu wil ik hem net opdoen, is hij echt mega donker. Hij is zelfs donkerder dan de foundation die ik al had. Ik had gevraagd om een tester maar die kon ze me niet geven. Ik heb de foundation dus een keer gebruikt, zou ik hem nog kunnen omruilen voor een andere?

EDIT: Ik zie net dat ze helemaal de verkeerde kleur heeft gegeven, ze heeft N2 gegeven, terwijl dat met roze ondertoon is. Ik denk dat ik C1 nodig heb, maar ik had dus eigenlijk gevraagd om C2.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 15:29

Ben bang van niet.. Ik vermoedde t al omdat je c2 zei ik ben momenteel al c1 en jij bent ook niet erg donker zei je toch :(:)