Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 20:16

Marjoow schreef:
Djeradalover schreef:
Bestaan er kaarsen van de Karma lijn?? :~

Gisteren de mini parfums Voyage En Inde, Victoire D’ambre en 2 handbalms besteld uit de outlet, kreeg daar ook zo’n kortingsbon bij inderdaad. Ook geldig op sale *\o/* .

Outlet? Waar :D

Even googlen op rituals outlet, is een beetje een verstopte sectie op de website.

Saleisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 20:26

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 20:28

Cardy schreef:
Gefeliciteerd Marit, doe je goed!!

Vraagje... Krijgen jullie op jullie verjaardag wel per mail een kortingscode van Rituals?

Had tijdje terug al mijn geboortedatum ingevuld in mijn account van Rituals, maar op mijn verjaardag niks ontvangen. Ook niet in mijn spam. Heb ze gemaild, maar ze lijken moeilijk te doen. Terwijl ik volgens mij alles netjes heb gedaan. Beetje jammer weer..

Ben volgende week zaterdag jarig dus ben benieuwd of ik de code krijg.

Djeradalover

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 20:46

Je kan op de site van rituals ook gewoon zoeken op ‘outlet’ dan kom je ook op de goede pagina!

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 21:14

Ben benieuwd, heb gereageerd op een ROL doucheschuim en kaars. Heb er wel de scrub van en die is erg lekker.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 21:20

Vandaag op het werk een bon gekregen die ik online in kan wisselen. Helaas geen ritualspakketten, maar wel om te wisselen voor een Wehkamp bon dus dan kan ik daar mooi voor 30 euro aan Rituals spenderen.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 21:33

Das net zo handig dan Zonnebloem, wel fijn!

Weet iemand wat die Tassels zijn? Hoort bij interieurparfum maar staat dus in de outlet
Afbeelding

Ik heb een geur/olie brander en wou het daarin doen, dus met water. Maar geen idee of dit kan?

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 21:39

Ik heb mezelf plechtig beloofd volgende week bij de eindejaarsmarkt van werk niets te kiezen van Rituals, maar zal heel lastig worden. ;-)

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 21:46

De tassel is zeg maar een chique luchtverfrisser voor in huis.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 21:49

zonnebloem18 schreef:
De tassel is zeg maar een chique luchtverfrisser voor in huis.

Je kan daar dus niks uithalen? Omdat er navullingen zijn?

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 21:56

Oh dat weet ik eigenlijk niet, ik heb hem alleen een keer bij een vriendin gezien.

Saleisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 22:03

Je druppelt toch dat geurspul op de tassel? En dan hang je hem op en is het 'mooi' en verspreidt de geur zich langzaam.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 22:10

Haha, dat bedoel ik! Dan hoef ik die tassel niet en druppel het in water om te verdampen :Y)

Saleisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 22:18

Lijkt me dat dat gewoon kan ja!

Djeradalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 22:22

Wehkamp vind ik een beetje vaag, ze plaatsen foto’s van normale formaat producten maar in de beschrijving staat een kleine inhoud (20ml ipv de 50ml op de foto bijvoorbeeld). Benieuwd wat je dan thuisgestuurd krijgt!

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 22:45

Huh, dat is raar?

Heb net (dankzij een tip hier) net voor het eerst bij de outlet besteld! 2 parfum en de autoparfum Sakura. Die Tassel niet gedaan: wilde dan Dao en die navulling was er niet meer. Ga toch niet nog 8 euro betalen voor die rare kwast.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 23:06

Dallista schreef:
marit2403 schreef:
*\o/* *\o/* *\o/* *\o/*
Mijn dag kan niet meer stuk. Via een winactie heb ik een karma set gewonnen _/-\o_

Oooh, da's geen slecht begin van het weekend! Gefeliciteerd!

Ik heb inmiddels mijn kaarsen binnen (Ayurveda, Happy Buddha, Sakura, Hammam, en een paar Yalda). De Dao is helaas door onbekende redenen vertraagd, pakketje samen met wat sampler votive kaarsjes is denk ik zoekgeraakt ergens onderweg van Duitsland naar Nederland. Als ik dat had geweten... had beter met die 25 % korting ook die Dao kaars kunnen bestellen bij Douglas. *dom*
Nu heb ik weer zo'n verzamelwoede te pakken, en nu wil ik ook Anahata en Karma kaarsen, maar dat blijkt nog niet makkelijk cq. goedkoop. En eigenlijk heb ik ook wel genoeg kaarsen... :')

Adem in, adem uit. Mag ik je adviseren te wachten met verdere aankoop van kaarsen tot je wat grote Rituals kaarsen hebt gebrand? Ik (en ik weet meerdere met mij) vind ze namelijk enorm teleurstellend, tunnelen makkelijk en geuropbrengst is soms goed en soms bedroevend. Mocht het voor jou voldoende zijn helemaal prima, maar gezien de hoge prijs misschien handig om er eerst wat ervaring mee op te doen voor je er nóg meer koopt :+

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 05:49

Alwiene schreef:
Ik (en ik weet meerdere met mij) vind ze namelijk enorm teleurstellend, tunnelen makkelijk en geuropbrengst is soms goed en soms bedroevend.

Tot nu toe heel happy mee. Geen tunnelen en veel geur (maar ik gebruik het ook in 1 niet al te grote ruimte).
Sowieso ben ik heel erg van het verzamelen en vind ze leuk staan.
Grappig (?) genoeg zie ik net (een minuut voor ik jouw post lees) dat ik een refund krijg van Amazon Duitsland van mijn bestelling van de Dao kaars (en die yankee candle samplers), pakje was undelivered retour gekomen. Niet dat het ooit in de buurt is geweest (tracking status is nooit verder gekomen dan “items shipped”), dus pakje zal wel kapot zijn gegaan tijdens transport of zo.

Dus die Dao kaars ga ik vast nog ergens een keertje vandaan toveren. ;-)
Maar, de bedragen die mensen vragen on-line voor die oudere kaarsen, nee hoor, dat gaat ‘em niet worden voor mij.

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 07:46

Hoe bevalt bij jullie de auto parfum?
Hier is het zon sterke geur dat ik het gewoon proef in de auto := en ik heb de waaier oid niet aan dus komt niet extreem veel “extra” lucht vanaf.
Maar zo vies omdat het echt niet lekker smaakt :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 08:38

Deluxe kalender dag 15

Spoiler:
Afbeelding
Ritual of holi body mousse 50ml

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 08:57

naomiiiii schreef:
Deluxe kalender dag 15
Spoiler:

Spoiler:
Jaaaa! Wat een leuke, en wat een heerlijke geur, yummy! <3 Moest wel even goed uitzoeken hoe het werkte, 10-15 seconden shaken (?!) en toen kwam er alleen maar wat spray-achtig iets uit. Okay, er stond toch echt "mousse", dus nog maar eens proberen. Harder drukken, d'oh. Och, het is nog vroeg... :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 09:32

Dallista schreef:
naomiiiii schreef:
Deluxe kalender dag 15
Spoiler:

Spoiler:
Jaaaa! Wat een leuke, en wat een heerlijke geur, yummy! <3 Moest wel even goed uitzoeken hoe het werkte, 10-15 seconden shaken (?!) en toen kwam er alleen maar wat spray-achtig iets uit. Okay, er stond toch echt "mousse", dus nog maar eens proberen. Harder drukken, d'oh. Och, het is nog vroeg... :+
Spoiler:
ik heb de grote foam waar een roos uit hoort te komen. Die vind ik ook niet optimaal werken hoor. :+

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 09:45

De autoparfum is in het begin idd best sterk. Was zelfs zo erg, dat toen ik na een dagjes strand terug bij de auto kwam, de ik hem de buiten de auto rook (met de deuren nog dicht :') ) Maar ik vind het wel heerlijk!
Op dit moment heb ik geen auto parfum, maar heb maanden geleden van een vriedin zo'n geurkaartje voor aan je spiegel gekregen, staat een eenhoorn op :+
Ooit bij de rituals van die travelparfums gekregen van hamam, Dao en happy buda
Die laatste zit altijd in mn tas voor: je weet het maar nooit :+
En die puf ik nu af en toe op dat kaartje. Je blijft het gerust een paar dagen ruiken :D

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 12:57

De autoparfum was hier alleen de eerste week wel wat te sterk. Daarna is hij gewoon subtiel.

Die van ons is nu na 2 en halve maand leeg, morgen de navulling maar even wisselen.

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 13:01

Ik ruim hem zelf niet meer zo sterk, maar als er iemand instapt zeggen ze allemaal; wooooow rituals lucht.

Denk dat je er op gegeven moment aan gewend raakt :+