Hangt dus van het lakje af en het is niet zo dat je elk willekeurig lakje over een witte base kan lakken en hij dan spontaan neon wordt. Het lakje moet al wel neon van zichzelf zijn
Ik en dol op Alpine snow, super fijn en dekt goed. En ook écht wit, vaak hebben ze een blauwe ondertoon.
Anoniem
Geplaatst: 27-02-15 17:48
Ik vind Snow van ChG fijn, maar zelf geef ik de voorkeur aan een witte die net niet dat tipex wit is. Mijn absolute favoriet is OPI My boyfriend scales walls, daar heb ik zelfs een 2e flesje van moeten kopen omdat de eerste leeg was
Yv_
Geplaatst: 27-02-15 17:53
Geen . Ik haat witwit . Kan wel genieten van een zachtwit met een mooie glitter of shimmer Maar ik doe ook geen nailart. Heb Alpine Snow wel staan, maar na 3 laagjes nog heel erg streperig helaas.
Ik heb een Sinful Colors witte. Lakt prima en kost maar 2 euro. Is ook echt witwit. Gebruik ik ook onder lak of bij nail art. Werkt ook prima voor stamping
Tazzey
Geplaatst: 27-02-15 22:55
Deze heb ik net gelakt en hij is zo gaaf. Kinetics Crying Lamborgini (been typo)
dazzletrofke
Geplaatst: 28-02-15 13:46
Gaaf tazz, komt die ook op jouw blog in hoge resolutie? Ben benieuwd naar de sparkles in close up!