Foto's maken is echt een goed idee
                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar verder goed te doen. Vanavond ga ik ff gewichtjes kopen, zodat ik morgen echt goed mee kan doen. 
 Verder gewoon elke 2-3 uur eten, dat stimuleert je stofwisseling. En vooral goed letten op wat voor vetten je eet (avocado's, noten) en genoeg eiwit eten(vis, vlees, eiwitshakes eventueel), goede koolhydraten uit muesli, volkoren brood, havermout/brinta

Maar nu kom ik stil te staan, dus vandaar dat ik even wat extra's wil doen. En aangezien de zomer in aantoch is, is het niet verkeerd om wat strakker te worden haha.                                                         

best balen, ben uiteindelijk nog niks afgevallen terwijl ik echt gezond eet enzo. Hopelijk zie ik wel verschil op de foto's straks 

De eerste dag is de ergste, daarna wordt het minder.  Ik zou geen rustdagen nemen overigens tenzij je echt een dag moet overslaan door verplichtingen of ziek zijn.  De kracht van het programma zit voor zover ik weet namelijk juist in het feit dat je het elke dag doet. 
 Gewoon goed de warm-up doen en dan komt het vanzelf goed met je spierpijn. Je zult zien dat als je dat doet het daarna vaak minder is. Tenminste, dat is bij mij zo 

uiteraard moet je wel opletten dat je voor je gevoel niet het onmogelijke uit je spieren moet trekken. Maar een klein beetje op je tanden bijten is heel normaal hoor de eerste 3 dagen! Je zou ook nog voor alle makkelijke versies van de oefeningen kunnen gaan om op die manier wel te bewegen maar iets rustiger aan. 
 Vaak is de warming up al genoeg om alles wat losser te krijgen. 

Zojuist weer foto's gemaakt 
 Het verschil is echt maar heel minimaal, maar het is er wel, dus dat motiveert haha. Best grappig om te zien, want op de weegschaal ben ik niet afgevallen. Hopelijk is het verschil na level 2 tov dag 1 nog groter 

Goed te doen, maar ik voel mn spieren wel echt hoor! Maar een goed teken lijkt me.