Nagellaktopic deel 8

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Re: Nagellaktopic deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 20:43

Had dat gezegd anc, dat was 1 van de weinige die in Rijswijk stond zaterdag :').

BalouArera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 20:45

Beyond cozy hadden ze hier in overvloed, waren er een stuk of 5... Helaas hadden ze hier alleen beyond cozy, leading lady en where's my chauffeur...
Maar ik ben wel heel blij met wat ik heb!

Leuke nailarts Simone, smeer je met nagelriemcréme ofzoiets?
Iedereen flink ingeslagen haha, butler please en she's pampered had ik ook nog heel graag gewild!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 20:47

Echt?
Nou moe...
-O-

Simone, jemig... ik vind je nagelriemen echt zo slecht, die zou ik dus echt niet op een blog durven zetten...
Een goede nagelriemverwijderaar en creme of olie doet wonderen.

Als ze nou eenmaal zo droog zijn, wat helaas ook wel eens voorkomt, hoe hard je ook je best doet, dan kun je altijd nog een laag olie op je nagelriemen smeren voordat je de swatchfoto's maakt.
Misschien wat bedrog, maar het ziet er tenminste verzorgd uit en dat is nu absoluut niet het geval.

Vind het gewoon doodzonde, want het leidt mij ontzetten af van je leuke art.

Ik heb een back up Butler, where's my chauffeur, she's pampered en miss fancy pants gescoord!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 20:56

Ik helemaal NIETS -O- . Het ene filiaal had er maar een paar waarvan Leading Lady die ik al heb en de nudes die ik niet leuk vind en de andere filialen hadden niks staan, bleven maar doorhameren op die Sally Hansens :'). Maar vriendinnetje heeft She's Pampered gescoord voor me :D.

Heb wel vandaag zelf een matte suede van Revlon gescoord, nog eentje en dan heb ik die volledige collectie :D

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 20:58

Iedereen is helemaal voorzien :')
Ben benieuwd naar welke collectie er bij de op=op komt, gaat iemand daar nog kijken?
Ik ging vandaag nog kijken of ik die mooie blauwe van Revlon kon vinden die jij hebt Yv maar helaas.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 20:59

She's pampered is echt super mooi!
Alleen op mijn foto's is hij rood rood en dat is hij dus gewoon niet...

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 21:22

Van mn nagelriemen klopt, sorry hiervoor. Ik heb een hele tijd een soort eczeem aan mn handen gehad, aan de binnenkant vielen de vellen eraf en niks hielp, olie, creme etc. Heb nu twee zalfjes van de dokter (1 vond ze blijkbaar niet genoeg :P ) en gaat nu beter maar ik kreeg mn nagelriemen dus ook niet echt goed, dat had er ook mee te maken. Die cremes van de dokter helpen nu ook nog niet echt goed voor mn nagelriemen. Plus dat mn werk niet echt mee helpt. Zal volgende keren wel ladingen olie erover gooien dan, zie het zelf misschien niet zo meer omdat ik het gewend ben maar ik ga er meer op letten! Proberen ook ze nóg vaker in te smeren. Bedankt dames, heb liever kritiek als dat niemand wat zegt, dan heb ik er niks aan en nu wel. :)

Ik heb deze lakjes trouwens bij big bazar smaragdplein utrecht vandaan. Voor wie misschien daar in de buurt woont ofzo en kleurtje zoekt. En ik heb Revlon Royal en Passion Fruit ook gekocht, die laatste is met een geur. Ben benieuwd :P

Afbeelding

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 23:41

Geen essie te vinden bij onze big bazaar helaas.. :(

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 00:02

Ik ga morgen hier eens kijken bij de Stadastores.
O.a. Action,Xenos en Big Bazar onder 1 dak beter kan niet :D

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 00:22

Head Mistress is ook super gaaf!!

Beyond Cozy ben ik hier ook niet tegen gekomen, maar vind m ook niet zo mooi :=

Zonde van je nagelriemen idd Simone! Die laatste foto ziet er al een stuk beter uit!

Ben vanmiddag nog even naar de stad geweest. Nu lag er alleen nog Butler, Chauffeur, Fancy Pants, Sweater, Pampered, Skirting en wat Snap Happy.

Bij onze Op = op was nog geen Essie te bekennen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 08:43

Dat is wel mooi kloten Simone!
Hopelijk gaat het snel beter, zo zonde van je leuke art als de rest er dan niet uit ziet...
Ik zou een ontzettende vette creme pakken en die strak 3x per dag smeren.
Baat het niet...

Heb zo'n gaaf budget lakje op mijn blog vandaag, zie je wel Skes, die draag ik dus echt wel!
The boy next door

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 09:49

Haha heb ik ook al een paar keer mee in mn handen gestaan, maar koop toch maar geen Essence meer :')

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 10:11

Ja ga nu echt smeren smeren smeren. Zou vaseline ook goed zijn of beter handcreme?
Meteen nog een vraagje, ik heb als ze dan wel wat minder droog zijn nog steeds van die dikke randen, heb wel eens een keer cuticle remover van herone erop gedaan maar dat hielp niks. Of moet je dat dan heel vaak smeren? Of iets anders dat daar tegen helpt?

Die van essence is mooi! Ik heb ook genoeg essence lakjes in mn bezit hoor :P

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 10:20

Cuticle remover eerst even een paar minuten in laten trekken en dan terug duwen met en bokkenpootje.
Maar ik krijg dr ook bijna nooit iets vanaf hoor :=

Vaseline is lekker vet, kun je idd wel eens proberen.

Heb je geen flutter?

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 10:26

Boy next door is mooi Anc! Maar ik heb dit weekend opnieuw besloten dat ik echt echt echt geen essence meer hoef. Ik vind het nieuwe kwastje echt heel irritant, veel te breed voor mijn nagels. Ik heb het weekend Ultimate Pink gekocht maar die viel ook tegen..

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 10:30

Ja dat had ik gedaan met die cuticle remover. Maar dat werkt dus niet echt :P Naja eerste prioriteit is ze minder droog krijgen en dan zie ik wel weer.

Volgens mij heeft mn moeder dat! maar ze gebruikt het nooit dus dan mag ik het vast wel gebruiken :P van t weekend als ik weer thuis ben meteen even vragen of ik t mag hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 11:06

Herome cuticle remover is prut, werkte bij mij ook totaal niet.
Ik zou echt voor een andere, betere gaan.

Ik heb zelf eentje van Sally Hansen en die werkt prima!
Op eBay te vinden of hier bij het KV.

Afbeelding

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 11:23

Oke ik dacht juist dat herome wel een goed merk was maar daarin dus niet. Bedankt voor de tip :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 11:25

Herome is met sommige dingen heel goed en met sommige ook niet.
Ik heb hun topcoat ook gebruikt, maar die droogde bij mij totaal niet... de base coat is wel fijn.

De glasvijl is ook fijn, net als de cuticle cream.
Maar dat hangt ook van je eigen voorkeuren af ;)

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 11:33

De nagelverharder van Herome brandde bij mij ook echt heel erg := en de cuticle remover was ook niet geweldig..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 11:35

Nagelverharder is sowieso heel slecht voor je nagels ;)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 11:36

Nagelverharderner goed mee opletten. De meeste bevatten Formaldehyde. Dit zorgt ervoor dat je nagels heel hard worden, maar ook heel droog,dus ze breken af.
Als je nagelverhardener koopt let dan op of deze Formaldehyde bevat. Anders dus niet kopen.

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 14:05

Ik kwam vandaag bij de op=op ook nog essie tegen, 3 voor 10 euro. Ook niet duur, maar ik heb nu wel weer eventjes genoeg lakjes :P Heb er nog zoveel die ik nog nooit gebruikt heb, best zonde eigenlijk. Misschien ga ik er wel een aantal weggeven ofzo.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 14:07

En welke collectie hadden ze daar dan? :)

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 14:24

Ja dezelfde voornamelijk die ze ook bij Big Bazar hadden, van vorige winter. Ook die mooie gouden kleur hadden ze daar nog (of zilver). Maar ik heb me netjes ingehouden :)