kzal morgen een foto plaatsen!wil heel graag de volgende keer me haar zwart verven met een blauwe gloed! vroeger ook gehad maar toen had ik kort haar (stekels) dus toen zag je het niet zo goed... maar nu kan ik het nergens meer vinden
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kzal morgen een foto plaatsen!
jasz schreef:Ik heb ook knalrood gehad, permanent en daar kon ik niet zomaar weer overheen. Na 5 uur bij de kapper was het weer blond, maar er waren nog steeds plukjes oranje. Ik denk dat een donkere kleur erover makkelijker is, maar die gloed is heel hardnekkig en blijf je vaak nog zien.
gossa4ever schreef:yeey! mijn haar is gelukt!! tis super mooi zwart gewordenkzal morgen een foto plaatsen!
wil heel graag de volgende keer me haar zwart verven met een blauwe gloed! vroeger ook gehad maar toen had ik kort haar (stekels) dus toen zag je het niet zo goed... maar nu kan ik het nergens meer vinden

:
Lous schreef:jasz schreef:Ik heb ook knalrood gehad, permanent en daar kon ik niet zomaar weer overheen. Na 5 uur bij de kapper was het weer blond, maar er waren nog steeds plukjes oranje. Ik denk dat een donkere kleur erover makkelijker is, maar die gloed is heel hardnekkig en blijf je vaak nog zien.
Je moet het natuurlijk niet te snel willen veranderen. Ik ging van knalrood naar donkerbruin en daarna steeds weer een stukje lichter. Maar daar gaan dan wel wat maanden overeen.
Ssmarty schreef:Ik denk dat ik deze ga proberen: http://www.haarcentrum.nl/loreal-paris- ... rra-cotta/.
.
.
.
desireeee_x schreef:Nooit meer henna voor mij !!
Heb net mijn haar geverfd met de pure rode henna poeder.
Nou beetje donker koffie voor een donker effect en olijfolie voor meer glans bij gedaan..
Zo 3 uur laten zitten, haal ik het er net uit is het gewoon knal oranje geworden !!![]()
Pff echt niet blij mee, net meteen een donker bruine haarspoeling erin gedaan nu maar hopen op een beter resultaat.
&& wat stinkt dat zeg...