Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 13:20

Suus___ schreef:
Dominique_96 schreef:
Oh, ik zie net dat er in zo'n refill evenveel zit als zo'n normale oogschaduw. Dan wordt 't refill dus :D

Klopt :j
Maar de doosjes om ze in te doen zijn niet echt goedkoop ;)

Klopt ja, denk dwt ik het bij een set voor 4 houd, die is "maar" 6,50 :)

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 16:18

TIP voor alle dames uit Groningen e.o.! Afgelopen week is naast de Skins een nieuwe make-up winkel geopend. Ze verkopen er Teeez, Sleek, Real Techniques en Embryolisse :):)!
Ik heb een kwast van RT gekocht, de stippling brush. Wilde ook het Storm palette van Sleek maar die was helaas al uitverkocht.
Prijzen zijn vergelijkbaar met die in de bekendere webshops.
https://www.facebook.com/beaumakeupstores

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 17:02

__Sannne

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 17:07

Leuk! En zie ik daar nou een full face foto? Haha, super! Dan krijg je een heel mooi beeld van hoe het totaalplaatje eruit ziet!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 17:09

Ja jullie willen dat toch :D
Vind foto's van mezelf zo lelijk haha

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 19:54

Jaa *\o/*

Fullface foto!

Nergens voor nodig die onzekerheid Suus. Mooie look heb je gemaakt. Die roze-tinten staan je goed!

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 19:56

Staat je hartstikke goed, Suus. Heel mooi!

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 20:06

Hele mooie look Suus! En leuk dat je nu een full face foto heb! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 20:11

Ik heb storm en vintage romance binnen gekregen van sleek, zit helemaal te kwijlen :')

Zelf ben ik echt super tevreden met sleek, vind het heerlijk werken <3 ik bestel alles via de webshop van miss lipgloss eigenlijk, snelle levering en goedkoop :j

Jannie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 20:12

Ik wil graag meekletsen met jullie. Het is voor mij tijd om het roer weer om te gooien, na de geboorte van onze zoontjes een hele tijd niets gebruikt. Daarna regematigd en sinds ik thuisblijfmama ben is het weer afgezwakt naar niets. Inmiddels besloten om het roer weer om te gooien en ben weer begonnen met gebruiken van make up.

Vandaag in de stad geweest omdat mijn dagcreme bijna op is. Blijkt dat ze mijn merk niet meer verkopen, zelfs online niet. Nu moet ik op zoek naar iets anders wat ontzetrend lastig is in combinatie met een hele gevoelige huid.. daarom nu de vraag, wat gebruiken jullie? Mogelijk kan k er iets mee.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 20:15

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 20:32

Plien91 schreef:
TIP voor alle dames uit Groningen e.o.! Afgelopen week is naast de Skins een nieuwe make-up winkel geopend. Ze verkopen er Teeez, Sleek, Real Techniques en Embryolisse :):)!
Ik heb een kwast van RT gekocht, de stippling brush. Wilde ook het Storm palette van Sleek maar die was helaas al uitverkocht.

Ik wacht met smart op zo'n winkel in het zuiden! :D

Mooie look Suus! :j

Celiien, mooie wing! :)

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 20:40

Plien91 schreef:

*\o/* *\o/* Ga volgende week zeker kijken :D

Suus, mooie look! Ik heb het palette ook. Maar ik grijp veel te snel naar mijn vertrouwde kleurtjes als goud en bruin bij mijn blauwe ogen.

Mooi Celien! Ik heb vandaag ook weer een wing geprobeerd alleen heb er altijd zo'n ruzie mee.. Al is ie redelijk gelukt vandaag

Heeft iemand hier ervaringen met RT oogschaduw kwasten? Ik heb ze nu van de hema. De blendingkwast is prima maar ik zoek nog een kwast om het mee aan te brengen. Ik heb nu een redelijk losse en er valt zoveel kleur op mijn wangen omdat het zo'n losse kwast is.. En pakt ie ook niet zoveel kleur op.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 22:35

Dominique_96 schreef:
Ik wil voor kerst mac oogschaduw vragen, maar ben aan het twijfelen of ik een palletje voor refills vraag met een paar oogschaduws erin, of echt in een potje.. Denk dat refills sowieso goedkoper uitkomen. Hoelang doe je met zo'n kleine oogschaduw? Als dat niet lang is koop ik dan weer liever een gewone oogschaduw denk ik :')

Ik zou gewoon die in een doosje vragen. Een refill is heel irritant als je niets hebt waar hij in kan. Dan moet je hem telkens uit het kartonnen doosje halen. Ze verkopen nu ook kant en klare palettes. Weet niet of dat iets voor je is. Deze bijv: http://www.maccosmetics.nl/product/154/ ... index.tmpl

Plien91 schreef:

Dat verkopen ze ook bij de Skins toch? Heb donderdag een workshop bij MAC kan ik daarna mooi even bij Skins (en dat winkeltje ernaast) sneupen :Y)

Mooie look Suus! En je staat leuk op de foto :D

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 22:40

Volgens mij hoort de winkel bij Skins (ten minste, zoiets hoorde ik toen ik er was), maar ik ben nog nooit bij Skins geweest :o.

Suus wat een mooie look!

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 22:43

Waarom ben je nog niet bij de Skins geweest en wel bij het nieuwe winkeltje ernaast? :+

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 22:44

Haha, ik kom eigenlijk nooit in de Oude Boteringestraat. Ik moest er vandaag toevallig zijn om een brief bij iemand langs te brengen en toen zag ik dus eerst de Skins, maar toen dacht ik nog 'Nee, laat ik maar niet naar binnen gaan voordat ik weer iets koop' en vervolgens 'OH EEN NIEUWE MAKE-UP WINKEL LAAT IK EENS GAAN KIJKEN' :=

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 22:46

Haha! Heb geen idee waar die oude boteringestraat zit. Zit die niet waar de andere winkels zijn? Of zit die winkel wat afgelegen?

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 22:51

Het is niet echt een winkelstraat, vandaar dat ik er nooit kom.. Als je bij de Douglas rechtdoor gaat (richting de gracht zegmaar) dan sta je al in de Oude Boteringestraat.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 22:58

Oh ok, dan komen wij er denk ik ook niet langs. Zal voor Donderdag eens googlen waar hij precies zit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 23:02

Iemand die sleek sunset palette heeft?
die lijkt mij erg mooi...

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 00:43

Thans meiden.. :D

Darkchrystal: ik heb m, op m'n blog staat ook nog een look ermee :)

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 01:14

Suus___ schreef:
Kan hier ook :D
Weet niet waar je woont. Bij ons worden ze verkocht op zuidplein

WAAR?!
Zuidplein Rotterdam? Waarom weet ik dat niet Ö

En super mooie look!

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 01:31

Heeft een van jullie al eens in NewCastle geshopt? Ik ga eind Januari een dagje shoppen met mijn zusje en was benieuwd wat voor make-up er allemaal verkocht word. Wij gaan dan naar het Metrocentre. Zou graag een foundation van Nars willen kopen omdat die van die mooie lichte kleuren heeft. Nog lichter dan MAC.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 01:37

Navatu: :j bij de twee afrowinkels bij de Ah

Glossi: Mac heeft ook wit he mocht je liever Mac willen verder geen ervaring daar HELAAS