Mooie wandelingen vandaag. Wat een gek weer he?! Athelas, mooie zo met die sneeuw.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 24-11-24 21:06
Gaucho dat denk ik. Ik kan precies inschatten hoe lang mijn rondje duurt maar dat is niet iedereen gegeven.
Eelmo
Geplaatst: 25-11-24 10:53
Athelas, super mooie foto's! Noordje, ben jij dan ook alweer ingesneeuwd?
Boedjang, fijn dat pony alweer beter loopt! Met Speurneus doen we jachttraining (apporteren), maar hij kon de dummy's niet direct vinden dus het werd idd snuffelwerk ipv apporteerwerk Maar er werd zo benadrukt dat het allemaal zonder druk en voor de lol was, dat ik het een beetje flauw vond dat de jury alsnog zo streng was
Susan, wel een mooie foto. Ik kan dus idd niet inschatten hoe lang ik loop en hoe laat de zon onder gaat dus 's avonds naar het bos doen we eigenlijk nooit
Hier is het nu net droog, maar het heeft vanaf 9 uur vanmorgen aan stuk geregend. Ben tijdens m'n pauze lekker binnen gebleven.
boedjang
Geplaatst: 25-11-24 18:27
Lizard foto 5 van t water vind ik ook heel mooi (andere ook hoor) Ah eelmo das niet cool van de jury, hond doet altijd z'n best. Ik doe detectie met lil. Dat is ook zo leuk, ze is daar zo knap in,als ze focus heeft, en anders niet haha Ik was nachtje weg met moeder in Beemster lekker naar de sauna en daar ook slapen en vooral ook lekker eten. Vandaag ondanks regen alkmaar in. Blijft mooie gezellige stad
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 25-11-24 21:25
Ah Eelmo helemaal overheen gelezen. Jammer dat het niet lukte.
gaucho
Geplaatst: 25-11-24 21:39
Alkmaar is leuk
Ik krijg een weekendje Volendam voor Kerst, ben ik nog nooit geweest
Na een lange dag werk en meer dan 3,5 uur werken toch nog ff lekker ontspannend wandelen
Paardrijden...oh wat is dat .poeh sinds mijn paard is overleden niet meer gereden mei 23 voor t laatst. Gaucho volendam is ook leuk, lekker Edam-Volendam monnikendam ook meepakken als je tijd hebt
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 26-11-24 08:43
Ik heb gisteren ook lekker gereden. Vind het in het donker toch altijd minder fijn, maar dat we een binnenbak hebben op stal is in deze tijd van het jaar wel prettig.
Het is even geleden dat we erop uit zijn gegaan, mede door het weer en we zijn nog steeds aan het klussen in huis. Vandaag toch weer eens een rondje gedaan. Vanmorgen met Freek en net bijna 2 uur met de poezen. Met oud en nieuw gaan we naar Oostenrijk ( ), dus dan moet ik wel weer even m'n rug trainen
shaddy82
Geplaatst: 26-11-24 16:59
Mooie foto's komen er weer voorbij
Wat leuk naar Oostenrijk, Jojoleinee en wat zijn jouw katten toch altijd fotogeniek, zo leuk om te zien
Nou lil ging vanmorgen in Spaarnwoude plassen, poepen en klaar de auto in.. toen naar stal door gelukkig hebben ze daar een schuilhok voor geiten en lilly's wat een stom weer he