Goof,wat mooi! En een reiger vliegt mooi door het beeld.
Kinderdijk staat nog steeds op mijn lijstje. Komt vast nog .
Bootsiebob
Geplaatst: 08-04-23 18:13
Prachtig Goof! Tja vandaag is écht een toeristendag Ik heb alle wielrenners en wandelaars vermeden en ben ergens rustig gaan wandelen. Alleen heeft de hond in de mest gerold Heb hem net gedoucht want we moeten morgenavond op bezoek haha
Huy en omgeving is mooi!! Dat wordt zeker tof!
Cursebreaker ik hou van jouw foto’s
Lizard ook weer veel tegengekomen. Een ree, mooie druppels en een magische druppel
Noordje wat een leuke foto van Nala op de sneeuwberg Het is gelukkig wel mooi weer bij je
Pien heel bijzonder! Erg leuk dat je een bezichtiging mocht doen
Vandaag
Gisteren hebben we 16 km gewandeld van Euverem naar Slenaken en terug langs Gulpen. Was regenachtig maar mooi. Geen foto’s gemaakt.
Wat leuk dat jullie zo lyrisch zijn over Kinderdijk. Ik woon er vlakbij en het is voor mij dus niet nieuw. Ik ging er 'vroegah' wel schaatsen, toen dat nog kon. Het is een mooi gebied hoor, veel water en vogels, maar mijns inziens echt overrated. Maar dat vonden als die 30 nationaliteiten van vandaag niet, met hun klikkende camera's om hun nek Maar mochten jullie deze kant op komen, wandel ik graag mee als ik kan hoor.
Mooi Bootsie, ik wil ook nog wel een keer jouw kant op om te wandelen.
Vandaag een puzzeltocht gedaandoor Arnhem, we zijn een weekendje in Otterlo met mijn gezin. Zo'n 10 km gelopen. Uiteraard zijn ons kitty's mee. Mijn zussen is zwanger dus ook er rolstoel mee voor haar
Lizard wow die vogel Ik vind dat laatste bootje ook heel leuk
Goof
Geplaatst: 08-04-23 20:26
Wow Lizard, hoe vond je het?? Prachtige dieren he. Leuk Befunny, mooi gebied waar je vandaag was.
cursebreaker
Geplaatst: 08-04-23 20:33
Lizard, wauw wat te gek zeg!
Oh BeFunny jij was kortbij Op foto vijf zie je mijn wijk liggen, de huisjes met rode daken, daar woon ik haha! Veel herkenbare en vaak gelopen stukken zie ik voorbij komen, leuk!
Mijn zus is eigenwijs en ging toch veel zelf lopen, dus toen mochten de poezen erin vond mijn rug wel fijn
BeFunny
Geplaatst: 08-04-23 21:11
cursebreaker schreef:
Lizard, wauw wat te gek zeg!
Oh BeFunny jij was kortbij Op foto vijf zie je mijn wijk liggen, de huisjes met rode daken, daar woon ik haha! Veel herkenbare en vaak gelopen stukken zie ik voorbij komen, leuk!
Grappig. Het is voor ons aan de andere kant van Nederland haha.
Zal vanavond even op iedereen reageren dan heb ik nog wel wat foto's van de wandeling van vandaag.
Maar gisteren bij de Tondense en Empese heide wezen wandelen. Ik raad de 7,5 km nu even niet aan want het water stond soms wel hoger dan je enkels (zie foto's). Maar de honden hadden de tijd van hun leven en genoten echt zichtbaar.
Beetje natte voetjes.
Beaux was dikke vriendjes met Noor maar Noor tolereerde haar alleen maar. Meer niet.
Had mijn camera mee dus nog even een foto van Beaux (oppashondje).