Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
purny schreef:Hopelijk komt AZ snel met meer vaccinaties. Het zou fijn zijn als in mei echt een start gemaakt kan worden met het enten van de chronisch zieken
secricible schreef:purny schreef:Hopelijk komt AZ snel met meer vaccinaties. Het zou fijn zijn als in mei echt een start gemaakt kan worden met het enten van de chronisch zieken
Ik hoop meer dat we nog een stapel van een ander vaccin kunnen krijgen. Ik vind het constante gekonkel van AZ echt zorgelijk.
De gesprekken nu met de EU stemmen me ook niet echt gerust merk ik.

[/quote
Citaat:Het Chinese Clover Biopharmaceuticals heeft een aanvraag ingediend om een coronavaccin uit te testen in ons land. Het Chinese bedrijf wacht nog op een positief advies van het Ethisch Comité en een definitieve goedkeuring. Zo bericht het Federaal Geneesmiddelenagentschap FAGG.
bigone schreef:Inmiddels zijn er een aantal deskundigen die nu oproepen om zo snel mogelijk die eerste spuit te zetten en zo veel mogelijk.
Dat scheelt veel doden en zieken, lijkt me een goed plan. 84 % bescherming tegen ernstig ziek worden is beter dan nog 8 weken of langer onbeschermd zijn. En ook dan kan de maatschappij eerder open.
bigone schreef:Inmiddels zijn er een aantal deskundigen die nu oproepen om zo snel mogelijk die eerste spuit te zetten en zo veel mogelijk.
Dat scheelt veel doden en zieken, lijkt me een goed plan. 84 % bescherming tegen ernstig ziek worden is beter dan nog 8 weken of langer onbeschermd zijn. En ook dan kan de maatschappij eerder open.