Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pandora2 schreef:Wat bijzonder dat er in NL in ziekenhuizen zomaar bezoek kan binnen en buiten lopen![]()
Dit was hier in belgie zelfs in de zomer nog een heikel punt.
Pandora2 schreef:Wat bijzonder dat er in NL in ziekenhuizen zomaar bezoek kan binnen en buiten lopen![]()
secricible schreef:Pandora2 schreef:Wat bijzonder dat er in NL in ziekenhuizen zomaar bezoek kan binnen en buiten lopen![]()
Het ging zo te lezen om iemand die heel slecht lag he, dat is niet “zomaar”.
Bezoek ontvangen is hier per zkh een eigen beleid, meeste zkh mag je niet zomaar bezoek ontvangen of heel beperkt.
Shadow0 schreef:Hoe zit het nu eigenlijk met de beschermende middelen - is dat in de zorg nu voor elkaar? Werken mensen daar bij nabij contact nu standaard met ffp2 bijvoorbeeld?
lenaa_tje schreef:besita schreef:
er is langs beide kanten geen verbod , alleen een advies om he niet te doen
Dat zeg ik ook niet, ik zeg dat je 10 dagen in quarantaine moet.
lenaa_tje schreef:Maar als niemand zich aan dat advies houdt wordt het ook niks natuurlijk
Zo ga ik sinds Duitsland op oranje staat ook m’n boodschappen daar niet meer doen.
mvdende schreef:lenaa_tje schreef:Maar als niemand zich aan dat advies houdt wordt het ook niks natuurlijk
Zo ga ik sinds Duitsland op oranje staat ook m’n boodschappen daar niet meer doen.
Dat is je eigen keuze.
Ik weet niet hoe dicht je bij de grens woont?
Ik woon op nog geen 600meter van de BE grens af. Dus "even de grens over" is hier zo gebeurd. Vaak zelfs zonder er echt over na te denken.
Ineke2 schreef:De mensen in de UK die naar Nederland willen vind ik het wel sneu voor. Zo plotsklaps de grens dicht en niemand weet iets.
https://nos.nl/l/2361513
pien_2010 schreef:Pandora2 schreef:Wat bijzonder dat er in NL in ziekenhuizen zomaar bezoek kan binnen en buiten lopen![]()
Nee niet zomaar Pandora. HEt is hartstikke leeg het ziekenhuis . Alleen zijn er ook mensen die op sterven liggen zonder dat ze covid hebben en die mogen zeer minimaal bezoek krijgen van de kinderen. En dat is menselijk en goed.