Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saskia9 schreef:Tegenwoordig probeer ik te bedenken of het me gaat helpen om te over eten. Helpt het me beter te voelen?
Vaak denk ik nee, schuldgevoel wordt dan alleen maar groter en dan kan ik het beter laten.
Ik wil eigenlijk alleen nog wat pakken wanneer ik er echt zelf behoefte aan heb, en niet om een gevoel te stillen. Misschien heb je er iets aan zertab. Sowieso sterkte met wat er ook aan de hand is
Dieuwke_ schreef:Haal je dan van dat voorgesneden uit de winkel of snijd je zelf Neverland?
Zertab schreef:Jammer dat jullie denken dat het van een verkeerde maaltijd komt. Dat is niet het geval. Ik heb al hulp.
Dieuwke_ schreef:Zertab schreef:Jammer dat jullie denken dat het van een verkeerde maaltijd komt. Dat is niet het geval. Ik heb al hulp.
Maar dat is wel hoe jij het doet overkomen. En als het eten niet perse het probleem is, dan is dit misschien niet het topic om de hele dag je emoties te uiten. Fijn dat je hulp hebt, ik hoop dat je je snel beter voelt
Neverland schreef:Ik zit ook elke dag op zo'n 12.000 stappen gemiddeld. Ik wandel tussen de pauze op het werk en als ik naar het toilet moet pak ik het toilet op de begane grond zodat ik alweer een trap op en af moet en wat extra stappen moet zetten. De auto parkeer ik ook zo ver mogelijk van de ingang vandaan. De kleine beetjes helpen.
fjordjes schreef:Ik vraag mij af of m'n werk al voldoende beweging zou geven. Ik werk gemiddeld 3 tot 4u per dag als schoonmaakster dus redelijk intensief. Verder doe ik 3 tot 5x per week grondwerk met m'n paard waarbij ik veel loop. Volgens de stappenteller zit ik aan de ruim 6600 stappen vandaag (werk, grondwerk en boodschappen gedaan). Of is dit niet voldoende?
Verder kreeg ik de melding dat ik niet voldoende calorieën binnen zou krijgen van de app, gisteren had ik iets meer dan 800 calorieën over. Maar is dat zo erg dan? Als ik verder voor mijn gevoel genoeg heb gegeten?
Zertab schreef:Sorry voor het verpesten van de sfeer in dit topic. Dat is niet mijn bedoeling en als het voor jullie prettiger is dat ik het alleen doe, dan kan ik ook weer terug in de mee lees fase.