Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
senna21 schreef:Relaxed, in jouw situatie zou ik op zoek gaan naar een andere sport of sportschool die beter bij mij past.
Relaxed schreef:senna21 schreef:Relaxed, in jouw situatie zou ik op zoek gaan naar een andere sport of sportschool die beter bij mij past.
Want?![]()
Deze sportschool past juist perfect nadat ik jaren de basicfit heb gesponsord. Ik zit nu juist bij een kleine sportschool, moet me inschrijven voor de lessen en daardoor ga ik braaf 2x per week heen..
En andere sport, wil graag weer gaan paardrijden, maar daarvoor moet er toch echt nog wat af
Suuszels schreef:Misschien is het dan handiger voor jou om calorieën te tellen? Ik ben daar zelf geen fan van maar voor bijvoorbeeld mijn vriend is dat net de motivatie om zichzelf niet vol te vreten.
_Christina schreef:Misschien helpt het om sommige dingen niet meer te kopen? Of op minder bereikbare plekken te bewaren? Ik zou dan wel zorgen voor een alternatief. Je hoeft dat niet meteen te vervangen door iets super gezonds. Als het maar minder ongezond is qua voedingswaarden of hoeveelheid