Gisteren ging ik een rondje lopen en wilde op gevoel lopen. Dus horloge fijn onder mijn mouw verstopt en dan ren ik zowaar een PR op mijn 5 km

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Citaat:Top!
Gisteren wederom gaan zwemmen en daarna een stukje trailen. Ik was met mijn broer en helaas kreeg hij na 3,5 km wederom last van zijn knie. Ik ben doorgehobbeld en heb de auto gehaald. Uiteindelijk maar 4,5 km gerend, maar goed, in combi met het zwemmen, toch wel wat beweging gehad, maar geeft toch net niet genoeg voldoening.
Morgen maar een stuk gaan rennen
hwn schreef:Ik had gisteren normaal een klein wedstrijdje (amper 3 km), maar zo'n anderhalf uur voor starttijd begon het te regenen, en met bijna-vriestemperaturen ben ik maar thuisgebleven, was zo al verkleumd van buiten te werken in die kou. Maar ik moet me toch dringend wat herpakken. De voornemens voor 2019 komen eraan, ik weet nu al dat ik weer te veel wil en combinatie van alles geen haalbare kaart wordt.
Supervixen schreef:Ik heb zaterdag een fijne 10km door het bos gelopen en zondag mijn kortste loopje van het jaar gehad, de santarun in Oosterbeek. Was niet gepland, mijn zusje vroeg of ik meeging. Mijn vriend liep ook mee en mijn neefje van vier ook. Hij was de jongste deelnemer en heeft de 2.7km met ons maar mooi in 21 minuten gelopen (met een paar kleine stukjes bij ons op de rug). En ook nog in een kerstpak. Was supergezellig en ook nog geïnterviewd voor de website van de Gelderlander.
Jnien schreef:@hwn: als je dat al van jezelf weet, is het dan niet handiger om wat bij te stellen? Ipv voornemen op 3x te lopen, eerst een maand 1x per week en dan de tweede maand 2x per week of zoiets?
Gisteren ging ik een rondje lopen en wilde op gevoel lopen. Dus horloge fijn onder mijn mouw verstopt en dan ren ik zowaar een PR op mijn 5 km