Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Berdien schreef:Ik betaal iets van € 15 voor de pil, voor zes strips (genoeg dus voor een half jaar). Op zich de kosten niet echt, maar inderdaad. Als kraamzorg etc vergoedt wordt, dan zou anticonceptie ook vergoed moeten kunnen worden. Ook in een basispakket.
Niobe schreef:Implanon heb ik nu al 2 of 3 keer volledig vergoed gekregen. Misschien ligt dat aan een aanvullende verzekering? Geen idee.
Alleen de laatste keer hadden ze het fout gedeclareerd. Ik moest een aardig bedrag betalen en toen ik het nakeek stond er (ik kopieer:) 1x Onderzoeken van de baarmoedermond met een microscoop, het eventuele wegnemen van een stukje weefsel voor nader onderzoek is hierbij inbegrepen. (039170).
Ik heb toen gemaild dat mijn broek heel niet uit is geweest. Daarna is het bedrag mysterieus verdwenen, geen antwoord niks.
Ben wel blij dat ik dat nagekeken heb
Berdien schreef:Ik betaal iets van € 15 voor de pil, voor zes strips (genoeg dus voor een half jaar). Op zich de kosten niet echt, maar inderdaad. Als kraamzorg etc vergoedt wordt, dan zou anticonceptie ook vergoed moeten kunnen worden. Ook in een basispakket.
Sizzle schreef:Anticonceptie snap ik ook niet, dat zou echt wel wat zinloze abortussen en ongewenste kindere sparen. Heel vreemd.
Maar even zonder gekheid, een terminale kankerpatient op levensverlengende medicatie en check-ups kost rustig 10-30.000 euro per jaar. 1 ritje met de anbulance is rond de 1000 euro.
Kraamzorg is echt een mini-bonusje. Zoiets als "gratis" sterretjes repareren in je auto ruit.
Berdien schreef:Oh. My. God.
Kennen jullie het geluid van die (electrische?) speelgoedautootjes, waar ze ook daadwerkelijk in kunnen zitten en mee kunnen rijden? Te vergelijken met een HELE grote en HELE irritante mug.
En dat rijdt dus al een uur op het plaatsje achter mijn huis. Onder mijn raam. Waar ik aan het werk ben. #FML
Nog even en ik ga over tot sabotage
Berdien schreef:Oh. My. God.
Kennen jullie het geluid van die (electrische?) speelgoedautootjes, waar ze ook daadwerkelijk in kunnen zitten en mee kunnen rijden? Te vergelijken met een HELE grote en HELE irritante mug.
En dat rijdt dus al een uur op het plaatsje achter mijn huis. Onder mijn raam. Waar ik aan het werk ben. #FML
Bloodymary schreef:Berdien schreef:Oh. My. God.
Eigenlijk zou je dan een drone moeten hebben die er boven kan vliegen en af en toe een grote vogelkak laat vallen of zo. Zo een van een gans.