Ik heb mijn neuspiercing uitgesteld, wachten tot graspollen minder zijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xZiva_ schreef:Ik heb retainers bestel, passen ze niet
Ik zoek 1.2 labretjes (mag ook een andere soort) met een lengte van 12 mm! En een klein detail: ik heb ze zondag nodig
Piercing mania heb ik besteld, maar die heeft alleen nog 8 en 10 mm en die zijn dus te klein
Lous schreef:Piercings worden niet gemaakt van zilver omdat dit te zacht is. Ze worden wel gemaakt van Titanium, Chirurgisch staal of Goud.
In Chirurgisch staal zit nikkel, ik weet niet of je zus hier gevoelig/allergisch voor is.
Ik zou dus voor titanium of goud gaan.
Al is goud natuurlijk wel een stukje duurder.
Ilsey schreef:Ik ben allergisch dus ik koop ofwel zilver (ze bestaan, aanbod is niet groot) ofwel titanium sierraden, (wit)goud kan natuurlijk ook. Deze materialen hebben ze allemaal bij bodymod.be waar ik al besteld heb alleszins. Wel groot aanbod en filter niet op materiaal kunnen vinden dus het is goed zoeken geblazen.
smurffie schreef:Als je bang bent voor ontstekingen is titanium de veiligste keuze. Daar reageert de huid niet op.
Ik heb mijn etterende navelpiercing waar ik echt dacht aan dichtgroeien rustig gekregen met titanium en nu kan alles er weer in.
coldsummers schreef:smurffie schreef:Als je bang bent voor ontstekingen is titanium de veiligste keuze. Daar reageert de huid niet op.
Ik heb mijn etterende navelpiercing waar ik echt dacht aan dichtgroeien rustig gekregen met titanium en nu kan alles er weer in.
Is dat hetzelfde als sirurgisch staal? Mijn oorlel is nu ontstoken nadat ik mijn houten raindrop van 6mm er moeilijk uit kreeg. Ik heb er nu een tunnel in van sirurgisch staal, maar hij is nog dik en voelt wel warm aan.
Frost schreef:coldsummers schreef:Is dat hetzelfde als sirurgisch staal? Mijn oorlel is nu ontstoken nadat ik mijn houten raindrop van 6mm er moeilijk uit kreeg. Ik heb er nu een tunnel in van sirurgisch staal, maar hij is nog dik en voelt wel warm aan.
In chirurgisch staal zit een hoger nikkelgehalte dan in Titanium en niet iedereen verdraagt dat even goed, daarom wordt er (vaak) gepierced met titanium. Het kan maar zo dat je oor chirurgisch staal daarom niet zo fijn vind op dit moment
Darah3 schreef:Haha verslavend he![]()
Ik kan niet wachten tot mijn hooikoorts wat minder is.
Kan ik ook eindelijk mijn neuspiercing laten doen