Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bigone schreef:Kunnen ze hem in de buik niet bestrijden met spoelingen? Zal ook wel een giga aanslag op je lichaam zijn en ik weet niet of ze dat bij dit probleem kunnen of doen. Wel eens gehoord van iemand die ook alles ontstoken had na een geknapte blindedarm en die heeft het door de spoelingen gered.
Jet schreef:Jeetje, dat is ook wat van die bacterie! Is dat er eentje die zich net als Lyme ook ergens in een "stil" hoekje kan terugtrekken en dan ineens weer de kop op kan steken? Wel super dat deze gevoelig is voor de AB die je nu krijgt, maar waarom gaan ze niet door tot 0% maar tot 5%? Krijg je dan niet dat die 5% de sterkere zijn die overleven en krijg je dan niet dat resistentie in de hand gewerkt wordt? Of denk ik nu weer veel te simpel? O ja, nog een vraag: Heb je die bacterie misschien een keer in het ziekenhuis opgelopen? Of is daar niets over te zeggen?
Werkt het goed nu ze via de PICC alles kunnen doen en ook bloed kunnen aftappen?

Sizzle schreef:Gut weer een nieuw beestje op je lijf, alsof je er nog niet genoeg had![]()
De reden dat ik zeg verkopen is omdat ik welliswaar kerngezond ben maar ook niet voldoende aan trainen kom door werk en kind.
Ik heb een vreselijk goed paard staan maar die loopt nog als een 4 jarige terwijl ze inmiddels 6 is. Ik zit me dan op te vreten dat er zo veel meer in zit.
Dat is toch anders als je gewoon een leuk paard hebt waar toch niet het laatste in zit.
Zo voelt het voor mij altans
Ik duim heel hard dat alles gewoon goed komt, dat de AB aanslaat en dat je eindelijk een keer van alle gedoe af raakt.

Ik snap niet dat ze niet inzien dat je een goede reden hebt om die drain niet meer naar je buik te willen.