Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 20:55

Nee joh je kan je best beperken tot weinig dingen gebruiken!
Wat heb je dat je kan gebruiken?

Hier mijn foto van een ooglook gemaakt met het w7 in the nude palet.
Op de 1 of andere manier krijg ik nooit het bewegend ooglid lichter na het blenden na aanbrengen van donkere kleur in de crease.
Misschien toch een lichtere kleur gebruiken op het bewegend ooglid.
Afbeelding

ItsMe2

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 21:24

Wat ik heb:
- zwarte eyeliner.(essence)
- felblauwe eyeliner. (essence)
- zilverkleurige eyeliner.( essence)
- bruine eyeliner pen (clinique)
- twee kleuren oogschaduw, lichte kleur, en een bruin/paars achtige (clinique)
- bruine en zwarte mascara. (clinique en loreal)
- foundation en bb cream van (clinique)
- zwart oogpotlood (miss sporty)

Verder geen kwasten of dergelijke.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 21:28

Wow wow adecuada! Lekker geshopt zeg!

Verder ook leuke aankopen :)).

Wow, ik twijfelde om de Philosophy Purity Made Simple te bestellen met die korting, maar las net het review op beautypedia, dus doe het lekker niet :).

Hoe testen jullie trouwens de juiste kleur voor wenkbrauwpoeder? Heb nu al verschillende geprobeerd, maar het is elke keer zo'n gek gezicht. Dan haal ik het er meestal weer af en ga ik met naakte wenkbrauwen :').

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 21:33

Ik ga de deur niet uit zonder m'n wenkbrauwen :o Zelfs als ik alleen mascara op heb of zelfs als ik voor de rest geen make-up draag. M'n natuurlijke haarkleur is lichter dan wat ik nu heb en mijn wenkbrauwen zijn bijna blond, dus maak ze een stuk donkerder.

Over het algemeen (behalve als je echt heel erg rood haar hebt van jezelf) zijn je wenkbrauwen vrij assig en moet je dus op zoek naar een assig poeder. Ik ben super fan van die van Catrice, en zo'n beetje alle meiden die ik ken ook :=

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 21:36

Hier nog een catrice fan wat betreft wenkbrauwen :) ik gebruik het lichtste potlood en verder verf ik met Refectocil zodat ik ook wat haartjes heb als ik wakker wordt haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 21:39

Ik heb het dubbele poedertje, heeft een lichtere en een donkere kleur. De lichte is ook echt te licht voor mij, maar de donkere is perfect :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 21:48

Wat voor soort review? Ben nu wel benieuwd. :P Ik heb het eventjes gebruikt maar vond 'm niet zo super. Mijn huid werd er droog en geïrriteerd van.

Mijn wenkbrauwen zijn simpel denk ik haha, meestal zit er een prima kleur in een neutral palette haha.

Mijn nieuwe palette <3 Heel blij met m'n giftcard want ik heb er nu echt totaal geen geld voor. :')
Afbeelding

Mooie buit adecuade! Ben benieuwd naar foto's.

Heeft iemand hier een Viseart palette? Ik vind ze echt zoooo mooi <3 Ik wil ze allemaal, haha :=
http://www.sephora.com/viseart-eyeshado ... Id=1665629

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 21:53

Die heb ik ook, matcht niet. Ik heb in vergelijking met mijn natuurlijke haarkleur donkere wenkbrauwen, maar zag jouw foto Emmaa_ (in je profiel) en in vergelijking daarmee heb ik dus weer hele lichte wenkbrauwen..
Lichtste poeder van catrice matcht ook niet, ik heb dat kitje ook.

Heb een potlood van w7 en die is qua kleur wel okee, maar er komt echt nauwelijks pigment vanaf :=. Moet echt zo keihard tekenen dat mn hele huid erom rood is en dat lijkt me niet de bedoeling :').
Maar nu is mn haar weer donkerder en dan klopt die kleur weer niet. Dan zijn mn wenkbrauwen te licht in verhouding met mn haar en... Zucht.. Dan ga ik maar weer heel naakt naar buiten. Stomme gezichten :').

Maar jij zegt dat jouw natuurlijke wenkbrauwen bijna blond zijn? Vind/vond je het niet heel raar om ze dan zo donkerbruin te maken?

Mooi Anthea!!

En dit staat er: This cleanser is overloaded with irritating ingredients. The fact that it is listed as “Best of Sephora” merely means that lots of Sephora customers are using a cleanser that is hurting their skin. Fragrant oils are abundant in this cleanser, and all of them contain volatile components that are irritating to skin. Philosophy also included black pepper extract, just in case the fragrant oils weren’t irritating enough. Those of you who use this cleanser may not see the irritation it causes because most of the irritation is taking place under the skin, where collagen is being damaged and free-radical damage is being generated, but it is happening nonetheless. For the health of your skin and your beauty budget, please consider switching to a truly gentle water-soluble cleanser.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 22:00

Op de foto in mijn profiel zijn ze bijgetekend hoor, maar als ik ze niet teken ziet het er heel gek uit, vooral als ik mijn haar vast heb. Teken ze graag een stuk donkerder dan ze eigenlijk zijn, vind mijn gezicht dan veel 'sprekender' worden haha.

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 22:03

Flinke woorden in die review.. Gebruik hem ook en vind m wel prettig.

kaatje888

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 22:06

Is mac brave uit de collectie ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 22:10

Nee hoor, ik heb hem gister nog gekocht. Het is wel bekend geworden dat het officieel de kleur is die Kylie Jenner draagt en daardoor is hij bij heeeeeeeeel veel filialen uitverkocht. In Utrecht hadden ze hem nog wel, en ik hoorde dat ze hem in Den Haag ook nog hadden. Hij is in ieder geval niet uit het assortiment, de visagist bij de counter zei dat het op dit moment de best verkochte lipstick was :=

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 22:11

Emmaa_ schreef:
Op de foto in mijn profiel zijn ze bijgetekend hoor, maar als ik ze niet teken ziet het er heel gek uit, vooral als ik mijn haar vast heb. Teken ze graag een stuk donkerder dan ze eigenlijk zijn, vind mijn gezicht dan veel 'sprekender' worden haha.

Doe ik ook :))
Echt een heel heel stuk donkerder :))
Maak ze bruin / donkerbruin terwijl ze echt zowat blond zijn (maar ik heb bruine ogen en donker haar dus ik ben net een alien als ik er niks mee doe)

En wat een prachtige stash Loose! <3

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 22:18

Yv_, test je die poeders wel uit met make-up op? Want ik doe altijd mijn (blonde) wenkbrauwen voordat ik oogmakeup ga gebruiken en dat ziet er eerst echt vreselijk uit. :') Als ik dan mijn ogen gedaan heb kan het wel gewoon. Ik heb blonde wenkbrauwen, nog wel met een klein kleurtje maar ook weer niet donkerblond, en bij mij zijn MAC Fling (potlood) en MAC Omega (oogschaduw) goeie matches. :) Een vriendin van me die echt witblonde wenkbrauwen heeft kan deze ook goed hebben, dus dit zou jou dan ook moeten staan. En anders is het gewoon een kwestie van wennen, als je wenkbrauwen van niets naar iets gaan lijkt dat altijd raar in het begin. :))

Ik heb de Philosophy cleanser ook, maar sinds ik die review heb gelezen wil ik hierna toch een andere. :)) Ik heb nu alleen nog twee van die groten waarvan één halfvol en de ander zit nog ongeveer 20% in en nog een kleintje voor op reis die nog halfvol is. Vind het ook zonde om weg te gooien nu oid, omdat het me verder wel goed bevalt dus ik maak ze gewoon op. En met cleanser vind ik het iets minder erg dat het niet de meest fijne stoffen voor je huid zijn dan bij bijv een crème, omdat je een cleanser er toch meteen weer afspoelt. :)

Belle_Tessa: Het is niet zo goed te zien eigenlijk hoe het lijkt omdat je ogen steeds (half) dicht zijn. := Maar het is iig wel goed geblend. :)

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 22:20

Denk dat het ook gewoon een kwestie van wennen is ja :)) Ik ben ze langzaam steeds donkerder gaan doen :))
Maar de eerste keer had ik, en mensen om me heen, ook zoiets van O_O O_O
en nu krijg ik die blikken thuis van mn ouders al als ik ze niet heb gedaan :))

kaatje888

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 22:27

Emmaa_ schreef:
Nee hoor, ik heb hem gister nog gekocht. Het is wel bekend geworden dat het officieel de kleur is die Kylie Jenner draagt en daardoor is hij bij heeeeeeeeel veel filialen uitverkocht. In Utrecht hadden ze hem nog wel, en ik hoorde dat ze hem in Den Haag ook nog hadden. Hij is in ieder geval niet uit het assortiment, de visagist bij de counter zei dat het op dit moment de best verkochte lipstick was :=

Ow daarom haha.
Ik ben wel benieuwd naar de kleur eigenlijk.
op sommige foto`s lijkt hij wat paarsig, dan weer roze, en dan weer gewoon nude.

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 22:31

Haha ja als ik mn wenkbrauwen niet zo lijkt het net kaal, ziet er niet uit.

Loose, foto met ogen open was niet mooi door het licht, zal van de week nog eens maken.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 23:20

Ik ben ech fan van mij Anastasia Yv! Die van catrice was prima maar kruimelde heel erg en nu ik Anastasia heb wil ik niet anders meer wat een verschil!!
Gewoon ff naar de douglas of ergens anders waar ze t verkopen, en vragen erna en dus op laten doe . Hebben ze bij mij ook gedaan :)

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 00:23

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 01:27

Loose: ik heb het weleens bij de Sephora laten doen, maar toen vond ik het een beetje gemaakt. Verder heb ik vooral van die goedkope poeders, omdat ik niet weet welke kleur ik moet hebben en ik een poeder van 20 euro die misschien niet goed is een beetje zonde van het geld vind. Daar zijn geen testers van, dus ik test ze niet uit in de winkel als je dat bedoelt.
En als je bedoelt of ik het uittest met bijbehorende oogmake-up: ik draag nauwelijks meer dan mascara op mijn ogen :). Af en toe wil ik nog weleens wat kleur opdoen in het weekend (en dan zijn het de neutrale kleuren uit naked 3) maar dat was het wel een beetje.

Edit: Oh maar ik heb geen blonde wenkbrauwen hoor :D. Assig bruin, maar als ik mn haar heb laten verven lijken ze weer donkerder/lichter ofzo.

Vind jouw match idd heel mooi Nel.

Ach, anders ga ik hier voor :Y)
Afbeelding

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 01:37

_O-

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 01:44

Ja mooi Yv _O-

Het is altijd wennen en in het begin altijd gemaakt... want het is niet natuurlijk en dat is gewoon ff wennen had ik bij mij ook := Begon met lichte wenkbrauwen echt heel licht... en werd steeds donkerder. Nu zijn mijn wenkbrauwen ook donkerder dan mijn eigen haar maar vind dat echt wel mooi staan :j

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 01:45

Ja mijn gezicht is echt 10x sterker geworden.. zag vorige week een foto terug van toen ik er nog niks deed.. serieus ZO'N enge foto, niet normaal :+

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 02:02

Ik vind die hierboven ook eng zat hoor _O-

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 02:07

Ja dat is ook eng lool, maar dat is tenminste nog opzettelijk..
Op die foto die ik van mezelf zag lijk ik serieus gewoon een mongooltje ofzo _O-

Sowieso als ik die foto pak en de recentste foto van mezelf zijn het echt zowat twee verschillende personen :))
-gelukkig-
Laatst bijgewerkt door xNavatu op 14-12-14 02:09, in het totaal 1 keer bewerkt